זוכרים את הסירטון שהעלתי פה על הקוקה קולה, אז יש תוצאות

אבי בן 1231

Well-known member
זוכרים את הסירטון שהעלתי פה על הקוקה קולה, אז יש תוצאות

אתמול ראיתי שמשקפי הקריאה שלי החותמו מאוד, מיד פניתי לארון כלי הניקוי במטבח הצאתי את בקבוק הקוקה קולה התזתי מעט מחומר הניקוי קוקה קולה שטפתי במים ניגבתי והעדשות היו כחדשות, זוגתי הצטרפה לרעיון והותאה גם אצלה היתה זהה. בעקבות החום הגיעו לביקור מספר מעופפים קטנים ומעצבנים, לצלוחים בינונית יצקתי קוקה קולה וכעבור מס' דקות קפץ לבריכה מעופף קטן. אני חושב לנסות גם לצקת קוקה קולה למיכל המים של המגבים על מנת לראות עם השמשה תתנקה טוב יותר.
 

קלייטון.ש

Well-known member
אנחנו הלכנו אתמול ביער והמעופפים האלה מתנגשים בך מכל עבר

פוגעים בעיניים ובפה, נדבקים לזרועות וצריך להעיף אותם. ענני מזמזמים מרחפים שניים-שלושה מטרים באויר וזמזמנים לא מזוהים חולפים בטיסה ליד האוזניים. השנה לא ראינו שיירות תהלוכנים בכלל וחבל אבל מלבדם היער שוקק חיים.
 

קלייטון.ש

Well-known member
עם הנשים שלי אין סיכוי שתצא לדרך ותפרוש באמצע

החלטנו, יצאנו, זהו. הולכים עד הסוף.
 

אבי בן 1231

Well-known member
חחחח, עם האישה שלי היינו פורשים עוד לפני שהייתי מבקש.

בחייך, לצאת לטיול כייפי בחיק הטבע בליווי מטרד כזה! לא תודה!
 

אבי בן 1231

Well-known member
קראתי בפורום מסויים בתפוז פוסט של מנהל/ת הפורום את הפוסט הזה

כולל הכותרת, ההעתק הוא מדויק פרט לשם מעלה/ת הפוסט זו היתה הכותרת, הפוליטיקה של הקורונה/ יובל נח הררי (אם יורשה לי, אציין בשמחה בהמשך גם את בעל/ת הפוסט!) עוד מאמר מאיר עיניים ומעורר מחשבה. הפעם, מאת יובל נח הררי הוא היסטוריון ישראלי ופרופסור מן המניין בחוג להיסטוריה באוניברסיטה העברית בירושלים. ספריו "קיצור תולדות האנושות", "ההיסטוריה של המחר" ו-"21 מחשבות על המאה ה-21" תורגמו ליותר משישים שפות ונמכרו (נכון ל-2019) ביותר מ־20 מיליון עותקים "מה שראינו היה ממש ניסיון הפיכה. היה לנו ראש ממשלה לא נבחר, בנימין נתניהו, שניסה לסגור את הכנסת ולמשול מתוקף צו חירום ללא כל פיקוח פרלמנטרי. למשך כמה ימים נראה היה שהוא עשוי להצליח. כשאנחנו אומרים 'הפיכה', אנחנו בדרך כלל חושבים על טנקים ברחובות, חיילים שמשתלטים על תחנות טלוויזיה, אבל לעתים קרובות הפיכות מנסות להסוות את טבען האמיתי. נתניהו אמר, 'אני אראה מה יקרה. אם הציבור יקבל את זה, נשאיר את הכנסת סגורה'". למזלנו זה לא קרה. הייתה מספיק התנגדות מצד מפלגות אחרות, מצד התקשורת, היו הפגנות. הוא הבין שהוא צריך לעשות הסכם עם היריבים שלו". ההשבתה הקצרה של הכנסת גרמה נזק חמור, מכיוון שמדובר בהרבה צעדים קטנים שמובילים בכיוון אוטוריטרי. הוא עלול לנסות לעשות את זה שוב והוא עלול להצליח. במשבר כלכלי כמו עכשיו, אנשים חוששים לחייהם, לעתיד שלהם. רבים מהם רק רוצים מנהיג חזק שיודע הכול ושיגן עליהם. לאחרים פשוט לא אכפת מפוליטיקה, הם חושבים שהפוליטיקה לא חשובה עכשיו. זה מסוכן מאוד. "בשנים האחרונות ראינו עלייה של פוליטיקאים פופוליסטים בהרבה מדינות. מה שמאפיין פופוליסטים הוא שהם מערערים את ההרמוניה החברתית במכוון. הם מציגים רק את המצביעים שלהם כאנשים אמיתיים, ואת היריבים הפוליטיים שלהם כמי שבוגדים באנשים האמיתיים. ומה לגבי אמצעי מעקב כדי לצמצם את התפשטות הווירוס? "תמיד קיים איום חדש באופק. בואי נגיד שמקרי הקורונה יצטמצמו לאפס. ממשלות יטענו שעלול להיות גל נוסף של קורונה שמחכה לנו בחורף הבא, אז למה לא להמשיך בזה? בכל שנה מתים עשרות אלפי אנשים משפעת, אז למה לא להגן גם עליהם? "ברגע שאנשים מוותרים על הפרטיות שלהם, הם מתרגלים לזה. ובשביל הממשלות זה כבר לא נראה כל כך דחוף להפסיק את המעקב". הקטע המודגש הוא התוכן. ואני שואל האם עיניינו היחיד של כותב/ת הפוסט היא להשמיץ את ראש הממשלה
האם אין הוכחה שחור על גבי אדום מדם שניהול המאבק נגד הקורונה בישראל היה הצלחה כמעט מושלמת, פרט לפאשלה הגדולה בעניין בתי האבות? ואתן דוגמה, למשל עם ספרד. מספר האוכלוסין בספרד הוא קרוב מאוד ל 47,000,000 תושבים מספר התושבים בישראל הוא כ 9,000,000 כך שמספר התושבים בספרד גדול פי 5.2 מספר הנפטרים מקורונה בספרד הוא 28.678. מספר הנפטרים מקורונה בישראל הוא 279. מספר הנפטרים מקורונה בספרד גדול פי 28.6 מאשר מספר הנפטרים בישראל. אם מספר התושבים בספרד גדול פי 5.2 ממספר תושבי ישראל ומספר הנפטרים גדול פי 28.6 למי היתה הצלחה גדולה יותר במלחמה נגד הקורונה?! השוואות כאלה עם הצלחחה גדולה יותר לישראל ניתן לערוך בהשוואה לעוד מדינות.
 

SupermanZW

Well-known member
ברגע שאנשים מוותרים על הפרטיות שלהם, הם מתרגלים לזה

אתה, כך נראה, התרגלת. עצוב מאוד.
 

SupermanZW

Well-known member
לא מזיז לך שאתה תחת מעקב של השב"כ על לא עוול בכפך כבר שנים ר

מעקב שקיים החל מ1999. לא מפריע לך שבמהלך הקורונה הודק המעקב אחריך ובאופן אקראי אך תכוף מבעבר קוראים הודעות שלך ומאזינים לשיחות שלך ובודקים איפה אתה על סמך איכון הטלפון הסלולרי שלך למרות שאתה לא פושע. לא מפריע לך שהנתונים הללו נשמרים לנצח ומי שמתחשק לו מחטט בחייך הפרטיים ללא רשות ממך וללא שום הצדקה ואתה עוד חושב שזה בסדר לצורך "הגנה על הציבור", ממי? מפניך? מתקבל על דעתך שמתייחסים אליך כאל פושע בלי שום סיבה? ושעשו את זה גם 20 שנה לפני הקורונה, אך בתדירות דגימה נמוכה יותר? נראה לך הגיוני לחיות במדינת "1984"? ואתה עוד תומך בזה? חשוב טוב על מה שכתבתי.
 

אבי בן 1231

Well-known member
אם זה כך כבר 20 שנה לא הפריע לי כנראה שזה לא מפריע.

אך ................ אם במקרה אלך לאיבוד, יוכלו בעזרת האיכון לדעת היכן אני. כאשר אצא לשוד מזויין או רצח.אוציא את הכרטיס מהנייד.
 

SupermanZW

Well-known member
לא ידעת אינו דומה ללא הפריע לך

אבל כאשר אתה יודע שחודרים לפרטיותך ללא רשותך זה אמור להפריע לך.
 

אבי בן 1231

Well-known member
בחדירה הזו אין ממש הטרדה, איני מרגיש אותה

יכולות לחדירה הזו להיות גם יתרונות, אם ירצו להלביש עליי תיק של רצח בחיפה למשל, בתאריך מסויים, אולי בעזרת השב"כ אצליח להוכיח שבאותו תאריך הייתי דווקא באילת.
 

אבי בן 1231

Well-known member
משנת 2000 עד אמצע 2016 הייתי בספרד, השב"כ ידע עליי

שלוש או ארבע פעמים, כאשר ביקרתי בארץ. המעקב שלהם כיום לא מזיז לי. אולי אפילו יכול להיות לטובה.
 

DRORSKI

New member
משום מה לא נראה לי ראלי
למה ששרותי הבטחון יבזבזו זמן, הוצאות וכוח אדם על אנשים שבינם לבין דברים שמעהנינים את שרותי הבטחון אין ולא כלום ? לא הגיוני- החבורה הזו שעוסקת במעקבים בשרותים די לחוצה בכוח אדם וזמן מכדי שיעקבו אחרי אנשים סתם ככה- תבינו- אפילו סתם איסוף חומר ללא מיון דורש התעסקות- בקרה, קיטלוג-אחרת מה הטעם? למי יש כסף לזה חוץ מלאמריקאים ?
 

SupermanZW

Well-known member
האיסוף והמיון ממוחשבים, הדגימה אנושית

ולפעמים אתה נדגם, סתם כך, ללא סיבה, כדי לספק את יצר הסקרנות של אנשי השב"כ. חדירה לפרטיות ללא רשות היא דבר מטריד, ואפילו אם זה לא תדיר זה עדיין מטריד.
 
למעלה