אז מה עשיתם אתמול בלילה? נהניתם?*

אז מה עשיתם אתמול בלילה? נהניתם?*


(*בהנחה שמה שעשיתם אתמול בלילה היה לצפות כמוני, בטלויזיה.)


============================================

איכשהו מצאתי את עצמי מעביר ערב מרתק ואף מגוון מול המכשיר, בלי לזפזפ אפילו פעם אחת.

הערב התחיל במשחק הגמר בגראן פרי בסנוקר, ורוני אוסליבן, מלך כל הזמנים, היה אדיב מספיק להשלים את נצחונו על דינג, האלוף הסיני, בלי להזדקק לסשן שנקבע לאחרי ההפסקה, עוד לפני השעה 10. טוב, את ההישג הזה יידע בטח רק גילגם להעריך.

ב-10 היה הפרק החדש ב'פאודה'.הסידרה הזו מצליחה לשמור על רמה גבוהה של מתח ועל רמה סבירה של אמינות ואין מצב שאחמיץ שידור של פרק בסידרה, מה עוד שבשני הפרקים האחרונים התחוללה שם מהפכה של ממש.

מיד אחרי פאודה באו 'האמריקנים', סידרת ריגול מצויינת שכבר הכרזתי על אהבתי אליה. היו רגעים שנדמה היה לי שכבר ראיתי את הפרק הזה, אבל זה ממש לא חשוב.

ואז הגיע פרק ב'להרוג את המלך', מיני סידרה על הקשר הקתולי לרצוח את המלך ג'יימס הראשון ולפוצץ את בנין הפרלמנט על כל יושביו בשנת 1605. אני לא חסיד גדול של סדרות היסטוריות, אבל זו תפסה אותי תוך דקה או שתיים ומאז אני לא עוזב אותה.

ואז הגיעה... עוד סידרה היסטורית, הפעם בדויה אבל מבוססת על מציאות - 'טאבו', הפקה של רידלי סקוט עם טום הארדי בתפקיד איש מפחיד וחסר רחמים שיוצא להילחם בחברת הודו המזרחית, שהיתה אז כמעט שוות כוח למלך עצמו. בתוך גלריית שחקנים מעולים מתבלטת שם אונה צ'פלין המצויינת, וגם לסטיבן גראהם יש שם סוף סוף תפקיד העונה על מידותיו ויכולתו. סידרה קשה, אפלה ולפעמים אכזרית, אבל עשויה לעילא ולעילא.

כעת נשאר לי רק עוד לצפות ב'סמויה', סידרה שאני עוקב אחריה באדיקות זה כבר סבב שלישי או אולי אפילו רביעי, אבל פשוט... נרדמתי על הספה. יש גבול לכמה מתח והתרגשויות אני יכול להכיל בלילה אחד.

 

צליליתה

New member
התחיל טוב

עזבו מתכונים לסלט. איכות המנה נקבעת על פי איכות הירקות, ואתמול, הם היו במיטבם. חתכתי , קצת מלח פלפל שמן זית וכמה טיפות חומץ בלסמי מעל, חביתה, לחם טוב עם חמאה....מה עוד צריך?

צפיתי בפרק בסדרה בלי לפגוע,סדרה על תחנת משטרה במנצ׳סטר, עם דגש על הדמויות הנשיות. גסות, חצופות, מטורללות עד לגמרי משוגעות.

טפיחה עצמית על השכם - כיביתי את הקופסא בשעה מאוד סבירה, ועברתי למיטה לקרוא.

ואז גיליתי שאין לי מושג היכן טלפוני, ומכיוון שידעתי שאזדקק בבוקר, יצאתי למרדף קטן. אמנם האבידה נמצאה בקלות, אך נאלצתי להתלבש ולנעול (פטנט ישן מהימים שהייתי לוקחת ילדים לגן: מעיל ארוך מעל הטרניג, פיג׳מה או הבערך כלום, עם מגפיים. לא רואים כלום.). ומהרגע שהתלבשתי,נעלתי ויצאתי , למרות העייפות כבר לא הצלחתי להרדם, והיה לי מין לילה שכזה. לא הכי מוצלח.
 
זו התחפושת שלי כל לילה, כשאני יורד עם לונה לטיול לילי שמגיע

עד דשא הבנין וחזרה, למרות תלונותיה, ואני רק מתפלל שלא אפגוש שכנים במעלית...

'בלי לפגוע' זה ביס? לא מוכר לי.

אבל בסוף, חבל על לילה טוב שהתבזבז.


 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
לא שואלים גבר מה הוא עשה בלילה

&nbsp
ולא שואלים סוס כמה שינים יש לו !
 
ניקר לי ניקר לי עד שבסוף גיגלתי - התכוונת לתשובה המפורסמת

של בגין היכן היה בלילה בו נפגש עם בשיר ג'ומאייל?


 
למעלה