גם לי זה קרה.מעצבן ברמות.

שילה1

New member
גם לי זה קרה.מעצבן ברמות.

ובכן-אמש, מצאתי זמן לצעוד עם שקיעת השמש.שוחחתי לי בפון. תוך כדי צעידה ואף עניתי להודעות.סיימתי,טמנתי ממכשיר בתיק הגב והמשכתי לצעוד. אחרי מספר דקות-חפצתי לבדוק השעה.ובוםםםםםם המכשיר איננו.כנראה נפל.חזא עברתי פעמיים על מסלול הצעידה.בקשתי מצועדות לנסות להתקשר.המכשיר סגור.מוזר.היה פתוח. נותר לי רק להאמין כי שומר שבת מצא ויודיע בצאת השבת.(זו היתה השעה שיצאו המונים מבתי הכנסת באיזור). חסמתי לשיחות יוצאות במיידי ופרסמתי בשכונה. הבוקר שוב חפשתי. אין. נותרתי עצובה ומעוצבנת קלות אך עם תקווה קטנה. כי אני,לא פעם מצאתי מכשירי פלאפון,אפילו משוכללים משלי ותמיד טרחתי להחזירם בשמחה. אז אתנחם באירט ח עם הנכדים אצל אחד הסבים.וזהו. .
 

צליליתה

New member
מקווה שהמוצא הישר יהיה ישר

ובהזדמנות זו-בדיוק כמו שהחוק אוסר על שימוש בנייד בזמן נהיגה (זה שלאף אחד לא ממש מתייחס, זה סיפור אחר) לדעתי רצוי להגביל שימוש גם להולכי רגל, לפחות במעברי חציה , וחציית כביש בכלל.

גם לא בכביש זה מסוכן. חברה שלי כמעט איבדה עין מענף שהשתלשל למדרכה ולא מזמן מישהו בעבודה התגלגל גרם מדרגות שלם, למזלו, רק נחבל קשה.

הכי מפחיד אותי לראות ילדי בית ספר הולכים הביתה כשהראש שקוע עמוק בסמרטפון. יצא לי לראות גם ילדים שיש לי איתם קשר דם. הלב נעצר לי לרגע. הלשנתי להורים. קשה לי להאמין שזה ישנה משהו.
 

שילה1

New member
צודקת.אבל להיות גיבורה אחריי המלחמה?

אגב-בארגנטינה,אסור להולך רגל במעבר חצייה לשוחח בסלולארי,גם לא ברכב ציבורי(ברור שלא בפרטי),לא בדואר,בבנק ובתוך חנויות.(גם כדי למנוע שודים.) אגב-אסור גם להכנס לבנקים,דואר חנויות וכ'ו עם קסדות רוכב אופנוע או אופניים.
 

diday

Member
קסדה סגורה של רוכב אופנוע - ברור

אבל מה הבעיה עם קסדת רוכב אופניים?
 
הנכדים שלי באים אליי כל צהריים, מצלצלים בדלת

אני פותחת את הדלת והראש למטה בנייד.
רק בשלב מסויים הם מרימים את הראש לנשיקה.
מכה.
 

ruven7

Active member
מכה וקללה

אתמול ישבתי בקפה המועדף עלי,כרגיל מדי פעם.
מישהו בשולחן הסמוך (מקום קטן,יש בפנים 4 שולחנות וכמה בחוץ) החל לדבר עם אלמונית ברמקול בווליום מעצבן.קמתי ויצאתי. לא בנוי לזה.
בטיול לילה שהיה אמור להיות חוויה כיפית לאור הירח,שקט מדברי-מטחי פלאשים וצפצופי וואטסאפ וברברת הטריפו אותי.עצוב שגם בשעות הקטנות אנשים לא יכולים להתנתק וסתם ליהנות מהחוויה.
 
עם כל הכבוד, אני מוטרד יותר כשרוכבי אופניים, וביחוד חשמליות

שקועים בנייד תוך כדי רכיבה. ממש מפחיד, בשבילם ובשבילי ובשביל לונה.

וגם אני מקווה שהמוצא הישר יהיה ישר‬ והטלפון יחזור הביתה.

 

קלייטון.ש

Well-known member
לא קרה לי אבל אני מבין שמדובר בתחושה מאד לא נעימה

גם אובדן הקשר עם הסביבה, וגם כל המידע ששמור במכשיר שחלק ממנו יכול להיות מאד אישי.
יש לי מכשיר חכם אבל לפני כמה שנים ניתקתי אותו מהג'ימייל ומחקתי ממנו כל פרט אישי. שאם יאבד לא אצטרך לדאוג שהחיים האישיים והמקצועיים שלי ייחשפו לעינים זרות.
 

שילה1

New member
הדברים החשובים שמורים.קבלתי מכשיר חילופי,

כרגע רק לשיחות נכנסות,עם המספר שלי. בהמשך- אחליט מה לעשות. בהחלט הרגשה של חוסר רציני.
 
למעלה