התייעצות טיסה עם ילדים

גם אני.

מוציאה בקלות על דברים מסוימים, ועל אחרים הרבה פחות.

כולנו, אני מניחה


אגב, כל מה שניסיתי לעשות בשרשור הזה זה להראות שהשד לא כל כך נורא. אנחנו רצינו מקום נוסף, ולא היה. כולם הלחיצו אותי והכינו אותי לנסיעה מסויטת, וזה לגמרי הוציא לי את הרוח מהמפרשים. בסופו של דבר, היה כל כך בסדר, שאני פשוט רוצה לעודד אותה שכך או כך - היא יכולה להיות מופתעת לטובה.
 
שני שולחנות. מקסימום "תיפול" לרגליים שלנו.

שולחנות מטוס, כן? אלה שנפתחים מגב המושב שלפנייך, על הברכיים שלך.

אה, ואני שם, למקרה שתהית, צופה על כל תזוזה שלה.
 

angelula

New member
צודקת לגמרי!

אני טסתי לצרפת עם ילדה בת שנה וחצי. טיסה קצרה יחסית והיא ישנה עלי. נרדמו לי הידיים והרגליים לא יכולתי ללכת עשר דקות אחרי הנחיתה...
אז זה לא כיף גדול גם אם הם ערים וגם אם הם ישנים..
 

shiron number 1

New member
מסכימה עם קוקטקה

ילד בן כמעט שנתיים מאוד קשה שיהיה עליך כל הטיסה. במיוחד עם הטיסה מלאה ואתם יושבים ליד עוד אנשים.
אלא אם כן אתם יכולים איכשהו להזמין את המקומות שמיועדים לעריסות, כך שיוכל לישון על הריצפה.
 

rnavina

New member
לדעתי- טיסה ישירה.

אנחנו טסנו עם הבכור כשהיה בן שנה ושלושה חודשים למיאמי. בזמנו היו טיסות ישירות- 14 שעות.
התכנון הוא לנסוע בהרכב משפחתי. נכון? אז אתם שני מבוגרים על פעוט. אני מניחה שיהיו פחות בעיות עם הגדולים.
פיצול לכמה טיסות כולל נסיעה מ- ואל השדה, פריקת מזוודות ואריזתן אחרי יומיים-שלושה, המתנה כפולה לטיסות. נראה לי שהרבה הרבה יותר בלגן עם ילדים.
 

kokula12

New member
לדעתי, לגמרי טיסת לילה, בלי קונקשנים ככל הנית

כתלות כמובן לאן הטיסה. אני מניחה חוף מזרחי ולא חוף מערבי (הטיסה היחידה הישירה לשם היא ללוס אנג'לס לדעתי, וזה באמת ארוך מאוד)

נסענו עם המתוקי פעמיים לחוף המערבי בארה"ב, ועם המתוקי + הקטנה לקנדה. טיסות לילה היו הרבה יותר פשוטות. פעם אחת נסענו עם המתוקי עם שני קונקשנים (אחד באירופה ואחד בארה"ב) וזו היתה הטיסה הכי מעצבנת, בעיקר בגלל ההתפצקרות של לרדת מהמטוס, ללכת לטרמינל, לעבור אימגריישן וכל זה בזמן קצוב עם תינוק עייף במנשא.

טיסות לילה לרוב יוצאות באיזור 23 בלילה, מה שאומר שאתם יוצאים מהבית באיזור 19-20 (לרוב שעת השינה של ילדים, שהם שמחים לאחר אותה, לפחות אצלי), מסתובבים בהמון רעש ובלאגן מבחינתם עד 23 בלילה, הם מגיעים לטיסה מאוד עייפים ונרדמים די מהר, כך שרוב הטיסה עוברת בשינה. אח"כ נשארות עוד שעות בודדות בד"כ, כולל ארוחה, קצת הסתובבויות במטוס, משחקים, ציורים וכו' וכו'. בסוף זה עובר


יש לי עוד כמה טיפים יותר ספציפיים, יש לך את המייל שלי?
 
עוד לא ברור לאיזה חוף טסים

גיסתי גרה במרילנד, אחותי בסן דיייגו (ואז זו טיסה לLA ומשם עוד טיסה קצרצרה או נסיעה של שעתיים וחצי).

נחליט בהתאם לזמינות של משרד הפנים האמריקאי - איפה הכי קל ונוח לאזרח את הילדים, ואז נקנה את הכרטיסים.

אשמח לטיפים ספציפיים יותר - אכתוב לך מסר.
 
ממש לא חייב להיות זוועה.

עשיתי את זה לאחרונה, היא היתה ללא מקום משלה. היה מעולה וחלק לגמרי, למעט פרקי זמן קצרים בהתחלה ובסיום שהיא הסתובבה ורצתה להוציא קצת מרץ, וסשן בכי קורע לב אחד, של חמש דקות, בטיסת חזור. כמובן שאם יש אפשרות עדיף לקנות לו מקום משלו.

קונקשן נראה לי מסורבל וקשה הרבה יותר. בחורף טסנו עם הבנות והיינו צריכים לקחת רכבת אחרי הטיסה, עם המתנה של כמה שעות. זה היה מאד קשה, אז מניחה שטיסת המשך זה עוד גרוע יותר.

לפרטים - מסררי.
 

סילוני

New member
הדיון הזה הזכיר לי את הסרטון

הבא:
ילדה אחרי טיסה
<object classid='clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000' codebase='http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=9,0,0,0' id='myplayer' width='458' height='390'> <param name='movie' value='http://flix.tapuz.co.il/v/Flash/Player/Embed/EmbedVideo-4304534-0|0|black|large|0.html'/> <param name='allowFullScreen' value='true' /> <param name='allowScriptAccess' value='always' /> <embed src='http://flix.tapuz.co.il/v/Flash/Player/Embed/EmbedVideo-4304534-0|0|black|large|0.html' width='458' height='390' type='application/x-shockwave-flash' allowfullscreen='true' allowscriptaccess='always' name='myplayer'></embed></object>
 
גדול! קרה לי משהו דומה בטיסה לניו יורק

כילדה. נרדמתי לפני הנחיתה וההורים שלי הוציאו אותי מהמטוס ישנה (אין לי מושג איך).
המשכתי לישון, העלו אותי לטיסת ההמשך לוושינגטון די סי, ורק באמצע הטיסה (הקצרה הזו) התעוררתי.
אבל אז זה לא תועד
 
אתם טסים לניו יורק ?

אז עדיף טיסה אחת ישירה.
אם יש לכם מילא טיסת המשך בארה"ב - זה יכול להיות עדיף לנסוע דרך אירופה (לחסוף את העברת המזוודות ב customs וכו') אבל בכל מקרה אם אתם מחכים יום-יומיים אתם צריכים גם מלון וגם רכב/כסא בטיחות בשביל הזמן שאתם שם.

תשתדלו לנוח ביום/לילה שלפני הטיסה ומה שיהיה יהיה. א"א לחזות מראש.
טסתי פעם עם בת שנה ו3 חודשים כשהיא היתה עלי (גם נתנו לנו בשבילה לחלק מהזמן עריסה כי היא היתה בגבול המשקל הזה) וטסתי עוד הרבה פעמים עם כל מיני גילאים בכל מיני קומבינציות (עם טיסת המשך, עם נחיתה לא מתוכננת באירופה + 3 שעות המתנה בתוך המטוס וכו')
כיף זה לא יהיה בכל מקרה. אבל עוברים את זה. (ולדעתי חבל על הכסף של עוד כרטיס. תביאי לו שמיכה ושינסה לישון על הרצפה)
 

cornetti

New member
עשינו את זה כמה פעמים.

את עניין האיזרוח פעמיים.
קשה מאד לדעת איך טיסה תעבור, מה שכן אני מאד ממליצה להתרחק מקונקשנים צמודים.
עשינו את זה עכשיו עם שני הילדים שלנו והיה נורא!! סיוט! אני יצאתי מהעניין חולה פיזית, אז אני ממליצה לטוס לניו יורק בטיסה ישירה, ואם לא חייבים אז למצוא מקום לאיזרוח באיזור שם ולא במקום מרוחק יותר (לא מומלץ לעבור את התהליך בניו יורק עד כמה שידוע לי).
בכל אופן אני העמסתי מזוודה (טרולי) עם מאכלים יחסית בריאים (לא כדאי לתת אוכל עם סוכר אם רוצים שהילדים ינוחו אחרת יהיו לכם כדורי אנרגיה מקפצצים כל הדרך) אבל מעניינים וגם הרבה דברי יצירה חדשים וחוברות מדבקות וכמובן מחשב עם סרטים אהובים חדשים וישנים לטיסות.
ויחד עם כל זה הטיסה לשם הייתה נוראית והטיסה חזור הייתה קלילה.
קשה לחזות את מצב הרוח שיהיה לילדים.
אבל אני מניחה שטיסת לילה עדיפה.
אם אין בעיה של תקציב- תמצאו מישהו שהילדים אוהבים שיתלווה אליכם לטיול ויעזור...
 
למעלה