יום שלישי פעמיים כי טוב כבר כאן. בוקר טוב.

בינתיים לא, רק השערות. ביום ה' אני עובר בדיקה מעמיקה

שאחריה אני מקווה שיתבהרו הדברים.

 

קלייטון.ש

Well-known member
אני נהנה בלי גבול מתקופת ההחלמה מהניתוח

הניתוח היה ברגל וקשה לי מאד ללכת, כך שלא יכול לצאת להליכות ביער, והחופש מהפעילות הגופנית נחמד לי מאד. אוכל בלי חשבון בטענה שהגוף צריך אנרגיה להחלים, ועליתי כבר 3 ק"ג מאז הניתוח, עליה במשקל שאני מתקשה להסביר את החישוב הקלורי שלה, אבל ההפוגה במשטר התזונה שאני חי תחתיו באופן רגיל גם מאד נחמדה.
 

שילה1

New member
אז ככה.רציתי באמת ללכת לרופא השיניים שלי אבל

המכונה החדשה התקלקלה וגרמה לקצר. אש קבעתי למחר ונצלתי את מזג האויר הנפלא לטיולים בכל מיני חלקים בעיר,קניית שטויות והתפעות לאוצרות שלי. וגם-כתבתי לשר ישראל כץ וזאלתי אם במסגרת הרפורמה במחירי הנסיעה,יתחשבו או שלא,בגמלאים.להפתעתי-קבלתי תשובה מיידית שבודקים. מה עוד?"התאבזרתי"בהל מיני דברים לחג הקרב. והכי חשוב-סיימתי את הברונכיט הלא סמפטי שתקף אותי באכזריות רבה. ועוד המון דברים....לא כאן המקום.
 

צליליתה

New member
פעם טענו שככל שאנחנו מתבגרים

אנחנו צריכים לרזות, עכשיו אומרים בדיוק להפך. ההפך הזה נשמע לי טוב.

הרבה בריאות, ותמשיך להנות
 

קלייטון.ש

Well-known member
אכן בשנים האחרונות אומרים שעדיף להיות קצת מעל המשקל התקין

מאשר להיות מתחתיו. זו טענה הגיונית כי לא הגיוני שגוף במשטר של רעב מתפקד בצורה בריאה.
 

יוסי ר1

Active member
אני שובר את הראש ולא מצליח להזכר מי היה זה

בתקופת הרנסאנס שהגדיר את אידאל היופי הנשי כ'נשים מלאות, בעלות עור בהיר, ולא שעירות'.
 

צליליתה

New member
יום שלישי פעמיים כי טוב, צהריים טובים

הייתי אצל השיננית. איך אני שונאת את זה, וכמה אני שמחה שזה מאחורי.

הייתי באירוע משפחתי מקסים, שאני הפקתי בישלתי הגשתי ניקיתי. באמת פעמיים כי טוב.

ראיתי סרטים, סוף סוף לאהוב את וינסנט. חוויה מרגשת, ואני צופה גל של סרטים בעקבות אמנים. (ולא ממש מצפה בקוצר רוח. חלק מההנאה מהסרט הזה היה בחידוש, בשפה החדשה).

ראיתי את חוטים נסתרים. כשהסרט יצא לפני חודש חודשיים דיברו עליו במכון כושר. אחת הגברות (לא העפרון המחודד ביותר בקלמר) אמרה שהסרט טוב אבל קשה להבנה. אם כי, היא הבינה הכל. אז לפני ההקרנה קראתי קצת ביקורות, לבדוק אם אני צריכה לרענן את ידיעותי במכניקת הקוואנטים, או משהו כזה . בחו״ל היו בקורות מאוד נלהבות, ואף אחד לא דיבר על תעלומות, חידות, ידע קודם נדרש, וכיוצב.

לידי ישבה גברת שהגיעה לבד, מה שלא הפריע לה לדבר עם עצמה בהתלהבות ובקול רם לאורך כל הסרט. בשלב מסוים היא מרפקה אותי, חזק, ושאלה אותי אם אני חושבת שככה וככה (לא יהיה כאן ספוילר) והתחלתי להבין מה ההיא לא הבינה. גם האיש שישב לפני עשה טעות קולנית בהתחלת הסרט, וגם כשכבר נגמרו הקרדיטים בסיום הוא עוד התווכח עם עצמו או זוגתו וניסה להוכיח שהוא צדק (הוא טעה).

אז כן. סרט קשה להבנה. אעלק.

אבל אני נהניתי.

הייתי גם בפתיחה של פסטיבל הקולנוע הצרפתי, בסרט להתראות שם למעלה. הסרט היותר בעייתי, לטעמי, מבין ה3- אבל עדיין לגמרי שווה צפיה. לצערי, מעבר לפתיחה לא יצא לי לדגום סרטים, וזה חבל לי, כי אני אוהבת קולנוע צרפתי. מקווה להגיע בהמשך.
 

צליליתה

New member
תתחדשי!

אין על הריח של לחם טרי
מי שמסוגל להתעלם מהרעש - הכי כיף לכוון את הטיימר כך שהלחם יהיה מוכן כשהשעון המעורר של הבוקר מצלצל.
 
למעלה