תעשו מאמץ להרשם בהקדם למערכת החדשה

קלייטון.ש

Well-known member
זה אותו דבר

המימד השלישי של האיש התלת מימדי הוא כושר הראיה של גיבור הסיפור של וולס. כושר הראיה שלו נתן לו יתרון ויכולת שלא היתה לעיוורים. הוא ויתר על הכוח מרצונו ובסוף הוא נעלם להם למקום שהם לא יכלו אפילו לתפוס, משום שלא יכלו בכלל לתפוס את הקיום מעבר לעולם שלהם. ההבדל בין אינשטיין לוולס הוא בכך שוולס היה סופר הרבה יותר טוב.
 

יוסי ר1

Active member
צודק בכל שכתבת. וגם במה שעדיין לא כתבת.


 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
ללכת עד קצה העולם כדי למצוא דו מימדיים ?

&nbsp אתה יכול למצוא גם חד מימדיים. לא רחוק. פה בתפוז. &nbsp
 

חיא2

New member
אללייי!! דאבת הניסוח הדו-משמעי

נדירליאל יישאר לנצח נצחים בין עשרים ניקים לפחות שיש לי במערכת הישנה. במערכת החדשה הוא קיים, אל לא אשתמש בו יותר, כלומר, מבחינתי נעלם לו וזהו.
 

SupermanZW

Well-known member
רק טרול משתמש ב״עשרים ניקים לפחות״ כלשונך

טוב לדעת מה מטרתך.
 

קלייטון.ש

Well-known member
שם טוב מאד, מגיע לו שבנים יקבלו אותו

אני אגיד לילדים שלי שנתקלתי בשם הזה באינטרנט ואציע להם לתת אותו לאחד הנכדים העתידיים, שלפי הבנתי נמצאים כבר בתכנון מעשי.
 

קלייטון.ש

Well-known member
הילדים שלי חולי נפש

מחזיקים תינוקות בני יומם ומדברים על מקבץ הריונות נוסף באופן מיידי. או משהו באותו סדר גודל. אפילו הקיצונים בחרדים יותר שפויים מיוצאי חלצי. הם בטח מתכננים גם לסנכרן אותם כמו שעשו בסיבוב הקודם. אני יכול לתאר לעצמי אותם בקומונה המוזרה שבנו להם בבית משותף באמצע חריש (קומונה, קומונה), מתאמים יחסי מין כדי ללדת באותו יום. המחזורים של הנשים בטח כבר מסונכרנים. לא בדקתי אבל לא אופתע בכלל. ואם בהנקה אין מחזור אז האין-מחזור מסונכרן. מניקות זו את התינוק של זו (מניקות, מניקות, הפולניות לא יצליחו לעבוד עלי. לא מזמן התקשרתי ועונה לי הבת הקטנה, ואני שומע עליה תינוק. שואל את מי את מחזיקה? עונה לי את אורי, אמא שלו יצאה, הוא בכה והיא מרגיעה אותו. איך את מרגיעה אותו? לא ענתה. אז בבקשה, אני לא מטומטם) ישנות ביחד במיטה אחת (ישנות, ישנות), מסתודדות כל הזמן ולך תדע מה זוממות. קפצנו לשם לפני כמה ימים, אני מנסה להיכנס למטבח שם שלושתן ישבו ביחד, צועקות עלי "אבא אבא אל תיכנס לפה!" יצאתי לסלון מזועזע והבנים צוחקים "מה נכנסת למטבח?" אני חושב לפנות למרכז נגד כתות או איך שקוראים לזה. בדרך כלל כתות מונהגות ע"י גבר ולכן הגיע הזמן שהעולם יכיר כת שמונהגת ע"י נשים. ועוד מוטרפות. זהו. אני מקווה שזה מספיק מפורט.
 

חיא2

New member
לא מגבה כלום

לא ממש מעניין אותי שרשור בו רבתי עם X אן Y העמידה אותי בפינה. ברור הרי שמי שירצה להעלות שרשור או הודעה מעברי על מנת להביך, לפגוע או לשם שינוי לעודד ולשמח [ הכי נדיר ] כבר ימצא את הדרך, כנאמר: צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים.
 

diday

Member
המערכת ה"חדשה" היא בפורמט הפורומים הקיימים ברשת

כבר 30 שנה. היתרונות בממשק של תפוז עד עכשיו נגוזו. &nbsp
 
למעלה