בוקר טוב, יום שלישי פעמיים כי טוב

צליליתה

New member
בוקר טוב, יום שלישי פעמיים כי טוב

מה היה לנו השבוע?


אמש צפיתי בסרט בגרות, בהקרנה בנוכחות הבמאי מתן יאיר. את הסרט הזה הוא התחיל לעשות לפני פיגומים ורק בעקבות הצלחת פיגומים הצליח לסיים את בגרות. וגם עם התמיכה שקיבל מדובר על סרט שנעשה בתקציב של 15אלף שח, וכל מי שמבין דבר או חצי דבר בעשיית קולנוע יאמר לכם שמדובר על כלום כסף.

אז בגרות מדבר על מורה לספרות שמכין כתת אתגר (כתות קטנות שאמורות לעזור לתלמידים בעיתיים להגיע לתעודת בגרות) לבחינת בגרות. הסרט מתבסס על נסיונו של יאיר כמורה לספרות ועל יחסיו עם אביו, שמשחק את תפקיד האב בסרט.

שורה תחתונה - סרט עדין, צנוע, אינטלגנטי ומרגש. שגם זכה למחיאות כפיים סוערות מהמבקרים המקומיים. אין לי מושג אם יוקרן מסחרית, אבל אם יהיה לנו מזל אולי יופיע באיזה vod.

ראיתי גם את תל אביב על האש, (אוטוטו מגיע לקולנוע) סרטו של סאמח זועבי. הסרט זכה בפרס בפסטיבל חיפה, והיו לא מעט הרמות גבות לגבי הבחירה הזאת.

אני לא לגמרי מסוגלת להביע דעה על הסרט, מצד אחד, יש משהו מאוד מרענן במבט הקליל והמשעשע על הסכסוך הישראלי פלסטינאי, מצד שני....לא יודעת מה הפריע לי. כשעה וחצי של בידור - הכל טוב, כמשהו מעבר לבידור - לא הצלחתי להתחבר.
 

קלייטון.ש

Well-known member
גם לי היה קצת מזל עם סרטים לאחרונה

יוטיוב התחיל פתאום להציע לי סצינות מסרטים ומסתבר שהסרט כולו לטעמי. ראיתי את "מטילדה" מ-1996 ומאד נהניתי, ועכשיו אני באמצע קומדיה עם סנדרה בולוק מ-2000 שהיא משחקת סוכנת FBI. ראיתי שיש יש סרט המשך אז הוא יבוא הלאה.
אני מעריך אותך שאת מסוגלת לשבת בסרט שמצריך התייחסות ומחשבה. עלי זה גדול.
 
למעלה