יום שלישי, פעמיים כי טוב: דברים שעשינו למען עצמנו השבוע

יום שלישי, פעמיים כי טוב: דברים שעשינו למען עצמנו השבוע

קיבלתי לפני כמה ימים מתנה נחמדה ושימושית: מצופים להתעמלות במים. בחודשים האחרונים קצת קשה לי לשחות כפי שהייתי רגיל – אני זהיר מאוד עם כל עומס על עמוד השדרה – ותנועות של הליכה במים, למשל, ממש עושות לי טוב. החבר'ה קוראים לזה הידרותרפיה והפעילות הזו מומלצת מאוד למי שצריך.

קצת מצחיק אותי להשתמש במצופים האלה (וצחוק הוא דבר בריא לכשעצמו, כך אומרים...) ואני עדיין מחפש מה לעשות איתם ואיך, אבל אני מקווה להשתפר משבוע לשבוע. בתנאי שיחממו את המים בבריכה, כמובן, או שהבריכה ואני נחכה לימים הראשונים של הקיץ.



 

קלייטון.ש

Well-known member
איזה רעיונות יש לאנשים, לזה אני קורא גאונות

אם היו אומרים לי לבנות משקולות לאימון במים לא הייתי מבין מה רוצים. תקחו משקולות רגילות ותעבדו במים. מה השאלה? היו רומזים לי שהמשקולות צריכות להיות בו זמנית קלות, ושאשים לב שמדברים על בריכה ומים, כן? אני בטוח שעדיין לא הייתי מבין מה מחפשים.
באמת כל הכבוד.
 

צליליתה

New member
בוקרטוב, יום שלישי פעמיים כי טוב

חגגתי חנוכה כאורחת, עם לביבות וילדים (טרם דגמתי סופגניה החג הזה). האירוח שיזמתי עוד לפני, ואיךשהוא השנה, זה קצת מפחיד אותי.

סוף סוף ראיתי את רפסודיה בוהמית אם אנחנו מדברים קולנוע - סרט גרוע, זכה בכל הביקורות הגרועות בזכות ולא בחסד, אבל מבחינת החוויה - מזמן לא נהניתי ככה, עונג צרוף.

אזהרת ספוילר - כל ההרמות גבה, התעצבנויות קטנות, וואט דה פאקים נעלמים בסיום הסרט, והשיחזור של הלייב אייד בוומבלדי הוא לא פחות מנס.

והספקתי עוד סרט - אוויר קדוש, של שאדי סרור. כפי שכנראה אין מנוס מלומר על כל סרט ביכורים ישראלי: הסרט אינו חף מבעיות, אבל אני אהבתי, אפילו מאוד, סרט מקורי, מצחיק (לא כזה שגורר שאגות הא הא בהמיות מהקהל, אבל כזה שמחייכים רוב הזמן) צילום יפהפה של דניאל מילר, פס קול קצבי

לא יוצא לי להפגין בהפגנה שבעיני ראויה ביותר. לבי אתכן. לא שאני אופטימית אבל אולי זו התחלה.

חג שמח, ושיהיה לכולנו יום שקט ובטוח, במיוחד לצפונבונים.

 

קלייטון.ש

Well-known member
אה זה

נו כבר שנים אנחנו מדברים פה בשיחות שבת על המנהרות של החיזבללה. היה ברור שהם חופרים, אלא מה.
הנושא כבר הפסיק לעניין.
נראה לי שבצפון ת"א יש בעיות יותר גדולות.
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
חימום המים בבריכה הוא כידוע באחריות הרוחצים

&nbsp
רק לא מהמקפצה, הא ?
 
מאז שנפוצה האגדה האורבנית שיש בריכות שפיזרו בהן חומר ש

צובע את המים סביב מי שמשתין בבריכה גדל מאוד השימוש בשירותים.

עכשיו שיבוא מישהו ויעשה חשבון כמה מים מתבזבזים בהדחת אסלה כפול מספר הרוחצים.

 
למעלה