יום רבעי - לקראת הסערה הגדולה

צליליתה

New member
יום רבעי - לקראת הסערה הגדולה

שתמיד מבטיחים ולא מקיימים (טפו טפו שלא יקרה), אלא שהפעם יכול להיות שהיא מתקרבת. כל הלילה היו לי רעשים מפחידים מכיוון הגינה והבוקר כשיצאתי לסידור חשוב למדי, ברגל, כי זה קרוב ואין סיכוי למצוא שם חניה, התחלתי להרגיש רוח בעוצמה גדולה מאוד. כל עוד הייתי ברחוב בין בתים, היתה סתם רוח חזקה, כשהשטח היה יותר פתוח, למשל, במעבר החציה הגדול במרכז הכרמל, ממש, אבל ממש כמעט עפתי. הפרינג׳ בניפיט של הבלגן הזה - בית המרקחת של קפוט חולים היה פחות או יותר ריק. לא הייתי מחכה בכלל בתור לו הרוקחים, שמלאו את כל העמדות, היו מוציאים את הראש מהטלפון ומקבלים קהל, אבל אני מניחה שלו הייתי פותחת את הנושא הם היו מסבירים לי שבעצם הם עובדים.

וסערות מסוג אחר - הבוקר נעלם לנו ערוץ עשר מהשלט. לא בטוחה שזה ממש איכפת לי. יש תוכניות שלא שרדו - למשל לונדון וקירשנבאום, תוכנית שאהבתי, אבל בלי קירשנבאום זה לא היה אותו דבר, וכמה זמן אפשר לדרוש מלונדון להמשיך לשדר. הסערה הקודמת, הפיצול של ערוץ 2 ל 2 גם כן עברה די בשקט, לקחו פחות או יותר כלום וחלקו ל2 ועדיין נשאר לא הרבה יותר מכלום. סליחה אם אני פוגעת, אבל אני לא מחובבות הריאלטי. למרות שהיו כמה סדרות דרמה ראויות . האם חדשות עשר אכן היו החדשות הטובות ביותר? לא יודעת, ראיתי חדשות עשר וראיתי חדשות ב 11, ונמנעתי מ2.

מה שבטוח - הרבה אנשים איבדו מקום עבודה. אני לא בתחום, ואין לי מושג אם יש להם לאן ללכת כדי למצוא עבודה חדשה. צמצום הערוצים גם מצמצם פרסומות, שמצמצם הכנסות שגם תכלס מצמצם מקומות עבודה (לא שאני חובבת פרסומות, אבל לפעמים יש דברים שווים, וזה תמיד זמן טוב ללכת להכין כריך או אפילו להתקלח)

היו לי גם תוכניות לאחהצ ולפנות ערב, יכול להיות שאוותר על לצאת

 
בבוקר כשיצאתי לעבודה, היה קר ורוחות חזקות.

אחרה״צ , כשחזרתי הביתה, ירד קצת גשם והיה פחות קר. עכשיו יורד גשם ויש רעמים וברקים.
אני משועשעת מהדרמה שעושים בתקשורת מהציפייה לשלג בירושלים.
׳קפוט חולים׳ מזכיר לי את אמא שלי. תמיד היתה משתמשת בביטוי הזה.
 

סופהו1

New member
הדבר הטוב ביותר שקרה היום , כנראה בעקבות מזג האויר

היה השקט ברחובות בני ברק.
מסלול שאני עוברת בכל יום רביעי, באותה שעה, במשך כ-40 דק, נמשך היום פחות מחצי שעה.
הכבישים היו ריקים ממכוניות ויותר מזה, מהולכי רגל. שימשיך כך.
&nbsp
לפי דיווח מהשטח, בירושלים כבר שלג...
חורף אמיתי.
 
ציפיתי לפרינג׳ בניפיט (אוף, ברח לי כרגע הביטוי העברי) במרפאת

החוץ בבילינסון ואפילו בכבישים אל ומפתח תקווה...

אז ציפיתי.

למזלי לא הייתי צריך לנהוג. היה צפוף בכביש ומשפריץ ופרוע וחסר אחריות, ואלמלא בת זוגי בטח עוד הייתי בדרכים.

הצפיפות במרפאת החוץ (אני מניח שזה הביטוי המקצועי) היתה רבה. טוב, לא סביר שחולים לא יגיעו לפגישה עם רופא מומחה אחרי שחיכו לה הרבה זמן. היו שם כמה חולים עצבניים עם בני משפחתם שעלו על העצבים לכל היתר, אבל לך תעיר לאנשים במצב כזה וביום כזה. הסופה בחוץ מחוץ לחלון לא הוסיפה לאף אחד שלווה ומצב רוח טוב. האווירה היתה שונה לגמרי בקליניקה של הרופאה האונקולוגית החביבה עלי שהפגינה סבלנות גדולה וחידשה את מלאי האופטימיות שלי. עד הפעם הבאה, מן הסתם.

הנחמה הגדולה והמופלאה חיכתה לי בבית: הגברת שמבשלת עבורי ובכלל דואגת שיהיה לי בית מסודר וחם השאירה לי סיר של מרק הירקות המרוקאי הנפלא שלה וכשהגעתי חזרה הביתה אחרי כל היום המפרך הזה שימח אותי הסיר הנהדר הזה עד סף דמעות. ליד הסיר הזה המתין עוד אחד נחמד, של ספגטי טעים ו... מחמם לב, כבר אמרתי? נשאר לי רק לחמם ולהתנחם. זו היתה קבלת פנים מקסימה ונוגעת ללב. כמה טוב שבאתי הביתה. כרגע רוחשים שניצלים בשמחה במחבת במטבח.

 

צליליתה

New member
ליד המרק המנחם שלך

חיכה לי במייל המאמר המקסים (כרגיל) מהספריה הלאומית, והפעם, על צ׳ולנט. ואני בכלל לא אוהבת צ׳ולנט. גם לא בגרסתו הצמחונית עד טבעונית

https://blog.nli.org.il/cholent/

ובמקום לנכס תמונה מהמאמר אני מביאה רעיון לDIY לשבת.
לצלם סלפי דרך גליל ניר טואלט, כדי להראות כמו הירח
https://designyoutrust.com/2019/01/...-a-toilet-roll-tube-youll-look-like-the-moon/

 

חיהט

New member
הסופה

הקשה ביום רביעי כמעט גבתה קורבנות בנפש. אנשים עפו לכביש וכמעט נדרסו, אני נפלתי ממדרגות הרכבת לרציף בשל רוח חזקה פתאומית וגשם סוחף. עד עתה חשה בכאבים קשים. להסבר - בעלי ז"ל נולד ב- 16.1 ונפטר בטרם הגשים חלום לנסיעה ברכבת (בשל אי מתן אפשרות לעלות לרכבת עם כסא הגלגלים) וכל שנה בתאריך זה נוסעת המשפחה המורחבת ברכבת לזכרו. להערכתי היה עלינו לדחות את הנסיעה ביום אחד. הוא ממילא לא יכול לדעת.
 

צליליתה

New member
רפואה שלמה ומהירה

האם היום הרכבת נגישה לכסא גלגלים?

לא מזמן הייתי נוכחת באירוע מביש, כשאיש מבוגר, לא בכסא גלגלים אך נעזר בהליכון או אולי מקל, ביקש מעובד רכבת שעבר בקרון להגיע לעזור לו לרדת בתחנה x. העובד אמר כן כן, אבל ברגע האמת, ברור, הוא לא נראה בשטח. למרבה המזל היו הרבה חיילים בקרון, והם סייעו לאיש לרדת. הקרונות גבוהים מהרציף, מה שמאוד מקשה על מי שבמילא קשה לו.
 

חיהט

New member
תודה לכם

על התמיכה והעידוד. בחיים הכל עובר... עובד הרכבת ראה שאני עפה ולא עשה דבר. או הגיע לעזור ו/או לשאול אם הכל בסדר. ברור שלולא נוכחות ותמיכת בני המשפחה היה נגמר גרוע הרבה יותר.
 

סופהו1

New member
הרכבת נגישה בתיאום מראש!!!

וגם אז, כפי שחיה ט תיארה, יש עדין בעיה.
לא מזמן קראתי כתבה בנושא.
אחד הדוברים הביא את מסקנות עמותת נגישות ישראל.
מקומם לשמוע שיש רשימת תקלות בהתנהלות ובנגישות, כשבראש וראשונה דובר על יחס העובדים בתחנות לנוסעים נכים .זה היה בשנת 2018.
2019 כבר כאן.
&nbsp
 
למעלה