פנצ'ר בן פנצ'ר

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
זה מפליא שהוא חייב חשמל מהרשת, מאד לא חכם

&nbsp
בכל גריל גז נייד שאני מכיר יש הצתה חשמלית ע"י מחולל פשוט שקיים כמעט בכל מצית גז לסיגריות כולל החד פעמיים ובאמת עולה פרוטות.
&nbsp
אני חושב שניתן בקלות להתקין אחד כזה במערכת שלך בעלות רכיבים שואפת לאפס.
&nbsp
אפשרות אחרת היא שהמערכת שלך זקוקה לחשמל גם כדי לאפשר ניתוק אוטומטי של הגז במקרה של כיבוי הלהבה ולא רק לצורך יצירת הניצוץ, גם לזה יש מנגנונים מכניים אבל את זה כבר יותר מסובך לשדרג.
 
הרעיון טוב וראוי, אבל ההגעה למתקן עצמו ממש קשה. המנגנון

החשמלי ודאי גם מנתק ומחזיר את זרם הגז, כך שהנקוה באת קצת יותר מורכבת.

ועדיין, אני מרוצה מהשיטה.

 

diday

Member
בפפד"מ החימום עם גז

אבל הבקר חשמלי והמשאבות חשמליות.
אם יקרה משהו כמו שציינתי, ניסע לכפר.
שם החימום, כמו שכתבתי, בעיקר סולרי - אם השמש זורחת לא צריך חימום נוסף - אבל המשאבות הן כמובן חשמליות, כך שבלי חשמל נצטרך להסתפק בקמין.
אמנם גם לו יש בקרה אלקטרונית - מאד נוח שאתה לא צריך להתעסק עם דלת הפתיחה וגם יותר בטוח - אבל ניתן, גם אם קצת מסובך להשתמש בו ידנית.
 
לגבי "כלומר צריך מפעם לפעם לרענן את טעינת הבטריה שלו"

רק עכשיו קניתי ואני מתכוון לבחון את התדירות של הצורך בטעינה (יש מנורות שמציגות את רמת הטעינה).
בשלב זה השארתי אותו בבית (הוא יכול לשמש גם כפנס חירום וכמטען לסלולרי. מעולה להפסקות חשמל ארוכות) ואבדוק את העניין לאורך זמן. הדאגה היא כשאני צריך לצאת מהבית והרכב לא מניע (וקשה למצוא מישהו בסביבה באמצע היום).
בכל מקרה, יש לו גם אפשרות טעינה מהמצית ברכב ואפשר לשים אותו בתא כפפות כשהמטען מחובר תמידית (כך נוהג הבן שלי). מדובר במשהו קטן.
 
לא סוף העולם בסופו של דבר, והבעיה היא יותר של התחנה מאשר שלי

הטרידה אותי יותר הבעיה שנוצרה לתחנה מאשר לי. ענין חיסכון המונית היה שולי מבחינתי, אבל לא היה נכון בעיני שאממן אותה בעצמי: די בזה שאני משדר ללא תשלום.

הם עובדים על קבלת תדר רדיו וצריכים להראות לוח שידורים קבוע, בזמן שלי יהיה כעת שבוע חופשי - ותוכנית מוכנה לשבוע הבא, אם לא יהיה פנצ'ר נוסף (שהולך ומסתמן...).

מה שאני מניח שעשו אתמול היה לשדר ברצף שירים שנאגרו מתכניות קודמות שלי, ללא הגשה אבל עם הודעה מוקלטת שזו התכנית שלי. הוא רצה לשדר גם את הפלייליסט של אתמול, אבל לזה לא הסכמתי, כי זו תכנית שעבדתי עליה וזה יהיה בזבוז של הטקסט, וזה עיקר העבודה.

להקליט תכנית רזרבית זה רעיון טוב, פרט לזה שהוא דורש את אותן שעות עבודה בבית + שעתיים אולפן, ואין להם כל כך שעות פנויות, למיטב דעתי.

אם אנצל את השבוע לכתיבת תכנית נוספת, יהיה לי לפחות ליין אפ אחד מוכן. כדי להקליט אותה אצטרך ליסוע לשם במיוחד, אולי אחרי שעות הסגירה. לא פשוט.

 
למעלה