ערב טוב, יום שליש פעמיים כי טוב

צליליתה

New member
ערב טוב, יום שליש פעמיים כי טוב

נתחיל בקולנוע: סוף סוף ראיתי את עץ האגס הפראי. של נורי בילה ג׳ילאן הגאון, ולמרות שלוש שעות פלוס, נהניתי מאוד. מקווה מאוד שאצליח לתפוס אותו שוב באיזה מקום לצפיה חוזרת, היו המון דברים שפספסתי. יש בסרט שילוב של דיאלוגים ארוכים, מורכבים ופילוסופים, וצילומים מרהיבים, והרבה פעמים ויתרתי על המילים למען המראות.

וראיתי גם את הסרט הישראלי הדי מדובר פרה אדומה, של ציביה ברקאי יעקוב. אני מעט אמביוולנטית לגבי הסרט הזה, כי מצד אחד, יש בו איכויות, אהבתי את גל תורן, ומאוד אהבתי את אביגיל קוברי ואהבתי גם את שיר הנושא של קרני פוסטל. מצד שני חשתי פספוס כלשהו: הנושא המרכזי בסרט הוא הרומן בין 2 נערות ואני חשבתי שהיו המון חומרים הרבה יותר מענינים, כמו היחסים בין האב האלמן לבין בתו המעט פרועה, שלא לדבר על כל סיפור הפרה האדומה.

יצא לי במקרה לראות לפני חודש סרט תיעודי של עירית שמגר, ״אלהים רוצה בית״, על 4 אחיות פעילות למען הקמת בית המקדש, ונפתח לי צוהר קטן לכל הנושא כזה, בעיקר מהשיחה עם הבמאית אחרי ההקרנה, שהסבירה לנו, חילוניים בורים שכמותינו (גם היא חילונית מאוד
), מושגי יסוד.

וטיפלתי בהר ענק של כביסה. אני חשה שמגיעה לי מדליה, אבל כנראה שלא, כנראה שככה זה חיים.

 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
עם המדליה תצטרכי לחכות לשבוע הבא

&nbsp
מן המפורסמות הוא שהריו של הצל"שים מגיע רק בימי שני.
 
אני מודה ומתוודה שאני לא מכיר אף אחד מהסרטים שהזכרת


מה שכן, גל תורן מסקרן אותי דווקא מהסידרה שוקקת החיים שלו עם פבלו רוזנברג, 'טיול אחרי צבא'.

הר ענק של כביסה זה דווקא מוכר לי יותר מקרוב... מכונת הכביסה שלי שבקה חיים באופן סופני ואתמול קניתי מכונה חדשה. מקווה שתגיע עוד היום... לפני שההר ההוא יגלוש.

אז זה ייחשב לדבר שעשיתי למען עצמי, למרות שזה קרה כבר ביום רביעי.
 
למעלה