קראתי בחדשות שעכשיו מותר להרוג עורבים

קלייטון.ש

Well-known member
קראתי בחדשות שעכשיו מותר להרוג עורבים

כי הם תוקפים בני אדם, וגם נתקלתי בכתבה על מיינות (כנראה בחסות עסק שמוכר רשתות נגד ציפורים) שאמנם ניסתה להיות קצת בעדן אבל המסר הכללי הוא שלילי. הבנתי שגם בהן מותר לפגוע. על החזירים שמשתלטים על חיפה לא צריך להוסיף מילים, וישנם הסיפורים על להקות כלבים משוטטים שתוקפים ילדים. בעלי החיים מבינים שהמין האנושי בבעיה רצינית (כנראה הבינו את זה עוד לפני בני האדם עצמם) ויוצאים למלחמה. אני, למען האמת, לא בטוח באיזה צד במלחמה אני תומך. אני חושב שאני נוטה לצד החיות.
 

צליליתה

New member
עד כמה שאני יודעת

אסור להרוג חזירים בחיפה, וכבר שנים הם מסתובבים כאן חופשי בינינו ומנסים להסביר לנו שהרבה יותר עדיף לנו שנגור בוואדי ונאכל מפחי האשפה. לא הזכרת את היונות שנואת נפשי וכביסתי. הוצאנו המון כסף על דוקרנים ורשתות ואין לי מושג מה עוד, יש הרבה פחות אבל עדיין פה ושם רואים/שומעים משהו.
 

אספרסו2

New member
אצלנו מקננת קיכלית עכשיו

וישנם שלושה גוזלים חמודים פוערי מקור ענק.לאחר הגשם היא אצה רצה על הדשא ושולפת במיומנות תולעים עסיסיות.חשבנו שהיא חד הורית עד שהגיע גם האב לביקור.
 

אספרסו2

New member
קיכלי רונן אם נדייק בשפת הקודש


 

חיא2

New member
דררות מוסיפות סוף סוף קצת צבע לשמיים

להקות גדולות מתמקות באיזה אזור וצורחות כל הזמן. מיינות, לטעמי הן יפהפיות, זריזות וערמומיות [ התכונות שהשועל האירופאי זוכה להן] לגבי החזירים - לגבי הכלבים המשוטטים -
 
למעלה