ב שבת ✽ ✾ ❀ הגיון לערב שבת ✽ ✾ ❀ הגיון לערב שבת ✽ ✾ ❀ הגיון

הייתי בטוח שזו מילה ממש מוכרת, גם אם לא נפוצה

 

OronGideon

Member
זה:

סובל דיחוי = סובלדיחוי [בלדי (מרי) בתוך סוחוי (מטוס רוסי)]
 

Ron W

New member
נושא הפרויקט?

הזה להנשא
פעם =ה"ה היה היה
מת = זל
מת על אשה בלבן = הזה להנשא
פרויקט מתקשר לנושא נשא
 
ה[][] ל[][]יא

&nbsp
הביטוי באמת מיושן, אבל אני מאמין שכולנו הכרנו אותו בעבר הרחוק...
 

סופהו

New member
אני מנחשת שפרוייקט

הלביא, הלך להביא (אָבַד מִן הָעוֹלָם, איננו אִתָּנוּ, אֶקְס, אַרְבַּע אַמּוֹת בְאֲדָמָה, הָלַךְ, הָלַךְ בְּדֶרֶךְ כֹּל הָאֶרֶץ, הָלַךְ לעולמו, הִסְתַּלֵּק, הִתְפַּגֵּר, יצאה נִשְׁמתוֹ, כבה נרו, מריח אֶת הפרחים מִלְּמַטָּה, מֵת, נאסף אל אבותיו, עָבַר לָעוֹלַם הָבא, עָבַר לְעוֹלַם שׁכולו טוֹב, שׁבק חיִים).
ואין לי שמץ של הסבר לגבי כל השאר.
 

OronGideon

Member
זה נכון כי

הלכ להביא = כלה [אישה בלבן] בתוך פרוייקט הלביא
 
"מריח את הפרחים מלמטה"? נתת השראה לבלוג של הכלבה שלי

פוסט חדש:

מחשבים את קצי לאחור
================

גברת אמיתית לא מגלה לעולם את גילה, ואם יש בה קלאס פולני אמיתי היא אפילו משקרת קצת. כי מה, למה אני למשל צריכה להכניס את התקופה בבית הקודם שחייתי בו, ואת התקופה בצער בעלי חיים אחריה, לחשבון החיים שלי? ומה אם בא לי לי להתחיל לספור מהיום שהגעתי לכאן ולשכוח מה שהיה לפני כן?

אבל לא, לא הצדיק שלי. בכל פעם ששואלים אותו ברחוב בת כמה אני הוא מרגיש חייב לתת תשובה מפורטת ומדוייקת ככל האפשר, אלוהים ישמור מפני צדיקות יתר, ואני ישר רואה איך האדם ממול מתחיל לעשות חשבונות, להכפיל את הגיל שלי ב-7 וכל הג'אז הזה.

אולי הגיע הזמן לסגור גם את הפינה הזו: כל הענין עם שנת כלב = 7 שנות אדם היא אגדת בבא יאגא. הרי כלב בן שנה הוא כלב בוגר לכל דבר וענין ובשיא כוחו, מוכן להתמודד עם תלאות החיים וכשיר להולדת גורים – מה שאני מקווה שלא ממש מעסיק את ילדיכם בני ה-7. לא יעזור לכם, יש לנו קצב התפתחות משלנו ואנחנו לא בסקאלות ההתפתחות שלכם. לפי החשבונות שלכם, למשל, אני כבר יותר זקנה ממנו, ואני מזמינה אותו בכל עת לתחרות ריצה או סתם שעה של הליכה מהירה, ונראה מי יגרור את מי חזרה הביתה בסופו של יום. בטח, אני מריחה את הפרחים, כמו תמיד, אבל עוד לא מלמטה.

https://www.facebook.com/1160654518...6065451888239/570496859778427/?type=3&theater

 
למעלה