חופשה ממש לא נעימה בקלאב בטורקיה ORANG COUETY

bespirit

New member
חופשה ממש לא נעימה בקלאב בטורקיה ORANG COUETY

אז ככה אני אפילו לא יודעת אייך להתחיל כל כך אכזבה גדולה ..........יצאתי לטיול עם משפחתי לאורנג קלאב בקמר ופשוט נחרדתי המלון מהממם אין לי שום מילה אפילו לא אחת מלון משגע ביופיו הכל בסגנון הולנדי באמת אין מילים, אז ככה אקצר הגעתי סופ"ש כולי עייפה נגשתי לקבלה לקבל חדר...בחור מאד נחמד עובד צוות במלון ליווה אותי לחדר שאני אפילו לא מבינה אייך בכלל אדם נורמלי יכול לישון בחדר כ"כ קטן ממש קוביה,אין חמצן ,ריח של גופרית מהבירכה שקרובה לחדר ופשוט מזעזע....כמובן שביקשתי להחליף את החדר כי זו ממש לא החופשה שחלמתי עלייה נענעתי בחיוך ציני מהקבלה ונאמר כי רק מחר אני יקבל חדר אחר ואין חדרים {יש לציין שהייתה לידי אישה חולת אסטמה שגם התבקשה לישון בחדר כזה. 2.היחס של עובדי המלון לישראליים היה פשוט מחריד נוצר הרושם כי אם אתה אורח במלון גרמני /הולנדי/רוסי..אתה נענה בחיוך רחב בכל צוות המלון ואילו אם אתה ישראלי לצערי הרב היחס היה חסר סבלנות לפעמיים עם פרצופים וחוק מחגחך על הישראליים. 3. המטבע הנסחר בטורקיה הוא הינו לירה טורקית=מאחר וטורקיה לא התקבלה לאיחוד האירופאי ,הם מרשים לעצמם לקחת יורו ושימו לב:הרבה פעמים הם לוקחים הרבה יותר כסף ממה שצריך,נתקלתי בזה פעמיים בנמל התעופה שלהם. צר לי לאכזב רבים מכם אבל באמת חבל להשקיע כסף ולנסוע לטורקיה ,ממש רושם רע שנעשה שם.
 

helpforcamera

New member
הישראלי המעגיל הוא זה המתנהג כמוכם פה בפורום

תמיד אנחנו הישראלים יודעים "לרדת" על עצמנו ולהזכיר שוב ושוב עד כמה הישראלי מתנהג בחוסר נימוס בחו"ל. אם ככה אנחנו רואים את עצמנו, מדוע שהאירופאים יראו אותנו אחרת? הבסיס ליחס המחפיר שציינה אותה אחת, לטעמי, הינו פוליטי גרידא ותו לא. הישראלי משלם ממיטב כספו וזכותו לקבל יחס כמו כל אדם אחר, אחרת, אין לנו מה לחפש בטורקיה. אני לא ראיתי יחס לא יפה של ישראלים לטורקים! רק שתדעו, הישראלים עוד מתנהגים יפה לעומת הגרמנים והרוסים בטורקיה שחושבים שהכל מגיע להם, משתכרים בלי סוף ועושים בושות. לגבי אותה אחת שהעלתה את דבריה על גבי הפורום, התייחסותכם אליה אינה יפה. אני בטוח שהיא לא מספרת מעשיות והיא החליטה לכתוב בפורום כי היה משהו שהפריע לה. אני בדר"כ לא מגיב בפורום אך דיון זה פשוט לא אפשר לי לדלג עליו.
 

vasp

New member
מסכים עם כל מילה

יש חוליגנים בכל מקום בעולם , לא רק בישראל , אולי אנחנו רק עושים יותר רעש . ההולנדים לדעתי , לא שונים בהרבה מהישראלים , אם יש להולנדי בעיה איתך , הוא יגיד לך את זה בפרצוף , והם לא מתביישים לבקש הנחות או לבוא עם כרטיסי הנחה למיניהם , וזאת לפחות מניסיוני שלי בכמה נסיעות . הייתי בגרמניה בתערוכת צעצועים , רק ביום האחרון , אחרי השעה חמש מותר לסוחרים/מציגים למכור , זה לא הפריע לחברה מהמזרח הרחוק למכור בלי חשבון לאורך כל ימי התערוכה , והם ממש לא נראו לי ישראלים
אפשר לתת אלף דוגמאות לחוליגנים/חוסר נימוס בכל העולם , אז מספיק עם ההלקאה העצמית הזו , אני מניח שרובנו מתנהג בנימוס , אישית מעולם לא דפקו אותי במלון בחו"ל , מעולם לא הרגשתי שמתייחסים אלי "אחרת" . כל העולם ואשתו מוכר נשק לכל הארגונים הכי קיצוניים / אכזריים / מטורפים , אבל הבעיה היא רק עם "מר ישראלי" , הוא הבעיה של כל העולם . בקיצור תשתדלו להנות מהחיים וקחו הכל בקלות
 

incognito1980

New member
אתה לא צודק

כל פעם שמישהו מעז להשמיע ביקורת על ישראלים, ישר מאשימים אותו בצדקנות, יפות נפש או אפילו באנטישמיות. כי הרי כ-ל הישראלים הם כליל השלמות. תמיד. בכל מקום. כל הסיפורים על גניבת מגבות/ דרדור אופנועים לים (!)/ שריפת חדרים בבתי מלון ביוון וכו' זה רק הלעזות אנטישמיות של הגויים. הכי נוח, כמובן, להאשים את כל העולם בשנאת ישראל הישנה או החדשה. כן, ברור, הכל פוליטי. 'צטערת, לא קונה את זה. לא חסר בעולם אנשים שלא מחבבים יהודים או ישראלים. מנגד, במיוחד בתחום התיירות, כסף לא מסריח. דהיינו, כל עוד הישראלים משלמים, אמורים היו להתייחס אליהם יפה. ואם יש מקומות שכבר לא מוכנים לסבול ישראלים, אני מניחה שאין עשן בלי אש. ז"א, יש את העניין הפוליטי והאנטישמי בחלק מהמקומות ובחלק מהזמן, אבל זה לא סותר את העובדה שישראלים רבים מתנהגים בחו"ל בצורה לא מקובלת. ד"א, לפני כמה שנים יזמו ב"למטייל" מיזם של גלויות תודה כדי לקחת לחו"ל ולחלק למקומיים. הם נימקו את זה בצורך לשפר את תדמית הישראלי בעולם. בקיצור, יש דברים בגו' ואי אפשר להתעלם מהם ולהפיל הכל על כל האחרים. ובכלל, להסתכל על עצמך במראה ולדעת לזהות גם פמים לא הופך אותך לפחות פטריוטי. בעיני, זה יותר ישראלי מלזעוק חמס בכל פעם שפקיד גוי מעז להעיר לך במלון או בשדה התעופה.
 

muki39

New member
לא לטורקיה

חבל שהחופשה שלכם התקלקלה באמת אכזבה גדולה. אני הפסקתי לפני שנים לנסוע לטורקיה. הסיבות שמנית הן חלק מהעינין.מה עם פיצוי?
 

incognito1980

New member
לא ברור...

אם המלון היה מהמם, לדבריך, אז זה כבר דבר טוב שצריך להשפיע באופן חיובי על החופשה, לא? שנית, מה זה בדיוק חדר קטן? יכול להיות שציפית ליותר מדי? האם יש לך נסיון בבתי מלון בחו"ל? ד"א, אם נפשת לבד, אז חדרים ליחיד הם דבר די נדיר, מכיוון שרוב המלונות מיועדים לזוגות או למשפחות. אולי עקב כך החדר היה קטן יחסית לחדר זוגי. בריכה שנמצאת קרוב לחדר זה בדרך כלל לא דבר רע, ולא תמיד ניתן להחליף חדר. לגבי השירות - יש אכן מקומות שמתייחסים לישראלים לא יפה. מנגד, יש גם מקומות בהם הישראלים מתנהגים לא יפה. האם יש לך דוגמאות ספציפיות לבקשות שלך שנענו בגיחוך וכיו"ב? האם היו מקרים בהם עזרו לך ו/או נענו לבקשתך? לגבי הכסף - אין לך שום מניעה לשלם בלירה טורקית בשום מקום. הגביה ביורו היא, בין היתר, לנוחות התייר שלא בראש שלו להמיר כסף. הסוחרים רוצים למכור, אז הם מוכנים לקבל כל מטבע. מבחינתך, היית צריכה להמיר כסף ולא לשלם ביורו, אם לא בא לך. זה די ברור שכשאת משלמת במטבע זר לסוחר או ספק שירותים הוא נותן לך "שער" לא ממש משתלם אל מול ערכו של המטבע המקומי. להמיר או לא להמיר זה שיקול שלך, אבל מה את רוצה מהטורקים? הערה אחרונה, בשדה התעופה הכל יקר, כולל המרת כסף. מה זה "לקחו יותר ממה שצריך"? אם המחיר של השירות לא התאים לך, למה שילמת אותו? ד"א, אני לא מנסה להגיד שהטורקים תמימים לגמרי, גם לי היה "קטע" מאד לא נעים עם נהג מונית מקומי שפשוט רימה אותי, אבל תייר צריך גם לקחת בחשבון שמי שמספק שירותי תיירות מנסה לגזור קופון. אז לא צריך להיות פתי או פראייר, אבל גם צריך להבין שבגבולות המסויימים רווח כזה על חשבון התייר הוא מקובלת בכל מקום. האם לא היה דבר ממנו נהנת בכל הנופש/טיול?
 

bespirit

New member
אני אסביר לפרטי פרטים

שאני מדברת על חדר קטן אני לא מצפה לקבל ווילה כן.................זה חדר מתחת לאדמה כמו חדר ממ"ד בארץ בקיצור מקלט ומאחר והבריכה נמצאת בקירבת מקום ישנו ריח חריף של גופרית וכלור............נראה לך הגיוני שאנשים יכולים לישון במקום כזה ...................אולי בשעת מלחמה כן .................אין ברירה ...אבל אני באתי לחופשה ולא לכלא חדר ממש קטן פיצי בוא נגיד שהחדר שקיבלתי יום אחרי היה גדול לעומת המחנק שהיה יום קודם ...רצוי לציין כי ישראלית שהייתה חדר לידי סבלה מאסטמה ובכלל לא יכלה לישון שם ,היא ישנה בלובי..............אם זה נראה לך הגיוני אז בבקשה . 2. לגבי היחס נכון בכל מקום יש אנשים נחמדים ונחמדים פחות אבל אני לא מגזימה וגם התלוננתי בפני מנהלת המלון ההולנדית על כך שאני עומדת בבר ולידי עומד גרמני ואליו הם מתייחסים בחיוך ונותנים לו שתייה בכוס מזכוכית ואילו לי את אותו משקה בכוס פלסטיק...........מזכיר שואה לאאאאאאאא ואני לא מגזימה ,אח"כ משפחתי ביקשה ללכת לאחת המסעדות שאמרות להיות פתוחות מ12-16 אחה"צ הגענו לאחת המסעדות באיזור השעה 15:00 והמצלר טען כי כבר סגור ,ואחרי שאמרתי לו כי נאמר לי שזה פתוח עד 16:00 עשה פרצוף של אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף...............................ואילו אחרינו הגיעו הולנדים/גרמנים לא זהיתי את הזן בבירור והוא קיבל אותם יפה ארח להם את השולחן ואילו אנו הרגשנו שאנחנו ממש כבר מטרידים בזה שאנו מבקשים לאכול עם סכו"ם ולא בידיים .................נראה לך בסדר . 3.לגבי המטבע והכסף שהם מנסים לגנוב מהתייר הוא לא חד פעמי ואתן דוג' בדיוטי פרי שלהם רכשתי שוקלד הבאתי 20$ כאשר השוקולד עלה 7.5$ הוחזר לי עודף של 11$ הערתי את תשומת הלב של הקופאית והיא החזירה לי עוד 1$ לא נורא הבלגתי ואז גם רכשתי מיםב4$ והבאתי סכום של 20$ והוחזר לי 11$ אחרי שהערתי את תשומת הלב והסברתי ש20-4=16 ............נאמר אההההההההההה והוחזר לי 16$..................עם חשבונית הפעם כי בפעם הקודמת זה היה ללא ח"ן...........טעות או סתם צירוף מקרים ............לא נראה לי ואם בשבילך רק היופי של המלון עושה את זה אז שיהיה לך לבריאות ובהצלחה ..............לך אתה לשם
 

cornetti

New member
קראתי בעניין עד ההשוואה לשואה

שם איבדת אותי. בן אדם שמשווה קבלת מים בבר בכוס מפלסטיק לעומת אדם אחר שקיבל משקה בכוס מזכוכית לשואה לא יודע על מה הוא מדבר, מצטערת. דרך אגב, אולי הוא שתה משקה אלכוהולי? משקאות אלכוהולים לרב ינתנו בכוס יותר "מכובדת" ממים.
 

bespirit

New member
טוב תנסה לייפות הזה כמה שאתה רוצה זו דעתי

נקודה סוף........................ואתה יכול ללכת ולהינות שם כמה שתרצה זה מה שאני הרגשתי........................ואם אתה מתעקש נסה את זה בעצמך ותווכח............אה.....ד.א........מקווה שריח הגורפית מהבריכה ימשייך לייפות לך את העניים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

אורניהו

New member
אנחנו פשוט מאד אוכלים את מה שבישלנו..

ברבות השנים,וכנראה שימשיכו איתנו ככה במיוחד במלונות הנופשונים שאנחנו יוצאים אליהם. במסלולי הטיולים הלא מוכרים כל כך אין זה כך אבל אני מאמין ואני יודע על מה אני מדבר גם שם יכירו אותנו אט אט..!לדוגמא בדרום אמריקה והכתבות שהיו בטלויזיה על כך שכבר לא רוצים אותנו שם כאורחים. זה מרגיז ואולי רק חלק קטן מאיתנו 'דפק' את העסק ועל זה אנחנו משלמים..כולנו! *אגמי קילרני[אירלנד]פינת החמד האמיתית של האיזור. עגלות עם סוסים בדרכי הפארק,דייג בחכות,שייט בסירות סביב סביב,ושלוות הנפש במקום הכל כך נהדר כאן. ובערב..המסעדות הטובות והפאבים ונגינת הבנג'ו והזמרת ההיא..קילרני עיר עיר!
 

incognito1980

New member
סליחה,

סתם שאלה - היית בשואה שזה "מזכיר" לך אותה? באמת יש שטויות שעדיף לא לפלוט דרך המקלדת. זה ממש זילות השואה, הדברים שלך. "אוי, לא נתנו לי כוס זכוכית...הגויים האלה...אנטישמים...אשוויץ הם עשו לי...". בקיצור, סנני קצת את המ שאת כותבת. וד"א, אם אכן החליפו לך חדר יום למחרת, נראה שזה מעיד על שירות סביר דווקא. את זה לא ציינת בהודעתך הראשונה. מוזר.
 

bespirit

New member
נשמע סוכן נסיעות משהו ....זו דעתי אם נראה לך

או לא זה מה יששששששששששש........................ המטרה הייתה לתת חוות דעת כי יש קלאבים גם אחרים,והחוות דעת עליהם טובות וזו ההשוואה שלי כי ככה הרגשתי, לגבי השוואה מה לצערי שמעתי את זה שוב ושב ואני שומעת את זה כל יום כי זה קרוב אלי................כנראה שלך לא.........אז כמו שאתה אומר תסתננן ..............בבקשה
 

YHS

New member
האמת, נראה לי, אישית

שבסגנון הכתיבה שלך, קצת קשה לי לקבל את מה שאת אומרת. מה לעשות, גם הסגנון קובע. יתכן והוא גם קבע לאותו בארמן ואותו פקיד קבלה.
סליחה, אבל זו ההתרשמות שלי. וכפי שאמרת - קבלי או אל תקבלי. זכותך.
 

bespirit

New member
כנראה אתה סוכן נסיעות שמנסה לסתום פיות ובכל

דרך למכור את טורקיה.................ממש לא לרמתי .......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא הלך הפעם
 

YHS

New member
לא, אני לא סוכן נסיעות

אני בכלל רחוק מהתחום ומעולם לא הייתי בטיול בדרום טורקיה. מה דעתך על זה? אבל אני מציע שתקחי את המקלדת שלך לתיקון, כי כל מיני מקשים כל פעם נתקעים לך...
 

YHS

New member
../images/Emo13.gif, תודה, את מאד אינטלגנטית....

הרשמת אותי בכתיבתך וביכולת הביטוי שלך.
 

crul27

New member
כשביקורת נופלת על אוזניים ערלות היא

מאבדת את העוקץ שלה ולכן חבל כאן על המאמץ.
 
למעלה