כולם בבידוד ?

צליליתה

New member
לא יודעת איך כולם

אבל אני יושבת לבד בחושך בטוחה שכולם באתר החדש מבלים ומרכלים (עלי) אצלנו בשכונה מהרגע הראשון המסכות לא היו להיט אנחנו יותר מדי קולים היום לפנות ערב בדרכי מפה לשם שמח אותי לראות פקחים שצועקים : כולם מסכות כולם מסכות ו(עדיין) לא רושמים דוחות. אני הייתי בהליכה (כמו שאמרתי, מפה לשם, אבל הליכה, עם נעלי ספורט) בספורט מותר בלי הייתי די עם. מסכת סנטר שמרחתי על הפרצוף כשהגעתי צמוד לבני אדם. מה שהכי מטריד אותי זה שאנשים לא שומרים מרחק גם בימים כתיקונם אני לא ממש אוהבת שזרים נוגעים בי, או נדחקים אלי או דוחפים אותי. בימים אלה אני אוהבת הרבה פחות.
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
אני די מזדהה איתך

&nbsp בתקופה האחרונה אני לא אוהב אפילו כשזרות נוגעות בי. &nbsp
 

קלייטון.ש

Well-known member
אני מצליח להיכנס לאתר השני רק ממחשב אחד

ביתר המחשבים שלי לא מצליח. הפעלתי את כל הידע שלי במחשבים ותוכנה ולא הצלחתי לגלות למה. ניסיתי דפדפנים שונים, ניסיתי להיכנס במצב פרטיות, מחקתי היסטוריה ועוגיות, פתחתי מכונה וירטואלית חדשה, איפסתי DNS, ניסיתי עם HTTPS וגם עם בלי, שיניתי AGENT בדפדפן, חסמתי JS, החלפתי IP. הכל לשווא. במחשב אחד עובד - בכל היתר לא. אם זו היתה בעיה בעבודה המנכ"ל כבר היתה מזמינה אותי לשימוע ובו היתה מוסרת לי קודם כל שלאור כשלונותי הצורבים היא שוקלת לבקש גט. אי אפשר שמנכ"ל של חברה טכנולוגית גדולה תהיה נשואה לאפס כזה.
 

צליליתה

New member
לפחות הבנתי מה הבעיה שלי

ניסיתי דפדפנים שונים, מצב פרטיות, מחקתי עוגיות והיסטוריה, שיניתי מכשירים , וויפיי, רשת סלולארית....(עד כאן הגיע הידע שלי), אבל לא ניסיתי מחשבים שונים כי יש לי רק מחשב אחד. (במידה ומישהו יפענח מהו מחשב תואם תפוז זה יכול להועיל ברכישות עתידיות. )
 

חיא2

New member
בינתיים אני שובר את שיאי 34 מעלות

בכל בדיקה בכל מקום. אני נוסע פעמיים בשבוע בתחבורה ציבורית לעיר בת ים, החמישית בטבלת ההדבקות הארצית, עטוי במסכה, מנקה ידיים, וגם עם תלמידים יושב עטוי מסכה. נראה עוד שבועיים, לא?!
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
איחולי בריאות

&nbsp או בשפת אחינו הסיכנאג'יה "זולסטע מיר זיין גזונט". &nbsp
 

חיא2

New member
ובשפת אחינו הלאדינויים?


 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
לא יודע איך זה בלאדינו

&nbsp אבל בעברית זה פשוט שתהיה לי בריא. &nbsp
 

חיא2

New member
אין סגר בבת ים, עד כמה שלי ידוע

מחר ישנה בחינת מתכונת גדולה.
 

קלייטון.ש

Well-known member
אני חיכיתי וציפיתי בכיליון עיניים אחרי הנסיעה בכל האוטובוסים

לקבל הודעה לטלפון (בכוונה הקפדתי לקחת איתי טלפון בדיוק למטרה זו) ששהיתי בקרבת חולה קורונה, ואולי גם שיחה ממשרד הבריאות ומהשב"כ ואם אפשר מה-MI5 שמבהיר לי שאני צריך להיכנס לבידוד. וכבר ציירתי לי את השיחה ואיך אספר לכולם שהתקשרו אלי מנאסא להודיע לי שמתחנת החלל הבינלאומית זיהו ששהיתי בקרבת חולה קורונה. שום דבר. שקט מוחלט. אין לי שום תירוץ להיכנס לבידוד.
 
למעלה