בוקר טוב ליום שלישי פעמיים כי טוב.

בוקר טוב ליום שלישי פעמיים כי טוב.

מה עשינו השבוע בשביל עצמנו? ספרו ושתפו.(אם בא לכם).
לי אין הרבה מה לחדש.
 
את הדבר המשמעותי ביותר שעשיתי בשביל עצמי השבוע כבר הזכרתי -

- לקחתי את כאב הגב שתקף אותי אל הפיזיותרפיסט. שלשום. טיפול אחד עוד לא פותר בעיה, אבל יש תזוזה. אתקשר שוב היום לדווח ולקבוע המשך.

ויתרתי על דבר משמעותי אחר - על השידור של מחר. קשה לי להכין תכנית במצב כזה. הודעתי כבר אתמול - מעניין מה ישדרו במקום. כנראה אוסף שירים מהפליי ליסטים שלי עד עכשיו.

מי שסובלת מטיולים מקוצרים מהרגיל היא לונה, אבל בסך הכל היא מתחשבת. נשמה טובה.

תמונה מימים של יותר דאגה, שלא רציתי להעלות לפני כן כי היא עצובה מדי, אבל מכיוון שבינתיים דברים נרגעו כאן מאוד, נכון לעכשיו, טפו טפו...:

 
ובהזדמנות זו, אם אפשר יותר מאחד, פוסט חדש בבלוג של לונה...

...לנמנעי הפייסבוק:


רואים רחוק, שומעים שקוף
=================

אתה לא יכול לראות יותר מדי טוב, ביחוד אם יש לך מרפסת בקומה השמינית וכל מיני כלבים חשודים מסתובבים לך למטה ברחוב, אבל גם כשאתה בעצמך למטה ואיזה עורב נותן בך עין עקומה מראש העץ אתה מסמן אותו בזכרונך, עד הפעם הבאה שתמצא אותו מנקר על הקרקע.

ולהסיר ספק, כל מה שנכתב כאן בלשון זכר תקף גם בלשון נקבה, אם לא יותר.

אם אתם עוברים ברחוב וצופרים לי מהמכונית ואני לא מגיבה, זה לא שנהייתי סנובית: זה סתם שהשמיעה שלי כבר לא מה שהיתה, תודה לאל. כשזה מגיע לשמיעה, שלא יהיה לאף אחד ספק: שמיעה חדה מדי יפה לזאב ערבות בערבות קמצ'טקה, אבל לא לכלבה עירונית, עם כל המכוניות והצפצופים והתראות הרוורס והאזעקות. כשאתה שומע יותר מדי טוב אתה שומע מה שאתה צריך מעורבב עם מה שאתה לא צריך, ולתוצאה קוראים קקופוניה. חסל סדר התבהלויות מכל רעם או סתם רעש פתאומי. אפילו פורים כבר לא נראה מאיים כל כך, רק שנחיה.

עכשיו קצת שקט. הרווחתי את זה ביושר, לא ככה?
��
https://www.facebook.com/1160654518...6065451888239/844896862338424/?type=3&theater

 
צילמתי את ה"סופר מון"...

שתי התמונות הזריחה הראשונות צולמו מחדר המלון בירושלים. השתיים שאחריהן - מהעיר העתיקה.







 

קלייטון.ש

Well-known member
זכור לי שלפני לא הרבה זמן, כמה חודשים או שנה

היה סופר מון, או היה ירח אדום, או היה גם וגם, ואמרו שלא יהיה כזה עוד אלף שנה, ואני יצאתי להתפעל (באמת היה מאד מרשים) כדי לא להפסיד.
נראה שעברו אלף שנה ממש מהר.
 

צליליתה

New member
ערב טוב, יום שליש פעמיים כי טוב

יצא לי במקרה לעבור בתחנה המרכזית, בשעות היום, ובהחלטה של רגע, עשיתי לי רב קו. אני נוסעת מעט בתחבורה הציבורית, והצ׳ופרים הקטנים שיש למחזיקי הכרטיס- נגיד, האפשרות לכרטיס מעבר, לא מאוד משמעותיים עבורי. אבל בכל פעם שאני זקוקה לאוטובוס אין לי כסף קטן, הנהג מסרב לפרוט, בלגנים עינינים. זהו. מהיום נגמר. יש לי רב קו. ראיתי שמחזיקי רב קו יכולים לרכוש כרטיס רכבת מראש. next time
 
תצחקי, אבל אני מקנא באנשים שיודעים ומשתמשים בתחבורה ציבורית

והכוונה בעיקר לאוטובוסים. כשבתי היתה קטנה נהגנו לטייל באוטובוס וברכבת (בד''כ ל...חיפה, לאכול בורקס בתחנת הרכבת ולחזור), ומאז לא עשיתי את זה. אני זוכר את הטיולים האלה בחיבה גדולה.

 

קלייטון.ש

Well-known member
מזכיר לי שהיתה תקופה שנסעתי הרבה בקו מסויים

תמיד באותה שעה, ויצא שכמעט תמיד אותו נהג. נהגתי לשלם במזומן עד שהוא אמר לי למה אתה לא קונה חופשי-חודשי. אמרתי טוב ומכר לי. המשכנו לנסוע ביחד עוד כמה חודשים, היה מוכר לי כל חודש כרטיס חדש ואני אפילו לא הייתי צריך להציג אותו.
יום אחד הגעתי קצת יותר מוקדם לתחנה והגיע אוטובוס עם נהג אחר. לרגע התלבטתי לנוכח השינוי - אני ממש לא אוהב שינויים - אבל עליתי. הצגתי את החופשי חודשי והלכתי למושב האחורי. נוסעים, אני יושב במושב האחורי, ובנקודה מסויימת בדרך פתאום מרגיש צורך להסתכל אחורה דרך החלון. מסתכל ומאחור נוסע האוטובוס עם הנהג הרגיל. זיהה אותי ועשה לי שלום, עשיתי שלום בחזרה אבל הרגשתי כאילו תפסו אותי על חם בבגידה.
בכל אופן למחרת חזרתי לנסוע איתו והוא לא אמר כלום, אז הוא כנראה עבר לסדר היום.
 
למעלה