בוקר טוב. יום שלישי פעמיים כי טוב.

בוקר טוב. יום שלישי פעמיים כי טוב.

עבר עוד שבוע, אז אני שואלת, מה עשינו בשביל עצמנו השבוע? ואני ביליתי השבוע הרבה מזמני הפנוי בנקיונות לכבוד פסח.אז יש לי כבר מקרר נקי ומצוחצח.התחדשתי גם בבושם שנמכר במבצע לכבוד החג. הבושם הוא cool water. מעבר לכך, אני נהנית באייפד מספרו של יובל נח הררי ׳ההסטוריה של העתיד׳.
 

צליליתה

New member
בוקר טוב יום שלישי פעמיים כי טוב

התחלתי לטפל השבוע בעניין מורכב, שצריך היה כבר מזמן לטפל בו, ולא עשיתי זאת כי אני לא רק דחיינית, אלא, מסתבר, לי, גם נירוטית. זאת הרגשה טובה ואבן מתחילה לרדת לי.

וגם הייתי קצת בפסטביל הסרטים הצרפתיים, שהיה לי אכזבה ענקית השנה. בשנים קודמות היתה תחושת חג ותחושת צרפת - עם המון מבקרים -שחקנים, במאים, ואנשי שגרירות,, אולמות מלאי דוברי צרפתית, שביום יום הם קצת לא מורגשים כאן בעיר, ובעיקר, המון סרטים מהנים. אני אוהבת קולנוע צרפתי

השנה סינימטק חיפה פתח בתקלה טכנית באירוע הפתיחה, שבוטל, וגם סרט הפתיחה: שקית של גולות , לא הוקרן. הסרטים שאני ראיתי היו לטעמי בינוניים מינוס.

עשיתי שיעורי בית לפני שהטרחתי את כבודי לסינימטק ושמתי לב, האמת כבר מזמן שמתי לב, שהיום רוב הסרטים מדורגים כ 3 או 3.5 כוכבים (מתוך 5). מה שאומר שאי אפשר להבין דבר או חצי דבר מתוך הכוכבים.
 

צליליתה

New member
בוקר טוב - ליום המעשים הטובים

שחוגגים היום

ראיתי אתמול בחדשות מעשה טוב שריגש אותי מאוד - 10 בעלי צרכים מיוחדים גויסו לצהל.
אז זה לא ממש גיוס - הנערים נמצאים במסגרות של החינוך המיוחד ויום בשבוע עובדים במחסנים של צהל, אבל הם חוילו ולובשים מדים. במדינה הכל כך קרה ודורסת חלשים שלנו - המעשה הקטן הזה של חמלה וחסד בולט מאוד.
 
מדוע הוריד השנה פסטיבל הסרט הצרפתי פרופיל? סיבות פוליטיות?

ואולי לאו דווקא לשרשור הזה, אבל אני תמיד מופתע מחדש לראות שמות יהודיים כמעט בכל סרט צרפתי - בעיקר שחקנים (כרגע עולים בדעתי איוון אטאל וגד אלמליח, שלא להזכיר את רונית אלקבץ הנצחית) ובמאים.

הם מקבלים ביטוי מיוחד בפסטיבל? הם נוהגים להגיע, להשתתף, להזדהות?

 

צליליתה

New member
לא נראה לי שהפסטיבל הוריד פרופיל

בחיפה, אירוע הפתיחה השתבש, בגלל תקלה טכנית, וסביר מאוד שכל המוזמנים יצאו לארוחת ערב במקום.

יש קשרים קולנועים בין צרפת לישראל, ואני יודעת שהרבה מימון לסרטים ישראלים מגיע משם, בלי קשר לנושא הסרט. לגבי המוזמנים - נראה לי שמי שמסכים להגיע - שמחים לארח אותו.

אין לי מושג למה לא שומעים דוברי צרפתית - שוב, אולי בעקבות התקלה הטכנית, הסרטים הוקרנו עד אתמול באולם קטן, שרוב הציבור לא מחבב, ובוודאי שאם מישהו קונה כרטיס בכסף הוא יחשוב פעמיים.

לגבי איכות הסרטים - אולי זה רק הטעם שלי.

יש כאן מישהו שהיה בתל אביב או ירושלים? להשוות חוויות?
 
אני גם חובבת סרטים צרפתיים. אני רואה מדי פעם

ביס 3. בילדותי אהבתי את הקומדיות של לואי דה פינס. פנטומס ורבי יעקוב.
 
בשביל עצמנו השבוע הגשמתי חלום ישן, שלא התאפקתי וכבר סיפרתי -

לשדר ברדיו.

מסיבות טכניות, בעיקר, רק אתמול שמעתי את הקלטת התכנית ולמען האמת, אני מרוצה. נכון, מתרגש ומדבר נונסטופ ולא תמידמובן עד הסוף - אבל זו תכנית ראשונה מזה 40 שנה, ובמובן מסויים הראשונה אי פעם...

מצפה כעת לזו הבאה, שתהיה ביום ראשון - ביקשתי לעבור לשם כדי לשדר גב לגב עם חברי ארז שעומד לקבל תכנית מוזיקה קלאסית. מחזיק לו אצבעות. יהיה לי כף עם פרטנר לנסיעות - ובאולפן.

וחוץ מרדיו, פינקתי את עצמי השבוע במסך חדש - ומוגדל, מ-''17 ל-''23 - למחשב, במקום הישן שנכנע לשיני הזמן, ניצלתי מבצע מוזל לפורשי אל על ונסעתי בעצמי לאסוף אותו ממחסן המכירות במקום להמתין למשלוח, כדרכי. על הדרך הציעו שם גם מקלדת+עכבר וקניתי 'שיהיה', כמו שאומרים, ובדיוק למחרת השתגעה המקלדת הישנה באופן טרמינלי, כך שהטיימינג היה מושלם.

בין לבין הספקתי שתי הליכות עם בתזוגי, שקוראת לזה 'טיולים' בדיסקרטיותה כי רבה; הראשונה היתה לי לא קלה אבל עשיתי את המסלול החביב עלינו, אבל אתמול עשינו אותו בקצב אנרגטי יותר ובלי אף מנוחה וההנאה היתה בהתאם.

הספק לא רק לשבוע אחד, לעניות דעתי.

 
לפי המהירות בה הוא נעלם מהמדרכה, יתכן שמצפה לו

עוד שלב אחד לפני המוזיאון...


 
אוי, cool water, נוסטלגיה מתוקה... אהבתי פעם מאוד

את האו דה טואלט שלהם.

יובל נח הררי ו׳ההסטוריה של העתיד׳? את מוזמנת בחום לשתף ציטוטים, תובנות, מה שיעלה בכף. אני כבר יכול לספור פה שלושה שיתעניינו בו מאוד, ובטח יתגלו עוד.

 

מנורה

New member
יום נעים פעמיים כי טוב

ראיתי אתמול את הסרט נורמן מישהו ראה??
משחק טוב כביכול לא מציאותי אבל מאד מאד מציאותי
עצוב מאד איך הכל שמור לי ואשמור לך לא צריך
פרוטקציה כשיש קשרים
 
מספיק להזכיר יוסף סידר + ריצ'רד גיר והזכרון מתעורר...


כל אחד משניהם הוא סיבה טובה כשלעצמה לראות את הסרט. נכנס לרשימת ה'לעשות'.


 
למעלה