בוקר טוב, שבוע טוב

צליליתה

New member
בוקר טוב, שבוע טוב

היום היום הראשון של הקיץ ( יש התקשקשות סביב מושג ״היום הראשון״ בנוגע לעונות, אבל נדמה לי שלגבי הקיץ כולם סגורים על ה21) ויום היוגה הבינלאומי (ובטח עוד כל מיני דברים שלא ממש מטרידים אותי. ) בכל שנה ושנה אני מבטיחה לעצמי להשתתף באיזה אירוע יוגה גדול ומשמעותי ותמיד יש משהו, והשנה בכלל, יש משהו. אז אני אוטוטו, כמו בכל יום ראשון, אחגוג לי בשיעור יוגה. תרגול יוגה מאוד משמעותי לי, לא רוצה לדעת איך היו חיי בלי. במהלך הסגר הצלחתי לקיים תרגול יום יומי, שזה משהו מדהים. לפני שנים, דווקא בתקופה שהייתי מאוד עמוסה בעבודה הצלחתי לתרגל לפחות פעם ביום, ולפעמים גם פעמיים וההבדל באיכות חיים היה עצום. למרבה צערי איך שהתחלנו לחזור לשגרה, איך שהתחלתי להפגש עם מורה, לא זום, או וידאו, או תרגול עצמאי משלי, קצת רופפתי משמעת והיום יום חזר לכמה פעמים בשבוע. (גם טוב) (אני לא מבינה איך אני מונעת מעצמי לעשות משהו שעושה לי כל כך טוב)
 

יוסי ר1

Active member
לפני שנתיים השתתפנו באירוע יוגה שכזה בגיא בן הינום.

היה כיף של הפנינג, והבונוס חוץ מהכיף - שכל משתתף קיבל במתנה את המזרון שהתעמל עליו, מזרון אחד מתוך כמה מאות שיחד הרכיבו ציור יפה שאפשר היה לראות מהגבעות שסביב הגיא.
 

פונדיצ'רי

Active member
אם הייתי שר החינוך הייתי מכניסה לתכנית הלימודים

של כל בתי הספר וכל הכיתות, שיעור יוגה. נראה לי שזה ישפר את חוסר הרוגע והקשב של תלמידי ישראל. יש היצע בשנים האחרונות של סופ"שים מרוכזים של יוגה או נסיעות לחו"ל סביב העניין, באיזה אתר שמיימי. לרגע אני כמעט מתפתה אבל אז אני מתעשתת. על מי אני עובדת? פעם בשבוע מספיקה לי בהחלט.
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
לי מספיקה פעם בגלגול

&nbsp אבל בגלגול הנוכחי עוד לא יצא לי. &nbsp
 

קלייטון.ש

Well-known member
גם בגלגול הקודם לא יצא וגם בזה שלפניו, מה יהיה?

אתה מבין שבגלגול הבא תהיה מורה ליוגה, כן?
 

חיא2

New member
במחקר האינטרנטי החינמי שלי עלה

שאני בגלגול האחרון שלי. זהו. ומאז ומעולם, כשאני נפגש עם כל מיני רוחניקים מהוללים מייד אני נחשב כנשמה זקנה. ברררררררררררר
 

חיא2

New member
ואכן, בביה"ס לחינוך מיוחד בו עובדת בת זוגי

במשך שנים ארוכות היוגה היה מקצוע חובה לכל תלמיד.
 

חיא2

New member
בפורום ההודי בו אני משתתף

קבעו שיום היוגה הוא מילת "עונה" - לקיץ. בהאיקו בסגנון הבאשו [ יש הרבה יותר סגנונות בהאיקו, למרות שבארץ נוטים להאדיר את ההאיקו הבאשואני דווקא ] יש מלים קבועות לעונה, וכך תמונת הרגע, העכשיו מתזמנת היטב ויוצרת עוד רובד Zני חזק.
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
ניסיתי לתרגם את הפוסט שלך לעברית בעזרת גוגל

&nbsp אבל גם הוא לא הבין. &nbsp אפשר את זה שוב בעברית פשוטה ? &nbsp
 

חיא2

New member
למעט המילה "באשואני"

שמסמן שיטת כתיבה לפי עקרונות שקבע באשו, כל השאר זו עברית ברורה. אולי תנסה פעם נוספת, או למצער תנסה לא ללגלג כשאתה מבקש "עזרה", אם את זה באמת ביקשת.
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
אז כנראה העברית שלי לא משהו

&nbsp חוץ מזה ממתי אביר חופש הביטוי קובע לאחרים מתי ללגלג ומתי לא ? &nbsp
 

חיא2

New member
מה הקשר בין מחט ל-תחת

לגלגת ובשל כך בחרתי לא לענות.. האם נשללה זכותך ללגלג? הצעתי לך שאם חפצך באמת בהסבר, כנראה הדרך בה פנית בקשו לא ממש מתאימה. עכשיו אבירי היקר - הכן רומחך מחדש לסיבוב נוסף.
 

חיא2

New member
תמיד צריך קשר

אבל ברור, משהתברר לך ששוא צווחת חמא"ס, לבקש סליחה או להתנצל אינו מתאים לשייח' שאת כפות רגליו נוטים לנשק. אני מבין אני מבין וגם מכיל.
 

חיא2

New member
תראה -

פנית אליי בלגלוג וביקשת הסבר. החלטתי שלא לתת הסבר בגלל שהבקשה היתה בלשון המעטה מעליבה ולא נעימה. כאן החלטת להמשיך באי-הבנה וטענת שאני אביר חירות הביטוי מונע ממך ללגלג. ענית על המחט והתחת, וסגרת עם מחט ננעצת בבשר. על זה עניתי את שעניתי - אף אני לגלגתי כשכתבתי חמא"ס ולא חמס - אז הבה נגיד שעל לגלוג זה אני מתנצל. עכשיו - אם אתה רוצה הסבר על עניני האיקו-באשו וכדומה, תבקש, אסביר בלשון "פשוטה" כמיטב יכלתי.
 
למעלה