"בישראל, רכבת הלגליזציה של הקנאביס כבר יצאה"

"בישראל, רכבת הלגליזציה של הקנאביס כבר יצאה"


אין טעם לצטט מאמר אחד בודד, כשהרשת מלאה בכאלה.

הפחד הגדול והפרימיטיבי במקצת, אם להודות על האמת, של הרשויות למיניהן, הולך ומאבד רלוונטיות. הרבה מהאנשים שמקבלים רשיון להשתמש מגלים שלא כל אחד נהנה להיות מסטול. לפעמים ההנאה היחידה מצריכת קנאביס היא ההקלה מכאב.

בעבר אהבתי כל כך את הסוטול... והיום הוא נעשה עבורי תופעת לוואי לא נעימה, כפי שקורה לא פעם עם תרופות. תיראו תיראו למי אלוהים נותן אגוזים.

 

צליליתה

New member
בארץ אין לנו נסיון כל כך טוב עם רכבות

מקווה שזאת אכן תגיע

מכיוון שכמה מידידי הטובים ביותר הם, מה לעשות, מבוגרים, בני גילי, ומה לעשות, חלקם גם חולים וסובלים מכל מיני ענינים, שמעתי לא פעם על אי שביעות הרצון מהסוטול. (מעניין, סוטול ומסטול עוברים את מחסום האלגוריתים).

כמו שכשהיינו צעירות מאוד, השקענו המון המון אנרגיה בלא להכנס להריון, ואחרכך, לפחות חלקינו, השקענו עוד יותר המון אנרגיה בכן להכנס להריון.

בעניין הסוטול, אף פעם לא היו לי חוויות עשב טובות, או יותר נכון, זה לא עשה לי כלום, מה שגורם לי לחשוב שאולי קנינו קש מזרנים, וכל החברים סתם עצמו עיניים ונעו מצד לצד עם חיוך דיבילי על הפנים. אחרכך כמובן מגיעים המאנציס, אבל בגילאים עליהם אני מדברת יש מאנציס 24/7.

פעם נורא נהניתי מהקצת אלכהול באז. היום זה לא תמיד נעים לי. בדרך כלל מגיע מיין אדום, ערק, וודקה וכו עוברים בסדר, כך שאולי זה לא הבאז אלא משהו ספיציפי לאדום.

והעיקר - שבת שלום והרבה בריאות
 
מאנצ'יז, או אולי אפילו סתם תיאבון תקני? דווקא הייתי שמח לקצת

מזה. הייתי רוצה להחזיר כמה מהקילוגרמים האבודים של השנה האחרונה. לא חשבתי שאתבטא כך... אבל הנה, גם זה קרה.

 
אני מתייחסת לקנאביס הרפואי כתרופה נגד כאבים

שממסטלת כמו כל תרופה מאותו סוג. לא תמיד כיף (סליחה הייתי חייבת) אבל לפעמים הכרחית. לגבי צריכה של קנאביס לא רפואי: יודעת שהנזק שלו פחות משל אלכוהול וסיגריות חוקיים. אין בדברי המלצה להתחיל לצרוך קנאביס ללא הגבלה.
טרם ניסיתי קנאביס מכל סוג.
סיגריות ואלכוהול אני לא סובלת. מקסימום יין בבישול.
 
למעלה