חניונים לטווח ארוך ליד נתב"ג

michal@gal

Active member
מנהל
חניונים לטווח ארוך ליד נתב"ג

חוץ מהחניון בנתב"ג, מישהו ניסה חניונים אחרים? (כפר טרומן ומושב אחיסמך). היה מוצלח? היה נפילה?
 

יונית א

New member
טרומן

לא היו בעיות עד היום, אני חונה שם כפעמיים בשנה לנסיעות ארוכות, קיבלתי את המכונית נקייה (יחסית) ובזמן לא היו בעיות התנעה, שריטות או כל בעיה אחרת. וגם הנהגים שלהם חיכו לנו בשדה בזמן ,והכול תקתק כראוי. אין תלונות (בארצנו-זה גם משהו).
 

רינת24

New member
אני חונה לפעמים בחניון טסים בכפר טרומן

אין בעיות איתו זה משתלם רק אם חונים 10 ימים ומעלה כי אצלו אפשר לקבל הנחות בנתב"ג זה ממוכן ואם חונים יום או חודש זה אותו מחיר בכפר טרומן אפשר להוציא הנחות מ 10 ימים ומעלה זה גם טוב למי שיש קצת בעיות התנעה ברכב הם מניעים את הרכב מראש ומכינים לך אותו בנתב"ג יש שרותי התנעה אבל לוקח זמן עד שהם מגיעים
 

Warren Buffett

New member
אני תמיד משאיר את הרכב בחניון בנתב"ג

אני תמיד משאיר את הרכב בחניון בנתב"ג ועד היום אין תלונות.
 

michal@gal

Active member
מנהל
יש פרסומים שלהם

חניון חונים טסים במושב אחיאסף.
 
ממליצה לחשב את העלות מול מונית

אני גרה בצפון ומזמן הפסקתי לחנות בנתב"ג או תחליפיו בנסיעות לחו"ל. המחיר גבוה ממחיר מונית שמביאה אותי לשדה ונהג מונית קבוע שמחכה לי בשדה ומחזיר אותי הביתה בדרך חזרה. לא צריך לחנות, להעביר את המזודות לטרמינל וכמובן לנסוע אליו. זול יותר ופוטר מנהיגה לאחר טיסה מעייפת.
 

ערן שחר

New member
מה זה צפון ?

מנהריה מונית ספישל עולה 350 ש"ח לכל כיוון ב 700 ש"ח אפשר לחנות בנתב"ג 28 יום אם נוריד 100 ש"ח לדלק ב 600 ש"ח אפשר לחנות 24 יום אז שכל אחד יעשה את החישוב שנכון לו
 

גלגל4

New member
בטרומן, צריך להשאיר מפתחות!

בכפר טרומן דרשו להשאיר את מפתחות הרכב .למי שמגיע עם רכב של עבודה/חברה יש קצת בעיה , יש חברות שאוסרות למסור / להשאיר מפתחות בחניונים. חוץ מזה הם בסדר, יש הנחה לחברי מועדון הו"ט.
 

gilbardi

New member
ואני לקחתי את המפתחות איתי

והתרמיל נגנב בבודפשט ..... תאמין לי בעיה ( חיפוש מפתח רזרבי , נסיעה מיוחדת ללוד ושכפול מפתח בלמעלה מ 1000 ש'ח .
 

yaelisam

New member
אם זה אפשרי מבחינתכם אני בכלל ממליצה על הרכבת

נכון שאין בכל שעה ומכל מקום בארץ, וצריך קצת להתגמש, אך אם יוצא נוח ואפשרי- מאד שווה לקחת את הרכבת לנתב"ג. כבר אין ספור פעמים הגעתי לשם בכל שעות היום והלילה עם הרכבת- נוח, ומאד זול יחסית למונית. הרכבת מגיעה ממש עד לתחתית של טרמינל 3, אני מאד מרוצה מהסידור הזה.
 

ערן שחר

New member
הבעיה היחידה עם הרכבת

שהרכבת האחרונה לצפון ביום שישי יוצאת מנתב"ג 14:00 והראשונה במוצא"ש ב 21:00 הם כנראה סופר שומרי שבת כי טיסות אלעל נוחתות עכשיו עד 18:00 אבל הרכבת האחרונה כבר יוצאת ב 14:00
 
באמת מרגיז!

למה הם לא פועלים בשעות של אגד? אגד לא מפסיקים לנסוע בשישי בשעה 14!
 
פשוט מאוד

מגיעים להסדר עם נהג קבוע ואז המחיר יורד. החישוב שלך לגבי ההוצאה על הדלק שגוי, לא לקחת בחשבון שיש שני כיווני נסיעה, לכן ההוצאה על דלק מנהריה היא לא 100 ש"ח, אלא יותר מכפול. לכן, כפי שכתבתי, זול יותר לנסוע במונית מאשר לחנות בנתב"ג.
 

ערן שחר

New member
את כנראה לא יודעת הכל

אם אני טס ל 4 ימים לאנטליה והחניה עולה לי 100 ש"ח + 200 ש"ח לדלק איך אני מגיע הלוך ושוב במונית מהצפון ב 300 ש"ח ?. כמו שאמרתי כל אחד יעשה את החישוב שלו לגבי הדלק לי כל 400 ק"מ עולים כ 170 ש"ח אני לא יודע כמה זה עולה לך ואם נקח את נהריה לדוגמא זה מקסימום 300 ק"מ הלוך ושוב.
 
חבל שאתה לא עושה חישוב ממשי

מענין איך מההודעה הקודמת שלך הצטמצם זמן הנסיעה פלאים. כפי כתבתי, הדלק ( לצורך החישוב מנהריה ) עולה למעלה מ-200 ש"ח. ואם אתה כבר רוצה לעשות ממש חישוב, קח בחשבון לא רק את הדלק. כאן בפיסקה האחרונה תמצא שמחירו של כל ק"מ נסיעה ברכב פרטי עולה 2 ש"ח, כלומר נסיעה ברכב ( מנהריה לצורך החישוב ) לנתב"ג הלוך ושוב תעלה 150 ק"מ 2X 2X ש"ח=600 ש"ח. כבר הוצאת בנסיעה ברכבך 600 ש"ח לפני החניון לטווח ארוך. ולפי המחיר שאתה נתת לנסיעה במונית מנהריה - 300 ש"ח לכל כיוון, הרי שאם תחנה בחניון אפילו רק ליום אחד, כבר הפסדת כסף לעומת האפשרות לנסוע במונית. ומה עם הנוחות והעדר הצורך לנהוג לאחר יום מתיש של טיסה או מספר טיסות? ומה עם הפטור מהמתנה ומנסיעה בשאטל אל הטרמינל? ומה עם הפטור מהמתנה מנסיעה בשאטל מהטרמינל?
 

יונית א

New member
עלות מול נוחיות

מרחק מנהרייה לנתב"ג כ170 ק"מ לכל כוון עלות דלק בין 5-6 ש"ח עלות נסיעה ברכב פרטי הלוך וחזור כ175 ש"ח . עלות חניה ליום כ 23-25 שקל עלות מונית 700 שקל הלוך ושוב. חישבתי לעצמי אגב, מחיר 20 ימי חניה +נסיעה ברכב ותדלוקו עדיין יותר זול ממחיר נסיעה במונית ספשייל. על נוחיות-אין מה לדבר, בוודאי שיותר נוח כשנהג מגיע אליך הבייתה ולוקח אותך עד פתח הטרמינל ובחזרה (בתנאי שהוא מגיע בזמן,לא שוכח אותך וכו) ברור שפחות נוח לנהוג אחרי טיסה. (לא נתקלתי עד היום בהמתנה לרכב האיסוף לתחנת החניה ,אז זה לא פרמטר מבחינתי). מכאן כל אחד עושה את התחשיב שלו של עלות -תועלת ונוחיות.
 
למעלה