עכשיו צריך יהיה לראות

דיברגנט חדש

Well-known member
למה אתה וותרן איתה?

אני מציע שאתה ונהג מונית תעשו הפסקת אש, כי ככה תגרמו שהדיון יהיה ענייני ולא יגיע לרמה של פורום הביוב.
 
"ציד מכשפות" נגד סטילהוק ?
...תקשיב ילד.....

הסיבה היחידה שאתה מגן עליו היא מפני שאתה בדיוק כמוהו.....האיש הזה יורה פוסטים וקללות בצרורות , הוא תוקף כל איש ימין באשר הוא ....אתה פשוט מגן על המנטור שלך כשהוא מותקף על ידי אנשי ימין.

אתה יכול למסור ל "איש פשוט" ול "הכל" שאני מצפצף עליהם , שני שמאלנים צבועים ונכלוליים....אני מצפצף גם עליך , רמאי , חסוך ממני את הטובות שלך......גם אם החסימה נגדי תוסר ממש לא בטוח שאחזור לפורום תחת הנהלתם של שלושת השמאלנים.....
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא בתיק 4000 נחשף באיזו צורה נלוזה פעל ביבי נגד אלה

שמימינו. ביבי ושרה ניסה להפעיל את אתר וואלה כאתר תעמולה נגד בנט ושקד והכול בגלל שהאיחוד עם ליברמן הזיק בדיעבד ולא הועיל וחלום ה-40-50 מנדטים נגוז אז הם התחילו בתעמולה דורסנית נגד בנט, בדיוק אותה תעמולה כמו התעמולה נגד ביבי שכאילו הוא מחה כפיים לתמונת רבין במדי ה-SS והוא צעק מוות לרבין והתעמולה נגד אריק שרון כאילו הוא בעצמו במו ידיו רצח אזרחים בסברה ושתילה, כך בדיוק ביבי פעל נגד בנט בדיוק בשיטות שהשמלאנים פעלו נגדו ונגד ראשי הליכוד ובדיוק איך ששרון פעל נגד פייגלין.

ותיק 2000 הצליח לסכסך בין נתניהו לשלדון אדלסון, עכשיו גם שלדון אדלסון תגיד שהוא שמלאני מכיוון שהוא פגוע מעמקי נשמתו מהמו"מ שניהל ביבי עם נוני מוזס על חשבונו.

והחונטה המשפטית נטפלה לנתניהו עוד לפני בחירות 2015 עם תיק מעונות ראש הממשלה, כלומר הם התחילו לחפש אותו הרבה לפני שמינה את איילת שקד לשרת משפטים, אם במקרה אולמרט אפשר לראות קשר בין מינוי פרידמן לפתיחת התיקים נגד אולמרט, נתניהו נחקר עוד כשהיה שר משפטים בעצמו לאחר פיטורי ליבני.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן מקודם לא ידעתי מה יעשו בל"ד

ועכשיו כשליברמן חייב להצביע בעד כדי שהממשלה תקום ולא יכול פשוט להימנע או לברוח אז הנסיבות השתנו.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
רוב הישגיו הם, דווקא, בתקופה שהוא מנהל משפט ומדינה בו זמנית

משפט וחקירות הם מבחינתי על משקל דומה, כי שניהם מצריכים ממנו לקיחת משאבים וייתכן שחקירה, אפילו, מצריכה יותר ממשפט, כי חקירה היא עליו בעיקר ואילו משפט הוא בעיקר על מייצגיו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אבל לא מדובר בקואליציה אלא בגוש חוסם

לא הערבים ולא ליברמן לא ייכנסו בתור שרים, איזו חגיגה זה לחלק שרים רק ל-44 ח"כים גם אם לזמן קצר. והתקווה שביבי כראש אופוזיציה יצטרך לעבור פרימריס בליכוד וכשביבי איננו ראש ממשלה מכהן גם הפרימריס בליכוד לא בכיס שלו. הכול נועד בעיקר לגרום לליכוד להחליף את ביבי.
 
לא יהיה לגנץ רוב אך הוא ייהנה מתמיכת הערבים מבחוץ ....

נראה כיצד אדון ליברמן יתמודד עם הסיטואציה המיוחדת הזאת בעת הצבעת אי אמון , האם יצביע יחד עם הערבים ?
חחחחח
 
זה היה תרגיל פוליטי בכדי להוריד את כמות הממליצים הערבים

על גנץ בכדי שנתניהו יקבל ראשון את הזכות להקים ממשלה....השמאל לא רצה להיות ראשון ולכן "בישל" את התרגיל הזה יחד עם שותפיו הטבעיים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הקישור הוא מהיום אז אם ליברמן ימנע התרגיל מת

כי יהיו 58 נגד ו-54 בעד רק אם ליברמן יתמוך ויתן את ה-62 מול 58 זה יתאפשר ואז זה באמת יכול להיות הסוף הפוליטי של ליברמן. כך שנראה שאופציית ממשלת המיעוט מתה היום עם הצהרת בל"ד.
 
ליברמן החליט להוריד את הביבי מהשלטון.

לצורך כך הוא חבר ליאיר לפיד ויש ביניהם הבנה ואינטרס חופף והוא לעשות הכל רק לא ביבי.
 
אט אט כשהאבק ישקע מצביעי הימין יבינו כי ליברמן אינו ימני

ואינו שמאלני - ליברמן הוא "ליברמני"


את ליברמן מעניינת אך ורק הקריירה הפוליטית שלו , לשם כך הוא המציא עצמו מחדש על ידי גרירת מדינת ישראל למערכת בחירות חדשה בעלות של 3 מיליארד שקלים , הוא גזל מלפיד את אג'נדת שנאת החרדים שלו וזאת למרות שהוא עצמו צעד יד ביד עם החרדים שנים ארוכות , הוא היה אחד מחבריהם הטובים ביותר


האיש הפיל ממשלת ימין רק בכדי להפיח רוח חיים בקריירה הפוליטית הדועכת שלו וברגע בו מצביעי הימין יפנימו כי האיש מונע מגחמות אישיות ללא שום קשר לאידיאולוגיה....הם ינטשו אותו לחלוטין , אני מאמין שזה יקרה כשהוא יביא לתקומת ממשלת מיעוט שמאלנית....שתיפול חיש מהר.
 
אני רואה מצב כזה.

גנץ לא יכניס את המשותפת לממשלה אבל הם יתמכו בו בכנסת בהצבעות
 

דיברגנט חדש

Well-known member
נכון לעכשיו, לאחר הצהרת בל"ד שלא יתמכו בשמנץ, גם זה לא יכול

לקרות (ראה הסבר בתגובתו של איבגני בשרשור זה אתמול בשעה 16:45)
 

evglev1

Well-known member
מנהל
רוב הציבור גם רוצה עונש מוות למחבלים

מדוע כחול לבן ובעבר המחנה הציוני הולכים נגד רצון העם ומונעים את עונש המוות?
 
למעלה