טיסה של 3 שעות פלוס וסנדביץ'

s.p.y

New member
טיסה של 3 שעות פלוס וסנדביץ'

טסנו לסלובניה עם חברת סן דור (חברה בת של אל על), הטיסה של 3 שעות ויותר בשעות הערב, קיבלנו סנדביץ חם עם נקניק, מה דעתכם? אני טסה הרבה ורק בטיסות קצרות יצא לי שהגישו סנדביץ, לדעתי זה לא הוגן . בנוסף לא היו להם שמיכות וכריות וקפאנו בטיסה. את התוכנית שהקרינו במסכים אי אפשר היה לשמוע באוזניות בגלל בעיה כלשהי. שילמתי על הטיסה 350 דולר, זה לא איזה דיל של 150 דולר לטורקיה שכולל מלון. ההרגשה היתה של זילזול, הדיילים אמרו משהו כמו - טיסת צ'רטר למה ציפית? לארוחה במגש?. ואני באמת ציפיתי ליותר מה דעתכם?
 

yaelisam

New member
צודקים. טיסת צ'רטר ב 350$ למרחק של 3 שעות

לא נשמע לי כמו סיוט, אולי בסה"כ טעון שיפור.
 

YHS

New member
האם אפשר לדעת

היכן יש דיל של 150 דולר לטורקיה? נשמע מעניין.
 

אורניהו

New member
זה כבר באמת עניין לנוסטלגיה,פעם 99$ ל3 ימים

היתה מילת הקסם, במוספי סוף השבוע לטיולי טורקיה..מהר מאד המחירים 'קפצו' לסכומים של היום 500 600 אולי גם יותר לדילים האלה.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
את/ה באמת כנראה לא טסת בטיסות פנימיות בארה"ב. אני טסתי משיקגו לסקרמנטו למשל, זו טיסה של למעלה מ-4 שעות, כמו כן טסתי טיסות של 2-4 שעות עם חברות שונות בארה"ב וכמעט בכולן הגישו קצת נשנושים (מזעזעים) בשקית ומיץ בשקית, לפעמים גם תה וקפה. היו פעמים שקבלתי סנדוויץ עם גבינה צהיבה אמריקאית ..ומי שטעם ...עדיף לא לאכול. לכן מה שקבלת הוא סביר לחלוטין כיום החברות מנסות לחסוך.
 

cornetti

New member
זאת ועוד בטיסת eurofly

המזעזעת שלי מלפני שבועיים, גם כל מה שציינת (חוץ מאוכל טיפה שונה) הכסאות היו ריבוע מחומר קשיח כלשהו שמעליו שמו בד!! זה היה סיוט! לשבת על חור בעצם! וחשבתי שהכסא שלי דפוק אבל לא הרגשתי בנח להתלונן לאף אחד כי היו בטיסה כמות נכבדת של אנשים שהחליטו לגרום לדיילת להצטער שהיא בכלל קיבלה את העבודה (ולא בדברים שממש קשורים). אז ריחמתי עליה, ובסוף הטיסה שני חברים שלי שישבו בקצה השני אמרו שגם הכסאות שלהם היו כאלה. אבל ככה זה, בטיסות סדירות בזמן הזה משלמים הון... ובאמת לא ציפיתי ליותר מדי, אבל לכסא כן. ואיתם אני לא אטוס יותר...
 

אודרי11

New member
מה השלב הבא?..

ימכרו כרטיסים בעמידה?
אבל באמת, שאם זו טיסת צ'רטר של בערך 3 שעות, והכסאות בסדר, אז כריך ושתייה זה מספיק בהחלט, ותמיד כדאי להצטייד בגרביים וסוודר לטיסות, גם בקיץ, כי בטיסות כמעט תמיד קר. אני תמיד תמהה כשאני רואה את הנופשים מגיעים לשדה התעופה במכנסיים קצרים וסנדלים, וקופאים במיזוג של שדה התעופה. חוץ מזה מנסיוני הדי רב, למדתי שהכי טוב זה לעלות לטיסה עם סנדוויץ' מושקע שקניתי במעדניה טובה, פלוס איזה פירות טובים...ולא לאכול את הזבל שנותנים בטיסה, תמיד כשאני ובן זוגי מוציאים את הכריך מעורר התיאבון מהתיק, מסביב מתחילים מבטי הקנאה
.
 

cornetti

New member
את צודקת ../images/Emo13.gif

בטיסות בתוך ארה"ב תמיד היה מתיישב לידי מישהו שבדיוק קנה את המנה הכי גדולה במקדונלדס, או אחת הרשתות האחרות שהריח מהאוכל יכול לטמטם אותך, במיוחד אם הגעת לטיסה בריצה ולא הספקת לקנות \ להכין לך משהו ואת מתה להביא לבנאדם ביס ביד ...
 

רינת24

New member
הכי מוזר זה אלה שחוזרים ממקומות חמים

כמו בנגקוק וחושבים שבכל מקום זה חם כמו שם. בטיסה דרך ירדן בחורף היו כמה שהגיעו עם בגדים קצרים ורק שכחו שבחורף בעמן זה קר מאוד ובדרך למטוס עם האוטובוס שבחוץ היה בערך 2-3 מעלות היה להם די קר (בלשון המעטה)
 

החתולית

New member
הרעיון מוצא חן בעיני

וימומש בטיסות קצרות מעתה והלאה. אני כמעט ולא אוכלת את מה שנותנים במטוס, במיוחד בשעות בוקר מוקדמות או שעות לילה מאוחרות. כריך טוב ופירות נשמע לי בדיוק הדבר הנכון לטיסה לאירופה.
 

רינת24

New member
הנה עוד טיפ בדרך לחו"ל

בנתב"ג קיימים 4 טרקליני עסקים, אחד של אלעל ו 3 של דן. בחלק מכרטיסי האשראי ניתן תמורת סכום יחסית קטן ( בין 30 ל 40 ש"ח) ותוספת נקודות להכנס לטרקליני דן. מקבלים שם ארוחות קלות שתיה חופשית ( משקאות קלים קפה ובירות) וגישה לאינטרנט אם לוקחים בחשבון שקפה + עוגה עולה כ 30-40 ש"ח . יותר משתלם לשלם 30 ש"ח + הנקודות לאכול ולשתות כמה שרוצים
 

אודרי11

New member
וואלה...

קפה וכריך בארקפה עולה בערך ככה.... שלא לדבר על הבזבוזים בחנויות מרוב השעמום..
 

Nרב

New member
בטרקלין דן שאני הייתי לפחות

לא היה שום דבר מה לאכול. הכל מזעזע עד יותר מזעזע. שווה רק בשביל משקה קל או בירה ופירות (כי חוץ מזה אין מה לאכול) והגישה לאינטרנט היא אגב בתשלום. עדיף כבר כריך מארקפה (ואני גם עליתי עם קפוצ'ינו גדול בכוס טייק אווי למטוס וזה נתן לי מנה של קפה קר משובח לקינוח לארוחה).
 

Nרב

New member
ובכלל אם אני לא טועה אמורה להיות עכשיו גישה

חינם לאינטרנט בכל שטח אולם הנוסעים. (אחד הנמלים היחידים בעולם שזה חינם)
 

Old Girl

New member
../images/Emo127.gif בנתב"ג יש ווירלס בלי תשלום

תמיד בדקתי מיילים בארקפה.
 

Nרב

New member
../images/Emo51.gif למרות שבנסיעה הקרובה אני מתנתקת לחלוטי

 

Old Girl

New member
יוהו הגננת לא תהיה בפורום

אפשר להשתולל ולעשות מסיבת פיג'מות.
 
למעלה