תעשו מאמץ להרשם בהקדם למערכת החדשה

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
תעשו מאמץ להרשם בהקדם למערכת החדשה

כי הנוכחית בשלבי קריסה וחלק מהפורומים כבר לא עובדים. גם לפה היה לי די קשה להכנס הערב ובחלק מהמקרים קיבלתי דף לבן. למי שיש במערכת תכנים כדאי לו לגבות אותם למרות שתפוז מבטיחים כי גם החומר הקיים בהסטוריה של הפורומים יועבר למערכת החדשה.
 

קלייטון.ש

Well-known member
אני בהחלט מתכוון לגבות את ההודעות שכתבתי בפורום

שוקל להוציא ספר עם כל ההודעות. אני מתייחס ברצינות לתגובות ולכן הוא יהיה בסוגת "פנטזיה ומדע בדיוני". הוא גם יהיה תחת שם-עט כי אפילו אלוהים לא יוכל לעזור לי אם מישהו מהקרובים לי יקרא אותו.
 

צליליתה

New member
עשיתי מאמץ

הרבה יותר ממה שמגיע לפרדס הזה, לא הבנתי איפה בדיוק המערכת החדשה. ובכלל, הבוקר מתקשה להכנס, נכנסת מכל מיני פרצות צדדיות. האם זו המערכת החדשה? אם כן, הפורום לא מופיע http://www.tapuz.co.il/forums/forumsListNew.asp
 

קלייטון.ש

Well-known member
נכון לעכשיו נראה שרק מי שהספיק להרשם מצליח להיכנס

כשאני נכנס ממחשב שבו נרשמתי זה עובד, נכנס ממחשב אחר מגיע לכל מיני דפים לא תקינים. אני שב וממליץ להמתין שתפוז יכריזו רשמית על המערכת החדשה.
 

צליליתה

New member


 

סופהו1

New member
הצילו!! ה צ י ל ו ! ! ה צ י ל ו !!!!!!!

אפשר לשלוח איזשהו קישור למערכת חדשה? חדשנית? מתפקדת? &nbsp יכולה להיכנס לעמוד הזה, שהשארתי פתוח. מנסה להיכנס דרך העמוד הראשי HTTP Error 503. The service is unavailable מנסה להגיב דרך "הוספת תגובה" מקבלת הודעה כנ"ל. מנסה להגיב דרך "תגובה מהירה"..משהו מצליח. אבל איפה הפורום החדש? או המערכת תגיב אחרת אם אנסה בשם אחר?
 

חיא2

New member
אין עדיין פורום חדש במערכת החדשה

אבל ישנה מערכת פורומים חדשה שאפשר להתחיל לכתוב בה, אם רוצים. כאן
 

חיא2

New member
ויייי, איזה קטע - עברתי על כל שמות

הפורומים אתמול. אגב, נדירליאל נעלם. החלפתי בניק אחר.
 

יוסי ר1

Active member
תגיד לי, וכשבנדם הולך לחפש את עצמו, זה עושה שכל?

הרי הוא בדיוק במקום בו הוא נמצא. בדיוק מהנקודה הארכימדית ממנה הוא מתחיל לחפש. (זה לא אני, זה חוקי הטרמודינמיקה)
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
אתה מתעלם מנקודה מאד בסיסית

&nbsp ישנם אנשים שחוקי הפיסיקה לא חלים עליהם. &nbsp זה נכון אגב גם לגבי חפצים מסויימים ואפילו ערכתי על זה מחקר בעבר. &nbsp
 

יוסי ר1

Active member
לא חלים עליהם? אתה מזכיר לי שבתחילת התיכון קראתי ספרון קטן

שהסביר בלשון פשוטה את תורת היחסות לנוער. ובין היתר, סיפרו בדיחה שייחסו לאיינשטיין - בנדם אחד שמע פעם שאי שם רחוק רחוק, ישנו עם מיוחדשחי במקום מיוחד, דו מימדי. האנשים דו מימדיים, הנשים, הרהיטים והבתים. הכל דו מימדי. חשב האיש, למה לי לעבוד ולמה להזיע? אסע לשם, אצוד לי איזה דו מימדי אחד, ואציג אותו כמו בקירקס, אנשים ישלמו לי המון כסף כדי לראות איש (או אישה) דו מימדיים. אוקצור, ארז תרמיל, לקח מקל, והלך הלך הלך. הלך הלך, עד שהיגיע לעולם הנ"ל. התבונן סביבו בפליאה, וראה זה פלא - בדיוק בדיוק כמו שספרו לו. עו הוא צועד ברחוב העיר, מתבונן ימינה ושמאלה, התאספו סביבו עם רב. תראו תראו, אמרו בפליאה. איש שלא מציית לחוקי הגאומטריה! תלת מימדי! נצוד אותו, נשימנו בכלוב, ונציג אותו לכל מי שרוצה לראות, המון כסף נרוויח! תפסו אותו, חבשוהו בבית האסורים, והלכו להכין את הקרקס. צחק היאש צחוק גדול. מדוע צחק האיש, שאל אינשטיין? &nbsp ילדים, אם מצאתם את התשובה, צבעו יפה ושלחו למערכת. המערכת אינה מתחייבת ל
 

קלייטון.ש

Well-known member
זה כמו הסיפור על האיש הרואה שהגיע לארץ העיוורים?

כי זה לא נגמר טוב שם.
 

קלייטון.ש

Well-known member
סיפור של ה.ג. וולס

על איש אחד שנקלע לארץ שמוקפת בהרים וכל התושבים שם עוורים. בכלל לא מכירים את המושג של ראיה. הוא מכיר את הפתגם לפיו בארץ העיוורים שתום העין הוא מלך, ומחליט שהוא ינהיג את העיוורים וישפר את חייהם. אבל הם לא מסכימים, לא מבינים את החוש שהוא מדבר עליו, לא מאמינים שיש עולם מעבר לשלהם ולא חושבים שהרעיונות שלו טובים. הוא הופך למנודה ונחות. הוא מתאהב שם בבחורה אחת והעיוורים מעמידים בפניו תנאי להישארות איתה, והוא שיעבור ניתוח לעקירת עיניו. הוא מסכים להתעוור למען האהבה אבל ברגע האחרון מתחרט וכאשר העיוורים ישנים (הם עובדים בלילה וישנים ביום) הוא בורח לכיוון ההרים ועושה מאמץ לעבור אותם.
 

יוסי ר1

Active member
סיפור נורא. אבל לא זו הייתה הבדיחה של איינשטיין:

האנשים הדו מימדיים כלאו את האיש התלת מימדי בבית כלא דו מימדי. אז הוא צחק. הוא צחק, כי הוא יצא דרך המימד השלישי!
 
למעלה