בחן את עצמך לחג - 10 המאפינים של אנשים אינטלגנטים

צליליתה

New member
בחן את עצמך לחג - 10 המאפינים של אנשים אינטלגנטים

כאן
https://xnet.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5187193,00.html

הפתיע אותי לקרוא שאנשים אינטלגנטים הם מאושרים יותר (לא להתנפל, אני די מאושרת). אני זוכרת המון המון המון שיחות בגיל צעיר לתוך הלילה, על כמה קל למטומטים להיות מאושרים, וכמה אנחנו, האינטלגנטים הנבחרים סובלים בגלל שאנחנו כל כך אינטלגנטים. אז כנראה שלא היינו כאלה אינטלגנטים, כי מסתבר שזה לא נכון.

ומה התוצאות שלי?
נו....באמת.....אתם צריכים לשאול?


ממש לא מזמן קראתי מאמר על איך אין דרך בעולם שמישהו יכול באמת לבדוק את עצמו כי גם אם אנחנו בטוחים שאנחנו עונים אמיתי, אז אנחנו ממש לא....כאילו...duh.

מה שמזכיר לי

כשהייתי נערה/חיילת רקדתי ריקודי עם, עמים, כאלה. שנים אחרכך פגשתי מישהו שהכרתי מאותם ימים והוא הציע לי לבוא איתו לרקוד סלסה. הגענו למועדון מוקדם, לשיעור שלפני ההרקדה. 2-3 צעדים ונזכרתי איך ולמה תמיד סרבנו לרקוד איתו. העדר טוטאלי של חוש קצב, ובו בזמן, הוא כל הזמן מושך ודוחף ונוזף בי שאני לא בקצב. סוף הסיפור, המדריכים הפרידו בינינו והיא רקדה איתו, ואני נהניתי מבן זוג מדהים.
 

אודרי11

New member
גם אותי לא צריך לשאול...


אני רק יכולה להגיד...שלא שלא ידעתי, אבל קיבלתי עוד אישור.
 

קלייטון.ש

Well-known member
גם אני עברתי ויצא שאני די אהבל

לא אוהב הומור שחור גם אם מבין אותו, לא סובל מחרדות, הולך לישון ממש מוקדם וקם לפנות בוקר, לא סומך ולא מאמין באנשים שאני לא מכיר ואם הם עושים את העבודה שלהם אני מופתע לטובה, אין לי חוש קצב - אפילו לא יודע מה זה. אני חילוני אבל מכבד ומעריך את הדת, ואני לא במיוחד ליברלי. עם זאת אני מאושר לגמרי אז כנראה אני לא ממש סתום.
 
למעלה