מה הייתם עושים במקומי - תוספת תפקיד בעבודה

bananasplit27

New member
מה הייתם עושים במקומי - תוספת תפקיד בעבודה

אני עובדת בארגון גדול מזה ארבע שנים. אני נמצאת ביחידה שמורכבת ממני ומהמנהלת ושתינו שייכות לחטיבה גדולה יותר אליה שייכו אותנו לפני כשנתיים. הבוסית שלי נמצאת במאבקים בארגון, היחס כלפיה בארגון ובחטיבה הוא לא תקין לדעתי - לא משתפים אותה בדברים וחותרים תחתיה. היום קרא לי מנהל משאבי אנוש לשיחה ואמר לי שהוא רוצה לדעת מה דעתי על האפשרות שיוסיפו לי תחום אחריות לתפקיד, תמורת תגמול. אחת הבנות בחטיבה יוצאת לחופשת לידה ויהיה צורך לחלק מחדש תפקידים. אמרתי לו שאני והבוסית נמצאות לפני פרוייקט מאוד גדול,שאני עסוקה מאוד ואהיה עסוקה יותר ואני לא מאמינה שיהיה לי זמן לתוספת בתפקיד, מה גם שהתפקיד שייך לבנות החטיבה אליה צורפנו ולא נכלל בהגדרת התפקיד שלי ( את זה לא אמרתי לו) אמרתי לו שכל החלטה לגבי התפקיד צריך לעבור דרך הבוסית שלי והוא אמר שלא אדאג לגבי זה. כל הזמן הוא ניסה להוציא ממני שאני אשמח לקבל על עצמי את התפקיד הנוסף ואני מרגישה שלא היתי מספיק ברורה/נחרצת. תוספת לשכר ביקשתי כבר מזמן ועלי לקבל אותה בלי קשר לתגמול כזה או אחר ובכלל, חרה לי מאוד שהדבר נעשה מאחורי גבה של הבוסית שלי. אני מתלבטת אם לגשת אליו מחר ולהבהיר לו שוב את העניין או לחכות שינחיתו עלי את הבשורה ואז אביע התנגדות. מה דעתכם? תודה!
 
אני לא מנוסה בסוג הזה של פוליטיקות במקום העבודה, אבל נדמה לי

שחרה לך מאוד שהדבר נעשה מאחורי גבה של הבוסית שלך, אולי הנכון הוא ליידע אותה ולמשוך את ידייך מהאינטריגה המתרקמת.

בכל אופן, לא הייתי חוזר אל המנהל משאבי אנוש כדי להביע את מחאתך אלא נותן לכל זה לעבור לי מעל הראש. יש לך את העניין האישי שלך להתמקד בו עכשיו.

אני בכיוון?

 

bananasplit27

New member
בנוסף לזה שהכל נעשה מאחורי הגב

בפועל, מדובר על להוסיף לי עבודה, מה שכמובן לא מתאים לי. מכעיס גם שלוקחים כמובן מאליו שיש לי זמן פנוי שאפשר למלא בעבודה של מישהי אחרת.
 

קלייטון.ש

Well-known member
הבוסית שלך בדרך החוצה

אם את נאמנה לה, אז כמו שהציע אורי תיידעי אותה על ההצעה שקיבלת, שתדע מול מה היא עומדת (אף שסביר שתפסה כבר בעצמה).
קשה להאמין שאת תצליחי לשנות מהלכים ניהוליים בארגון אם את לא בעמדה ניהולית גבוהה.
תשאלי את הבוסית שלך מה לדעתה את צריכה לעשות כדי לשמור על מקומך ואף להתקדם, לאור הסבירות שהיא עצמה סיימה את הקריירה בארגון.
אם היא אדם טוב אני חושב שתמליץ לך לפעול לטובתך האישית ולא לטובתה.
חבל שתגרמי לעצמך נזק מתוך נאמנות למי שבין כה וכה לא תפיק מהנאמנות שלך תועלת.
 
למעלה