אז איזה סרט טוב ראיתם אתמול על הספה בטלויזיה?

אז איזה סרט טוב ראיתם אתמול על הספה בטלויזיה?


ראיתי את 'הגיבורים של בוסטון', על הפיגוע של שני אחים צ'צ'ניים במרתון של בוסטון ב-2013, ובעיקר על המרדף אחריהם עד סופו הידוע מראש.

מארק וולברג וקווין בייקון מיומנים, כרגיל, בתפקידי השוטר/סוכן מיוחד/אף בי איי, ג'ון גודמן נראה כל כך רע אחרי הדיאטה המסיבית שהצילה אולי את חייו אבל חיסלה אותו כשחקן וג'יי קיי סימונס בתפקיד קטן אבל משכנע, עם שפם ומשקפיים. במאי - פיטר ברג ("השורד האחרון" ו"אסון בלב ים").

העלילה המרכזית ריתקה אותי לגמרי - שילוב כל האמצעים הטכנולוגיים כמו מצלמות אבטחה, מערכות מיחשוב ומאגרי מידע למטרת גילוי וחשיפה מסקרן תמיד, אפילו שבסופו של דבר, המידע הקריטי הגיע דווקא מהציבור, כשסוף סוף הורידו את צו איסור הפירסום של תמונות המחבלים בתקשורת...

הענין הזה נפגם קצת בגלל כל מיני עלילות משנה ששולבו בתסריט ולפעמים פגעו בקצב הדרמטי של הסרט, אבל ניכר שהיו גם אג'נדות משנה להפקה - גם רצון שזה לא יהיה סרט לגברים בלבד, וגם הרצון להלל את בוסטון ושלטונות אכיפת החוק השונים.

שורה תחתונה - נהניתי.

ואתם? מה ראיתם ומה אהבתם (או לא)?

 
שלשום נחשב? ראיתי סרט צרפתי ׳פופולרית׳ ביס 3.

הסרט מתרחש בשנת 1959. צעירה מוצאת עבודה כמזכירה אצל סוכן ביטוח. הסוכן מגלה שיש לה כשרון הקלדה במכונת כתיבה ומאמן אותה לתחרויות עד שהיא זוכה באליפות העולם. השניים מתאהבים, מסתכסכים ומשלימים כשברקע מספרים על חיי הצעירה, מות אמה ויחסיה עם אביה וחיי סוכן הביטוח שבעברו לחם במחתרת נגד הכיבוש הנאצי ויחסיו עם בני משפחתו. סרט מבדר ומעניין והתחרויות שהצעירה משתתפת בהן מוסיפות לו מתח.
 
חייב להודות שהנושא מפתיע. סרט מעניין על תחרויות בהקלדה -

בשביל זה צריך יותר מתסריטאי טוב...


 

diday

Member
בטלוויזיה הגרמנית הסרטים מדובבים

ורוב הפקות מקור לא ממש שוות.
אבל גיליתי לפני זמן לא רב את אתר סדרות ואני עושה השלמות, בעיקר לדברים שילדיי ראו.
 

ruven7

Active member
ראיתי את "הגיבורים של בוסטון' -סביר לא הרבה יותר

ראיתי השבוע את 'לוגאן לאקי' עם צ'אנינג טאטום על שני אחים המתכננים שוד ולמרות פשטות התכנון זה מבריק.יש חלקים משעשעים, סרט חסר יומרות וכיפי.נהניתי.
 
איזה יופי, כבר פירגנו פה לסרט הזה השבוע. להלן - מומלץ השבוע

של פורום נשים וגברים באמצע החיים.

לצ'אנינג טאטום עוד לא התרגלתי - אני מרגיש חוסר אמון כלפי שחקנים חתיכים מדי. שקודם יוכיח שהוא גם יודע לשחק ולא סתם עוד כוסון, אחר כך נתאהב בו...


 

ruven7

Active member
כן ראיתי אותו אחרי הפירגון

וכשיש שם את ההסבר לשיר country roads לא אוותר!
 
למעלה