הודעה מהנהלת הפורומים

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
הודעה מהנהלת הפורומים

************************************************************************** גולשים יקרים, מערכת תפוז אנשים ששירתה אתכם בשני העשורים האחרונים מיושנת מאוד ולצערנו אין באפשרותנו להמשיך לתחזק אותה. מתוך רצון לנסות ולשמר חלקים מהאתר, אנו מנסים לפתח אתר חדש ומתכננים להעלות אותו בקרוב במקום האתר הנוכחי. אנו מתנצלים מראש על תקלות ככל שתהיינה כל עוד האתר הישן באוויר וממליצים לגבות תכנים אישיים. בברכה, הנהלת האתר ************************************************************************* הערה: ההודעה מועברת ככתבה וכלשונה ולי אישית כלשאר מנהלי הפורומים אין שמץ של מושג מה הולך לקרות ומתי. בכל מקרה אם יש גולשים שמעוניינים בנגישות עתידית למשהו מהחומר שנצבר פה במשך שנים כדאי שיזדרזו כי ייתכן מאד והאתר הנוכחי יקרוס עוד לפני המעבר לפלטפורמה החדשה. ו ב ב ח י "נ
 

קלייטון.ש

Well-known member
ההודעה מוזרה כי היא שקולה להודעה

שהם מנסים להקים בניין מגורים ומתכננים לפתוח אותו לאכלוס בקרוב. הקמת בניין כמו פיתוח אתר זה לא משהו שמנסים. או שעושים או שלא. ואם עושים, זה לוקח הרבה זמן.
 

SupermanZW

Well-known member
האתר צולע כבר 3 שנים לפחות

לבנות אתר לוקח הרבה פחות זמן, נראה לי שכל ההודעות האלה הן תירוצים.
 

אבי בן 1231

Well-known member
אכן האתר צולע כבר שנים רבוות

היו בעבר הרבה מקרים שאנשים איבדו בלוגים שלמים.
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
לא מוזר בכלל

למיטב זכרוני כבר כתבתי על זה פה לפני כמה שבועות. זה שהם רוצים לבנות מערכת חדשה זה הגיוני מאד. זה שהם לא רוצים להשקיע בתחזוקה של המערכת הנוכחית כשממילא היא מסיימת את תפקידה זה גם שיקול הגיוני. אגב המערכת החדשה כבר קיימת ונמצאת בשלבי הרצה. הדבר היחידי שפחות הגיוני זה שכשמנסים להסביר להם שרוב אלו שנשארו עד היום בתפוז נשארו פה בגלל המערכת הנוחה בנויית השירשורים בעוד שהם רוצים להעביר את מערכת הפורומים למערכת שטוחה, משהו שדומה לרוטר או לפרש. במידה וזה יתבצע והגולשים יצטרכו ממילא להגר למערכת חדשה סביר שימצאו מערכת נוחה יותר. אגב אף אחד לא המציא פה את הגלגל. זה בדיוק מה שקרה לפני 19 שנה כשואללה קנו את מערכת הפורומים והקהילות של IOL ז"ל וניסו לשנות את אופייה בניגוד להמלצות מנהלי הפורומים שהכירו את המערכת קצת יותר טוב מהרוכשים החדשים. התוצאה הייתה שעשרות פורומים על גולשיהם עזבו את המערכת, רובם אגב נקלט על ידי תפוז שמנהליו כן הבינו את הפוטנציאל של מערכת הקהילות. מישהו כבר אמר פעם שההיסטוריה חוזרת ?
 

קלייטון.ש

Well-known member
אם המערכת החדשה כבר קיימת אז לא "מנסים"

אלא מבצעים בפועל. היו צריכים לכתוב "אנחנו מפתחים מערכת חדשה והיא נמצאת בשלבי הרצה" ואז ההודעה לא היתה מוזרה.
 

קלייטון.ש

Well-known member
מבחינתי אני דווקא שמח

99.99% ממה שכתבתי זה קשקוש גמור והבל מוחלט, במיוחד כשהבעתי את דעתי על אמיתות החיים. וגם מה שסיפרתי על חיי, אני שואל את המעורבים אם ככה זה היה והם תמיד מכחישים ומספרים משהו הפוך. אז טוב שכל זה ייעלם. (לא כתבתי 100% רק כי באישיות שלי אני לא אוהב להתחייב)
 

יוסי ר1

Active member
לפעמים ההבל והקשקוש הם העיקר:

מנורת החסרונות של ר' נחמן מברסלב: &nbsp "מַעֲשֶׂה אֶחָד הָלַךְ מֵאָבִיו וְהָיָה בִּמְדִינוֹת אֲחֵרוֹת יָמִים רַבִּים אֵצֶל אֲחֵרִים וְלִזְמַן בָּא לְאָבִיו וְהִתְפָּאֵר בְּעַצְמוֹ שֶׁלָּמַד שָׁם אָמָּנוּת גָּדוֹל לַעֲשׂוֹת מְנוֹרָה הַתְּלוּיָה וְצִוָּה לְהִתְאַסֵּף כָּל בַּעֲלֵי אָמָּנֻיּוֹת הַזֶּה וְהוּא יַרְאֶה לָהֶם חָכְמָתוֹ בְּזֶה הָאָמָּנוּת וְכֵן עָשָׂה אָבִיו וְקִבֵּץ כָּל הַבַּעֲלֵי אָמָּנֻיּוֹת הַזּאת לִרְאוֹת גְּדֻלַּת הַבֵּן מַה שֶּׁפָּעַל בְּכָל הַיָּמִים הָאֵלּוּ שֶׁהָיָה בְּיַד אֲחֵרִים וְהַבֵּן הוֹצִיא מְנוֹרָה אַחַת שֶׁעָשָׂה וְהָיְתָה מְגֻנָּה מְאד בְּעֵינֵי כֻּלָּם וְאָבִיו הָלַךְ אֶצְלָם, וּבִקֵּשׁ מֵאִתָּם שֶׁיְּגַלּוּ לוֹ הָאֱמֶת וְהֻכְרְחוּ לְהוֹדִיעַ לוֹ הָאֱמֶת שֶׁהִיא מְגֻנָּה מְאד וְהַבֵּן הִתְפָּאֵר: הֲלא רְאִיתֶם חָכְמַת אָמָּנוּתִי וְהוֹדִיעַ לוֹ אָבִיו שֶׁלּא נִרְאָה יָפָה בְּעֵינֵי כֻּלָּם הֵשִׁיב לוֹ הַבֵּן: אַדְּרַבָּא! בָּזֶה הֶרְאֵיתִי גְּדֻלָּתִי כִּי הֶרְאֵיתִי לְכֻלָּם חֶסְרוֹנָם כִּי בְּזאת הַמְּנוֹרָה נִמְצָאִים הַחֶסְרוֹנוֹת שֶׁל כָּל אֶחָד מֵהַבַּעֲלֵי אָמָּנוּת הַנִּמְצָאִים כָּאן. הֲלא תִּרְאֶה שֶׁאֵצֶל זֶה, מְגֻנָּה חֲתִיכָה זוֹ אֲבָל חֲתִיכָה אַחֶרֶת יָפָה אֶצְלוֹ מְאד, וְאֵצֶל אַחֵר לְהֵפֶךְ אַדְּרַבָּא, זאת הַחֲתִיכָה שֶׁהִיא מְגֻנָּה אֵצֶל חֲבֵרוֹ הִיא יָפָה וְנִפְלָאָה בְּעֵינָיו, רַק זאת הַחֲתִיכָה מְגֻנָּה וְכֵן אֵצֶל כֻּלָּם. מַה שֶּׁרַע בְּעֵינֵי זֶה הִיא יָפָה בְּעֵינֵי חֲבֵרוֹ, וְכֵן לְהֵפֶךְ וְעָשִׂיתִי מְנוֹרָה זאת מֵחֶסְרוֹנוֹת לְבַדָּם לְהַרְאוֹת לְכֻלָּם שֶׁאֵין לָהֶם שְׁלֵמוּת וְיֵשׁ לְכָל אֶחָד חִסָּרוֹן כִּי מַה שֶּׁיָּפֶה בְּעֵינָיו הוּא חִסָּרוֹן בְּעֵינֵי חֲבֵרוֹ אֲבָל בֶּאֱמֶת אֲנִי יָכוֹל לַעֲשׂוֹת כְּתִקּוּנוֹ אִם הָיוּ יוֹדְעִים כָּל הַחֶסְרוֹנוֹת וְהַנִּמְנָעִים שֶׁל הַדָּבָר הָיוּ יוֹדְעִים מַהוּת הַדָּבָר, אַף שֶׁלּא רָאוּ אוֹתוֹ מֵעוֹלָם" (רבי נחמן - מעשה שיחות שאחר סיפורי המעשיות) &nbsp
 
למעלה