בקר טוב.

חיהט

New member
בקר טוב.

שאלה והנחיה למומחים ממני. התמקם לי על המסך והמחשב הדפדפן MICROSOFT EDGE . האם רצוי להתייחס ולשנות אופציות? או למחוק לאלתר??
 

קלייטון.ש

Well-known member
עכשיו EDGE הוא למעשה כרום, הם זהים

אז אין צורך למחוק אותו ואפילו אפשר להשתמש.
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
הפו"נ

&nbsp כלומר הסבר, פרט ונמק. &nbsp מה זאת אומרת שהאייג' הוא למעשה כרום ? &nbsp אתה רוצה להגיד שמיקרוסופט זה למעשה גוגל ? &nbsp
 

קלייטון.ש

Well-known member
הם כולם האלומינטי

וגם אשתי שייכת אליהם (אני יודע כי כשאני שואל אותה היא מכחישה בתוקף, במקום להגיד לי כהרגלה שאני אידיוט) אבל טכנית אדג' של מיקרוסופט מבוסס כעת (העדכון מהשבועות האחרונים) על מנוע כרומיום, שעליו מבוסס גם הכרום ועוד הרבה דפדפנים. באופן היסטורי למיקרוסופט היה המנוע שלהם, וכעת הם נכנעו ועברו, כאמור, לבסס את הדפדפן שלהם על אותו מנוע של כרום.
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
טוב, בהתאם להמלצתכם התקנתי זה עתה את האייג' החדש בו אני כותב

הקוריוז היה שניסיתי להתקינו בהתחלה דרף האייג' הישן אבל דף ההורדה לא עלה נכון ונאלצתי להכנס אליו דרך הכרום ורק ממנו הצלחתי לאשר את ההורדה. תפוז (המערכת הישנה בה אנו נמצאים כעת) והאייג' החדש לא הולכים כל כך טוב ביחד שכן המערכת הישנה נמצאת באתר לא מאובטח (HTTP ררגיל) והאייג' מנסה למנוע כניסה אליה וצריך קצת תושיה להצליח להתחבר. טרם עמדתי על כל תכונות הדפדפן אבל התרשמתי מיכולתו להקריא בעברית ברורה את תוכן דפי האינטרנט. אז שוב תודה על המידע.
 

חיהט

New member
קיבלתי את העצה

ונהגתי לפיה, אך עתה לפתע אין לי אפשרות כניסה למערכת לקרוא את עיתון ישראל היום, כהרגלי מזה שנים. מקבלת הודעה: "האתר הנטען איננו מבוטח".
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
מוזר מאד, ניסיתי ונכנסתי בלי בעייה

&nbsp אגב האתר של ישראל היום אליו נכנסתי כן מאובטח (HTTPS). &nbsp
 
למעלה