בוקר טוב ליום שלישי פעמיים כי טוב. פינת המעשים למען עצמנו.

בוקר טוב ליום שלישי פעמיים כי טוב. פינת המעשים למען עצמנו.

לא ממש עושה, אבל עוד יומיים תתחיל חופשת הקיץ שלי ותמשך כשלושה שבועות. הידיעה הזו מעלה לי אנרגיות.
מה כן עשיתי: חגגנו במסגרת משפחתית יומהולדת לגדולה (30) במסעדה האהובה עליה (טנדורי בהרצליה) והיה כיף.
ציינו את סיום השנה בעבודה בבית קפה ובמשחק באולינג שמזמן לא שיחקתי. אני חובבת הפעילות. לסיכום, היו לי הרבה פעילויות כיפיות בשבוע שעבר.מה איתכם?
 
הרבה זמן לא אכלתי ב'טנדורי'. מסעדה חביבה עלי מאוד

ביום רביעי שעבר אכלנו במסעדה ששמענו עליה טובות והגיע הזמן לבדוק בעצמנו. קוראים לה 'פיורי' והיא מתגאה בפסטה טריה, כלומר תוצרת בית, ואפשר לקנות בה גם הביתה לפי משקל, ואני מנחש שהם מוכרים גם רטבים. אנחנו העדפנו לחגוג בישיבה ליד שולחן את הבשורות הטובות שקיבלנו זה עתה מהרופאה האונקולוגית המומחית שלי בבילינסון. אף פעם לא אכלתי קודם רביולי ממולא בארטישוק, והוא היה טעים בהחלט, כולל רוטב הפסטו. גם בת זוגי חגגה על פסטה משובבת עין (וחיך, כדבריה) שלא התפניתי לטעום.

ולידיעת שומרי הכשרות בינינו, אני מניח שפיורי עומדת גם במדד הזה – ניצפה שם לפחות חובש כיפה אחד (ע''פ שותפיו לשולחן, כנראה מעובדי איזור תעשיית ההיי טק הסמוך) ובדיוק כשיצאנו הגיעה משפחה שלמה ממגזר הכיפה והשביס.

אבל מי שגנב את ההצגה לגמרי היה מנת קלצונה, ממולא אהוב עלי מאוד. אני לא זוכר אם אי פעם ראיתי קלצונה – בתצוגה או בתפריט - ולא הזמנתי מיד, ולו רק בשביל הטעימה. הקלצונה של פיורי עשוי מבצק שאני לא מכיר – משהו עדין שמזכיר קצת בצק עלים – וממולא בחציל, גבינה לבנה שלא זיהיתי, עגבניות ופלפל אדום והרבה נשמה. קצת רועדות לי הידים לפני המשפט הבא, אבל קלצונה טעים יותר לא אכלתי מימי, ויש אחרי היסטוריה ארוכה ומגוונת בתחום המעדן הזה. שוב נשוב לשם בשביל הקלצונה לבדו.

ואיפה היה כל זה? בתחנת הדלק בכניסה לקיבוץ יקום, קצת לפני ווינגייט כשנוסעים צפונה.
 


 

צליליתה

New member
בוקר אור יום שלישי פעמיים כי טוב

סיימתי לראות את הסדרה שטוקהולם, בפרק הראשון התלהבתי מאוד, אחרכך ההתלהבות קצת הצטננה.

שאלתי את עצמי למה הצטננתי - אולי בגלל שהפרק הראשון היה נהדר, והפרקים הבאים רק טובים? (או בינוניים ++, שגם זה משהו בחום הזה?)

ואם אנחנו בעונת המלפפונים - ראיתי את הסרט קשר משפחתי, של קרין טרדיו. אם כי, ממש לא סרט מלפפון. קומדיה עדינה ומהנה. על מה הסרט? אההה....קשרי משפחה. אבל בעיקר אבהות.

ויש לי house guest, הלוואי שכל ההאוז גסטים היו נעימים כמוהו. למעט הצורך להזכיר לו להתקלח, ולהעיר אותו בבוקר לקיטנה, באמת, לא ממש מהווה טרחה. בעניין האוכל - אין לי סבלנות להיום אני לא אוכל את זה ומחר לא את ההוא, ואנחנו פשוט חוגגים במסעדות ובדוכנים. (אם בבית הוא מאוד בררן באוכל, במסעדה הוא הרפתקן גדול ומוכן לנסות ולטעום כל דבר). אמנם שלט הטלוויזיה כבר לא בידי, אבל זו הזדמנות מצוינת עבורי להפסיק לבהות.

בוקר טוב, יום נהדר לכולם!
 
אני מקבל ממש באופן אישי כל מי שמקבל את החופש הגדול על אורחיו

באופן חיובי. גם בתזוגי שקועה הרבה במשימה הזו ונהנית לא פחות מהאורחים הקטנים שלה.

ולא אתעייף מלהזכיר כמה אושר גרם לי החופש הגדול של בתי בשעתו.
 
למעלה