אם זה דחוף מתקשרים

צליליתה

New member
אם זה דחוף מתקשרים

קמפיין שרק מוכיח כמה אני זקנה ולא מתקדמת ברוח הזמן

כי לי, זה מובן מאליו, (כמו שכל מי שלמד מבוא לתקשורת יודע), שיש תקשורת סינכרונית ויש תקשורת אסינכרונית, והודעות טקסט הן אסינכרוניות, כלומר, אני לא בהכרח מתייחסת אליהן ברגע שהן מגיעות. ואם, נגיד, אני במקלחת, אני צריכה לענות להודעה?

(כנראה שכן. לא מזמן קבעתי עם חברה, זקנה בת גילי, בשעה x. עשר דקות לפני התחילו הווטסאפים (שראיתי רק בדיעבד) אני יוצאת אני בדרך אני הגעתי איפה את למה את לא עונה. כשלמען גילוי נאות, הקדמתי בדקה וחצי)

אין לי ספק שלענות להודעת טקסט תוך כדי נהיגה זה מסוכן ואידיוטי, אבל גם לענות לשיחה זה לא ממש בטיחותי. הייתי שמחה לראות מכוניות שיודעות לשלוח הודעת טקסט לשולח או מתקשר משהו בנוסח: אני נוהגת, אפשר לדבר אחרכך, או אם זכיתי בפיס לחץ 1, אם איזה צאצא זקוק לביביסיטר לחץ 2 ואם אתה מוכר משהו - לך ל@#$%^

שלא לדבר על הסיפורים המטופשים שנלווים לקמפיין הזה, החבר שלה שוב עזב אותה, וכיוצב.

בקיצור, היה לי קצת יותר מדי זמן לא-איכות בנהיגה באיזורים היותר פקוקים בעיר. ממש לא פעילות פנאי מומלצת.
 

קלייטון.ש

Well-known member
מכיון שכתבת הלכתי לחפש מה זה

דווקא מוצא חן בעיני ולא בגלל הנושא של מתקשרים או כותבים אלא כי הראו שדברים בחיים הם לא כאלה דחופים. אני בכלל לא אוהב שאומרים לי על משהו שהוא דחוף. אני אומר שאני לא עובד בשח"ל או במד"א ואני לא ממונה על מערכת ההגנה בפני תקיפה גרעינית על ישראל. אז אני לא רואה איך אני יכול להיות במצב שצריך להסביר לי משהו בדחיפות. מה שקשור להצלת חיים זה דחוף, ומי שאחראי שם יש להם אמצעי התקשורת שלהם והכוננות שלהם. כל השאר יכול לחכות ובכלל החיפזון מהשטן וכל עכבה לטובה.
 
גם אני חיפשתי במה מדובר - איכשהו מצבים כאלה מדלגים עלי

לפעמים אני יושב עם אנשים שקופצים מכל פיפס שפולט הנייד שלהם וממהרים לבדוק מי ומה והרבה פעמים גם להגיב. לי זה נראה כמו איזו מין אובססיה.

לשמחתי זה לא קרה לי בזמן נסיעה ברכב. לא הייתי מסכים להמשיך בנסיעה.
 
הבנתי שעכשיו הנימוס מחייב לשלוח הודעה לפני שמתקשרים.

אני שולחת לילדיי הודעה בנוסח ׳ אפשר להתקשר?׳ . בדר״כ הם ישר מתקשרים אלי. לאישי אני ישר מתקשרת.
 

diday

Member
יש לי מכרים שבטלו בוואטסאפפ את האפשרות לראות

שקראו את ההודעה כדי להימנע מהתלונות, למה לקח לך כל כך הרבה זמן לענות.

בשיחה טלפון, אפשר לבקש מהטלפון שיסמס שאיני יכול לענות עכשיו כיוון שאני בנהיגה. כיוון שמעולם לא השתמשתי באפשרות הזו, איני יודע אם אוטומציה אפשרית.
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
מיותר לחלוטין

אני הבהרתי לכל מי שמקושר אלי שאני לא עובד אצל אף אחד ואני עונה או לא עונה מתי שמתאים לי בלי קשר אם מדובר בהודעה או בצלצול.
מי שזה לא מתאים לו פשוט מוסר מרשימת אנשי הקשר.

לפני כך וכך שנים התלונן חבר ותיק שאני לא עונה לו לICQ (אתם יכולים לחשב מתי זה היה) הסברתי לו בעדינות כי אם אני לא עונה יש שלוש אפשרויות:
א. אני לא ליד המחשב.
ב. אני ליד המחשב ולא יכול לענות.
ג. אני ליד המחשב ולא בא לי לענות.
ניסיתי להסביר לו שמבחינתו שלושת האפשרויות אותו דבר. כשהוא לא הבין הוא הפך לחבל"ש.
 
למעלה