שלום לכולם, מה שלומכם? מה חדש אצלכם?

קלייטון.ש

Well-known member
שלום לכולם, מה שלומכם? מה חדש אצלכם?

והרי החדשות אצלי: אני נשוי בשנית. הצעתי לזוגתי מימים נישואין, חצי בצחוק, אבל היא פולניה בלי חוש הומור, לא הבינה את הבדיחה, והסכימה לגמרי ברצינות. אז אחרי 19 שנות זוגיות (עם הפסקה מסויימת באמצע שכבר כולם שכחו שהתקיימה), אנחנו נשואים.
נסענו להינשא בקפריסין מאחר ואנחנו פסולי חיתון בישראל, והצטרפה אלינו רק בת ה-18 שלנו, לראות את הוריה הביולוגים מתחתנים סוף סוף. ישר על ההתחלה בישרה לנו שגם היא מתכוונת להתחתן בעתיד המיידי. החבר שלה בן 20. להבנתי הוא עוד לא הציע לה נישואין אבל לא היה לי ספק שיציע בקרוב וגם יחשוב שזה היה הרעיון שלו. אז חצי מהנסיעה דיברנו על הנישואין שלה במקום על שלנו. ואני מודה ששלה באמת יותר חשובים. ניסינו לשכנע אותה שתחכה לפחות שנתיים, לשווא. בכל אופן אשתי הראשונה, שהיא אמה המאמצת של הבת שלנו ומגדלת אותה מגיל 4, אמרה שזה לא משנה 18 או 20, כך שהיא מאשרת. אז זהו. מלבד זאת קיים החשש שהילדה תחקה את אחותה הגדולה ותיכנס כמוה להריון כדי להעמיד את כולם בפני עובדה.
הבן שלי שמע שאחותו הקטנה מתחתנת והודיע שאם כך הוא לא דוחה את החתונה שלו, עליה הוא מדבר כבר הרבה זמן, גם לא דקה.
התוכניות כבר מוכנות ובחודש הבא נערוך ביחד חתונה משולשת - בני עם זוגתו, בתי הקטנה עם בחיר ליבה, ואני ואשתי החדשה, שאמנם אנחנו כבר נשואים אבל צריך גם מסיבה.
 

יוסי ר1

Active member
מזל טוב!

דאגנו לך, נעלמת לנו.
ובאמת היית חסר.
מאוד שמח שבנסיבות טובות.
ברוך השב!
 

סופהו1

New member
מזל טוב!!!!

ומזל שלא הזמנת אותי.
מספיקות לי ארבע החתונות אליהן הזומנתי ואין אפשרות לפספס.
 

קלייטון.ש

Well-known member
תודה רבה לכל המברכים!

אכן מרוב חתונות לא רואים את הנישאים. אני אישית עדיין לא מבין בשביל מה להתחתן. מה רע בזוגיות בלי להודיע למדינה? הרי המדינה לא אכפת לה במיל אם אתה נשוי או לא. אבל לך תתווכח עם הפולניות שלי. חייבים להתחתן והחתונה נושאת משמעות גורלית ונצחית! הנה אשתי הראשונה, ניסיתי להתלונן פעם על שהיא ממשיכה להתערב לי בחיים למרות שאנחנו גרושים המון שנים, והיא השיבה "אני עוד נושאת את השם שלך". וזו התשובה לתעלומה שהטרידה אותי תמיד, למה אחרי גירושין ואפילו מכוערים האשה ממשיכה לסחוב את שם המשפחה של הגרוש: כי בהבנה שלהן אתה שייך להן ולא משנה מה קרה.
 

יוסי ר1

Active member
זה הסבר מעניין. ומזכיר לי ספר שקראתי פעם,

"מחול העקרבים" של שפרה הורן. (אני אהבתי, יש שקראו וחולקים על דעתי).
ובספר, המספר - אוריון שמו, בחור שחייו סובבים נשים מקטנותו, מכיר בחורה בשם צהלה.
יפיפיה אמיתי, טיפוס קנאי ושתלטן.
וכשהם מגיעים לגירתו, היא מיד נעלמת בשירותים, והוא שומע אותה משתינה ברעש.
"על ההתחלה היא סימנה את הטריטוריה שלה", הוא מהרהר בינו לבינו...
 
קריאת סיפור כזה עלולה לדרדר אנשים צעירים לרווקות נצחית ר''ל

אפשר לקבל צמרמורת מעצם המחשבה על בחורה שיוצאת מהשירותים שלך עם פנים מכורכמות ודורשת לדעת מי היתה פה לפניה.
 

סופהו1

New member
פרה, פרה

אני חייבת לציין שחתונות השנה הן חתונות של אנשים שאני מכירה מאז שנולדו (או אפילו כשהיו בבטן אמם) ואני רוצה להשתתף בשמחתם.

גם אני שואלת באמת בשביל מה להתחתן?
אם תבדוק, תגלה שעם השנים ההבדלים בין הזכויות של בני זוג שלא נישאו (אבל מתקיימים אצלם מספר תנאים) לבין הנשואים, הולכים ומצטמצמים.
בחלק מהמקרים אנשים מתחתנים בגלל לחץ ההורים.

ואתה מיידע את המדינה כדי ליהנות מזכויות מסויימות.

אפרופו הגישה העקומה, לדעתי, בנושא המשך נשיאת שם המשפחה- האם מצבה/זכויותיה/חובותיה של מי שמלכתחילה אינה נושאת את שם המשפחה של בנזוגה, אחר? האם דעותיה על ויחסה אל בנזוגה/גרושה שונים בגלל השם? הצחקתני..
 
מילא חתונהבלי להודיע למדינה, אבל בלי להודיע לפורום?

יושבים פה אנשים ודואגים לאן נעלם אחינו קלייטון, על דבר כזה לא חושבים?
 

קלייטון.ש

Well-known member
מסכים שלא יפה מצידי להיעלם

אם כי הרבה פעמים נעלמתי לאנשים אפילו לשנים ולא חיפשו אותי. אף שיכול להיות שקיבלו מידע עלי ממקורות אחרים, לא יודע. פעם בתקופה שעבדתי במשרד באתי בוקר אחד ואחרי שעה פתאום פשוט נמאס לי. קמתי והודעתי לכולם שאני עוזב, והלכתי. שבוע עבר ואף אחד לא חיפש אותי. אחרי שבוע כתבתי למנכ"ל שיהיה ברור שאני סופית לא חוזר, ואני ממליץ לו לחפש לי מחליף ושיודיע לי מתי לבוא לחפיפה. אמר בסדר הוא יפרסם מודעות דרושים. הסתכלתי אחרי עוד כמה ימים - בהם המשיך השקט מכיוון המשרד - ולא מצאתי שום מודעות. ככה עברו שלושה שבועות של חוסר תקשורת מוחלט. אחרי שלושה שבועות קיבלתי מייל ממנהלת השיווק דאז שגם היה זוגתי לשעבר הטריה, עם שאלה אחת: "אתה בסדר?". עניתי בקצרה "כן". כתבה בחזרה "טוב", וככה עברו עוד שבועיים שלושה. אחרי חודש וחצי התחלתי להשתעמם אז באתי למשרד כדי לברר פנים מול פנים מה עם המחליף שלי. כמובן שלא היה שום מחליף ולא תוכניות למצוא מחליף. בחדר חיכתה לי מנהלת המוצר, שאלה אם חזרתי. אמרתי כן. ובזה נגמר פרק ההיעלמות ההוא.
 

riki yot levi

New member
ערב טוב מר קלייטון...

אנחנו מן הסתם לא מכירים - בכ ל ל..., שאני חדשה פה
ואתה נעלם שחזר (כך מבינה מתוך הכתוב...), והנה אתה מביא בפני הקוראים כאן
את השמחה העצומה שאתם עומדים לעבור בקרוב... ואני רוצה ללחוש לך באוזן...
שאם יש כאן משהי שמבינה הכי טוב את השמחה שלך/שלכם??? זו אני!!!
למה?
כי אני הקמתי משפחה עם בן זוג... נולדו לנו ארבעה צאצאים...
שתי בנות ושני בנים... (בסדר לידתם)... נפרדתי מבן הזוג שלי (לא כותבת בעלי... כי לא התחתנו), 10 שנים של סוג של גרושה... אם חד הורית וכו'. ואז אחרי עשור
חזרנו להיות זוג... שמצא את דרכו אל החופה...
וכך היה שבכורתי ובחיר ליבה מצאו תאריך להינשא... ואז ומאחר אישי בקש את ידי בכריעת ברך... כנהוג... החליט הזוג הצעיר שהם רוצים אותנו, הורי הכלה, נשואים תחת חופתם... הם שינו את התאריך לשבעה ימים בדיוק מתאריך החתונה שלנו...

שרק השמחה תשרורר במעונכם...
 

קלייטון.ש

Well-known member
מזל טוב ואושר ואושר גם לכם, ובעניין הצעות נישואין

באמת מקובל מימים ימימה שהגבר כורע ברך לפני האשה, והאהבל עוד חושב שלמרות זאת הוא שישלוט בחיי הנישואין.
אני הצעתי נישואין בשתי הפעמים כי הבנתי שעדיף לי ככה אם חיי יקרים לי.
הנה בעלה של בתי הבכורה חשב שהוא יכול לדחות את העניין עד שיתבססו, עד שיסיים את לימודי הרפואה ואת הסטאז' ואולי גם יגיע למשרת מנהל בית חולים. הוא למד בדרך הקשה שהבחירה רק למראית עין בידיו.
 
למעלה