יום שלישי פעמיים כי טוב: מה עשינו בשביל עצמנו השבוע?

יום שלישי פעמיים כי טוב: מה עשינו בשביל עצמנו השבוע?

הכי טוב שלי היה השבוע... ליסוע לחדר מיון. היתה לי בעיה שהציקה לי יותר ויותר ואני חששתי שביקור כזה יסתיים באישפוז - לא חכם ביותר מצידי. זה נגמר בנסיעה באמבולנס לבילינסון.

ברגע שהגענו חשכו עיני - כבר בכניסה לחדר מיון היה תור ארוך וצפוף של חולים וצוותי אמבולנס וקומץ עובדים שעושים כמיטב יכולתם.

לקצר את הסיפור, כל שלב בתהליך התארך יותר מזה שלפניו ובילינו שם לילה מתיש.

הכל היה לטובה, בסופו של לילה: עברתי סידרת בדיקות ונשלחתי הביתה עם רשימת איבחונים והמלצות ורצפטים. טוב לחזור הביתה. היה מועיל מאוד, גם אם מייגע.
 

יוסי ר1

Active member
אוי. מקווה שתעבור כבר את השלב הזה של חששות

שהנה זה חוזר או מה שלא יהיה.
 

צליליתה

New member
בוקר אור, יום שלישי פעמיים כי טוב

סוף סוף ניסיתי מסעדה גאורגית, נמצאת ברחוב פנורמה, וגם אם לא יושבים ממש ליד החלון, הנוף מהמם. היה טעים וגם נחמד, למעט המוסיקה, שלא היתה גאורגית בעליל א,לא אולי, לדעת הדי ג׳יי, ברוח הדברים, ולטעמי, הרבה יותר מדי קולנית.

ועוד תלונה קטנה- כשיצאנו שמנו לב בתפריט שתלוי בחוץ יש גם הצעות לעסקיות. אני חושבת שהמלצר, ששאל: האם זה הביקור הראשון שלכם כאן? היה יכול להפנות את תשומת לבנו. יכולנו לאכול הרבה הרבה יותר בהרבה פחות כסף. גם ככה הזמנו יותר מדי, כי רצינו לטעום ולהתנסות. מה לעשות. לא ידענו שגם בגאורגיה יש דילים בצהריים.

שומעת קצת סקוט ווקר, לזכרו, נפטר אתמול. אמן בהחלט שווה וראוי.

 

צליליתה

New member
הרבה בריאות אורי


 

Ron W

New member
רק בריאות.. השמשתי את האופניים לסיבוב

טוב שלא נגמר באמבולנס.. השרשרת נתקעה בין גלגלי השיניים
במזל מצאתי חתיכת ניילון להחזיר אותה באילתור בלי להתלכלך
כנראה עודף שמן או לכלוך או לא מתוחה - הגיע הזמן לשדרג
יוצא היום לחנות אופניים אולי אקנה מתקפלות ברומפטון או בסגנון.
ירדתי מקורקינטים וחשמליות.
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
כמו בסיפור על הבחינות במשטרה, אתה הכי קרוב

&nbsp
זולסטע מיר זיין גזונט.
 

קלייטון.ש

Well-known member
איחולי בריאות וסיפור שלי מהמיון

ביום ששחררו אותי אחרי הניתוח מהמחלקה הכירורגית כמה שעות אחרי שהגעתי הביתה הסתבר לי שההנחיות של המנתח לגבי מקרה שבו אני צריך לחזור למיון - מתקיימות. הזמנתי מונית והגעתי. דווקא היה לא עמוס יחסית, קיבלו אותי ונתנו לי מיטה לחכות עד שהרופא יגיע מהמחלקה לבדוק אותי. אני שוכב לי ופתאום מגיעים שני סניטרים ומתחילים לסלק את כל המיטות מהחדר. יחד איתם נעלמו בבת אחת כל האחיות וכל הרופאים והמיון כולו פשוט ננטש. אחד הסניטרים שאל אותי אם אני יכול לעמוד כי הוא צריך את המיטה. אמרתי בשום אופן לא והניח לי. לא ידעתי מה קורה והאמת גם לא במיוחד עניין אותי. ליתר ביטחון סגרתי את הוילון שאם חייזרים השתלטו על בית החולים, שאותי לא יראו.
ככה רבע שעה שאין אף אחד, ואז הסניטרים הופיעו כשהם מחזירים את המיטות ואחריהם גם הרופאים והאחיות. שאלתי מה קרה והסבירו לי שבוצע תרגיל של משהו, לא כל כך הבנתי תירגול של איזה מצב מצריך נטישת המיון דווקא ועד היום אני לא יודע.
 

צליליתה

New member
אמנם הצבא צועד על קיבתו

אך אני לא בצבא, וגם ביליתי לא ליד שולחן האוכל

בקרתי במוזיאון הרמן שטרוק, שכבר מזמן רציתי, אך השעות בדרך כלל אינן נוחות לי והמקום לא פתוח בשבת. והייתי הבן אדם היחיד בכל המבנה. למעט קופאית שישיבה בקופה, ומנקה שבכל רגע צצה ממקום אחר. זה הזוי לגמרי, וקורה רק בחיפה.

מוזיאון שטרוק הוא מוזיאון קטן, שנמצא בביתו המשופץ של הרמן שטרוק זל, והתערוכות מנסות להתכתב בדרך זו או אחרת עם מר שטרוק, שבעיקר ידוע כאמן תחריט. המקום עצמו יפהפה, והתערוכה היתה מענינת, דווקא לא העבודות שהגעתי במיוחד לראות, אלא קטע אחר של התערוכה שלא הייתי מודעת לו.

לפני המון שנים, כשהייתי תלמידת תיכון, בוקר אחד במקום להיות בתיכון בקרתי במוזיאון. אותה חוויה הזויה - אני לבד עם קירות ויצירות. ישר התחלתי לכתוב (בראש) תסריט לסרט אימה, ואני בתפקיד הראשי, ונראה לי שרצחו אותי. בדרך חזרה, באוטובוס, שגם היה מאוד ריק, פתאום התחיל לדבר איתי בחור מאוד מבוגר (התברר אחרכך שהוא מבוגר ממני ב4-5 שנים) אבל חתיך על, שהתברר שגם הוא היה במוזיאון, ראה אותי, אני לא ראיתי אותו. היום ממרומי זקנתי אני יכולה לומר שהשיחה הסתיימה בכך שהכדור היה במגרש שלי, אבל הייתי ילדה, לא הבנתי. אחרכך פגשתי אותו במהלך החיים במקומות שנים ובעינינים שונים, ושורה תחתונה, נראה לי שטוב שלא הבנתי.

 
יש לי איזה קשר משפחתי להרמן שטרוק. בבית הוריי היו

תלויים רישומים שלו. אני מעוניינת במשך הרבה שנים לבקר במוזיאון הרמן שטרוק וטרם יצא לי.
 

צליליתה

New member
מפגש פורום בהרמן שטרוק!!!

אבל תביאו סנדוויצים מהבית, אין שם בית קפה
 
למעלה