עכשיו צריך יהיה לראות

evglev1

Well-known member
מנהל
כן מרוב שמלאניות קיבלתי את זכות ההצבעה ב-2001

ואז הצבעתי לאריאל שרון. ב-2003 הצבעתי לאיחוד הלאומי שכלל אז את ישראל ביתינו, מולדת ותקומה, ב-2006 הצבעתי לאיחוד הלאומי-מפד"ל, ב-2009 הצבעתי לאיחוד הלאומי, ב-2013 הצבעתי לבית היהודי-האיחוד הלאומי, ב-2015 הצבעתי לבית היהודי ואפילו התפקדתי למפלגה בשביל לתמוך ביו"ר אז של אם תרצו, באפריל 2019 הצבעתי לימין החדש ולראשונה מאז שקיבלתי את זכות ההצבעה שהכול שלי לכנסת הלך לפח ובספטמבר 2019 הצבעתי לימינה.

בנוסף ב-2009 כשהצבעתי לאיחוד הלאומי דמיינתי בדמיוני שלט של תמונות של ביבי וליברמן עם הכיתוב "מתונים מדי".

ונרשמתי לפרימריס בזהות ומי שמוקמה ורונית דרור שזכתה במקום הראשון בפרימריס אני הצבעתי לה ונתתי לה את מירב המשקל בבחירה שלי.
 
אני לא מאמין לך אך הבה ונניח שבעברך הצבעת ימינה...זה עדיין

לא מוכיח שלא הפכת לשמאלני עכשיו.

אני מזהה בדבריך את כל אותם תירוצים , כל אותן התנסחויות והתנהגויות אשר אופייניים לשמאלן המצוי והבזוי...אתה שמאלן נסתר אשר ינק את משנתו מחלאות כמו "סטילהוק"....תפסיק להסתתר , צא מהארון.

אולי שאר הכותבים בפורום יאמינו לבדותות אותן אתה מספר אך אני חוזר ומדגיש בפניך "אם זה הולך כמו ברווז , מגעגע כמו ברווז ונראה כמו ברווז , זה ברווז"
ולכן אתה שמאלן.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן אם זה הולך כמו ברווז, מגעגע כמו ברווז ונראהב כמו ברווז,

זה ברווז ולכן ביבי, שרה ויאיר רואים בעצמם משפחה מלכותית.
 
ממש כואב לך שנתניהו מתכוון לסדר את גנץ ולהפיל את הממשלה

לפני שיגיע תורו של גנץ לכהן בתפקיד רוה"מ.....אתה אפילו מצדיק את סירובו של גנץ לממשלת אחדות באותה תואנה.....חחחח

מי בכלל מינה אותך להיות סניגורו של גנץ ? אתה הרי אמור להיות איש ימין
לא ?
ברור שהימין מתכוון לרמות את השמאל אך איש ימין כמוך לא אמור להתרעם על כך , הוא אמור לחייך בממזריות ולהביע תמיכה בכנות כוונותיו של נתניהו שהרי רק נתניהו ימזער את הנזק אשר שמאלנים כמו גנץ יכולים לעולל למדינת ישראל במסגרת הסכם רוטציה.... אתה הרי אמור להיות איש ימין , לא ?

אתה כזה רמאי עד שבא להקיא , אתה אמנם לא מתוחכם כמו הנקבה בעלת העטינים אשר שמה סטילהוק אבל אתה לומד ממנה כיצד להתחפש לאיש ימין.

שלא תעז לפעול להסרת חסימתי , לא רוצה שום טובות משמאלן נסתר וחסר גבריות דוגמתך.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כלומר לשיטתך פרס בגד בשמאל כשקיים את הסכם הרוטציה

עם שמיר וכאיש שמאל חובתו היה לרמות את איש הימין שמיר וללכת לבחירות בלי לקיים את הרוטציה? ואולי כדי לפצות על זה הוא עשה את התרגיל המסריח, ואז רבין בגד בשמאל ובמקום למחוא כפיים לפרס ודרעי שעכשיו בשביל שהוא יהיה בממשלה אנחנו הולכים לבחירות שוב ושוב על הניסיון ולקרוא לו ה"תרגיל המבריק 2" ולא התרגיל המסריח כפי שרבין כינה אותו.

ואני לא בא להצדיק את גנץ אלא פשוט להגיד שהוא לא טיפש ושם לב שמרמים אותו וכל הדיבורים על אתגרים שלמענם צריך ממשלת אחדות רחבה זה מס שפתיים, כמו השקר שבתקופה כזאת לא הולכים לבחירות כדי שבנט יסיר את האולטימטום שלו לאחר פרישת ליברמן.
 
פרס לא בגד בשמאל , מדובר היה בסיטואציה שונה לחלוטין.....

יש כאן מקבץ נושאים חשובים

1. טפילת תיקים מפוברקים על ראש ממשלה מכהן במטרה להפילו.
2. פוליטקאי נכלולי ואנוכי כמו ליברמן אשר בפעולותיו יכול לגרום לנפילת שלטון הימין.
3. מפלגת כחול לבן היא בסה"כ מפלגת "רק לא ביבי" , אין שם שום גורם מלכד מלבד השנאה לנתניהו.
4. הפוליטיקה תמיד היתה ותמיד תהיה "עסק מסריח".

ברגע בו נתניהו ינקה את השולחן ויזוכה מהתיקים המפוברקים אשר תפרו לו רבים סיכויי הימין לשוב לשלטון אך לשם כך הוא זקוק לזמן לתחמן את גנץ ולסובב אותו בכחש ....ואתה בתור איש ימין אמור לתמוך בכך....אך אתה לא איש ימין בכלל , אתה שמאלן בתחפושת.

יש עוד סיכוי לממשלת אחדות....כל איש ימין ממוצע מבין כי אנו נלחמים על הדמוקרטיה אשר נמצאת בסכנה מידי מעוזי השמאל בבג"צ , פרקליטות ותקשורת - הם עורכים בנתניהו פוטש פוליטי מתוכנן ומתוזמר היטב ואתה בתור איש ימין לא אמור לשתף פעולה עם שמאלנים...אבל אתה לא איש ימין בכלל

מאופן התנסחויותיך אני לומד על תפיסותיך....וההתנהגות שלך שפלה .
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אם הזיכוי של ביבי כל כך וודאי

אז מדוע הוא לא מינה ח"כ בליכוד שהוא סומך עליו בתור ראש ממשלה זמני ויצא לנבצרות?
 

דיברגנט חדש

Well-known member
למה שייעשה את זה?

על כל פיפס של
שמנסה לה]יל אותו, הוא צריך להתפטר עד אשר יוכיחו שהמנוול שיקר.
&nbsp
מצטער, ככה לא מנהלים מדינה והוא צריך להתעלם מה0מולנים כפי שגולשים באינטרנט מתעלמים מטרולים ולהמשיך ולהתנהל כרגיל.
 
הזיכוי של ביבי אינו ודאי כלל אך לביבי אסור

לעזוב את מושכות השלטון רק בשל העלילות המשפטיות אשר טפלו עליו....הרי זו בדיוק מטרת השמאל אשר מבקש להוציא את הרוח ממפרשיו של נתניהו , לייאשו , לאמללו...לגרום לו לוותר על תפקידו... ....האם לתת לחונטה השמאלנית פרס על התנהלותה ?

אם זה יצליח מול נתניהו זה יצליח מול כל ראש ממשלה אחר , ראשת הממשלה האמיתית תהיה החונטה השמאלנית , לרצון העם לא יהיה השפעה...הדמוקרטיה הישראלית בסכנה.

מסע הוקעה תקשורתי ודמוני נגדו ונגד משפחתו , טפילת תיקי אכיפה סלקטיבית ופיברוק , ניסיון להדיח ראש ממשלה באמצעות תיק תקדימי ?!?! (פרשת 4000) ...ועוד. לכאורה כמובן.

אתה רוצה לומר לי שבתור איש ימין הדברים הללו אינם
מפריעים לך ? ....הם לא מפריעים לך מפני שאתה לא איש ימין , אילו היית איש ימין הדברים הללו היו בוערים בקרבך.

רק מוג לב ושפל מעיד על עצמו כי הוא איש ימין ומתנהל כמו איש שמאל לכל דבר וענין (בדיוק כמוך).....בדיוק כמו כל השמאלנים אשר תמכו בשחרור מחבלים למען גלעד שליט ולכן הפעילו לחץ עצום על נתניהו אך לאחר השחרור השתמשו בשחרור המחבלים בכדי לתקוף את נתניהו מימין (גם אני תקפתי את נתניהו בנושא זה אך בניגוד לשמאלנים רבים מעולם לא תמכתי בכך ) יש לך מושג בכלל עד כמה טקטיקה כזאת מנוולת וחלאתית ?

זו הטקטיקה של הנקבה חסרת האשכים ובעלת העטינים "סטילהוק" אשר ממנו אתה שואב הרעיון לתחפושת הימנית אותה עטית על פניך.....רק אנשים ללא כבוד מסוגלים להתנהג כך וכך בדיוק אתה מתנהג. (שוב , לא מדובר בקללות מעולם המין אלא מהבעת סלידה מהתנהגות כה נלוזה )

אתה עומד מול כולנו ומתחזה לאיש ימין אשר תוקף את נתניהו מימין בעוד שברור לכולם שאתה שמאלן....אין לך טיפת בושה ?
 
סתמת לי את הפה בכדי להיטיב עם "סטילהוק"

ופנתרית - אחוות שמאלנים.

אילו היית ללא משוא פנים היית חוסם אותם הרבה לפני שכן לקללות והנאצות השזורות בפוסטים שלהם אין תקדים....

שני המנהלים הארכי שמאלנים שלך רמזו לך מה עליך לעשות ואתה קשקשת בזנבך ורצת להשביע את רצונם....תהיה בריא.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אם כבר, אתה כל הזמן מזכיר את סטילהוק, ראית איזה נעל הוא יצא?

הסתום קרא כותרת מהאינטרנט ועליה המציא סיפורים ועל סמך הכותרת כתב שאני מטומטם ואפילו שותפתו באותו רמת IQ כמו שלו, כתבה לו "עצה ידידותית , תימנע בעתיד להביא קישור לכתבה שתוכנה חסר וגם לא לצאת בהצהרות על סמך 2 וחצי משפטים." לאחר שאפילו, היא הבינה, שהוא הרים לי להנחתה
 
יש עוכרי ישראל אשר מודעים לעובדה שהם

עוכרי ישראל ואף גאים בתפיסת עולמם לדוגמא , גרנות , גוטרמן , סתוונית , פנתרית ויתר השרצים.....אך יש עוכרי ישראל יותר נבזים וחלאתיים מן השמות אשר ציינתי , מדובר בעוכרי ישראל שהם אנשי שמאל אשר מתחזים לאנשי ימין דוגמת אותו גבר נטול אשכים אשר שמו "סטילהוק" והמתלמד שלו הלו הוא אחד המנהלים השמאלנים איתו אנו משוחחים כרגע....

צמד השמאלנים המבחילים הללו מנסים לעשות נפשות לשמאל הישראלי על ידי הוקעת נתניהו מימין , כאילו הם אנשי ימין מאוכזבים אך כשמעמיקים לחקור מגלים כי הם בכלל לא הצביעו ימינה מנתניהו...הם הצביעו לגנץ....בדיוק כמו צמד השקרנים עליהם אנו משוחחים כרגע. ( אין להאמין להם גם אם הם טוענים כי הצביעו לבנט )....אט אט כשמשוחחים איתם נחשפים דפוסי החשיבה השמאלניים....חחחחח

לכן אני מתעב אותם הרבה יותר משאר השרצים.


לגבי הנושא עליו דיברת...הייתי שמח לנגח את סטילהוק אך מאחר והמנהל שלנו יצא להגנתו , הדבר אינו מתאפשר כרגע.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
באמת חבל שזה אנטי דמוקרטי להציב מצלמה גם בפרגוד

כדי שתהיה הוכחה שהצבעתי ימינה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ולידיעתך הימנים או ה"ימנים" שאתה מדבר עליהם

הם תומכי בוגי יעלון והם אומרים בגלוי שלדעתם גנץ יותר מנתניהו ושהם אנשי ימין שמצביעים לכחול לבן בגלל המצב בדרום. יש כאלה שבגלוי טוענים שלדעתם כחול לבן ימנית מביבי והם אומרים זאת ועדיין טוענים שהם אנשי ימין וייתכן וסטילהוק הוא אחד מהם. לאף חילוני שכותב בפורום בשבת אין אינטרס לשקר ולהגיד שהוא הצביע לסמוטריץ' אם הוא לא עשה את זה באמת.
 
בוגי יעלון עבר לשמאל בשל הדחתו ממשרד

הבטחון על ידי נתניהו , הוא מכר את האידיאולוגיה שלו עבור שנאתו לנתניהו בדיוק כמו האוזר והנדל אשר הודחו על ידי נתניהו מתפקידם בשל פרשת נתן אשל ולכן מתעבים אותו....כולם שמאלנים לכל דבר וענין.

מי שמצביע לכחול לבן הוא שמאלן !!!

סטילהוק לדוגמא הודה שהצביע לכחול לבן ואני שואל , אם הוא אכן איש ימין מדוע לא הצביע למפלגה ימנית מנתניהו ? חחחח

אתה טוען שהצבעת לבנט אך איני מאמין לשום מילה אשר יוצאת מפיך.

אני גם לא מאמין לכל אותם "ימנים" אשר טוענים כי הצביעו לכחול לבן מפני שהיא יותר "ימנית" מנתניהו....מפלגה אשר מכילה את יעל גרמן שהגיעה ממרצ או עופר שלח שהוא ארכי שמאלן ידוע ועוד שלל שמאלנים שונים ומשונים אשר מתנגדים לחוק הלאום...לא יכול להיות איש ימין.

אני אפילו לא טוען שאתה נאיבי , אני טוען שאתה משקר במצח נחושה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הוא הראה גם קודם בפרשת דומא

כשהתעקש שהמציתים יהודים והגדיל לעשות ועשה קו מחבר בין מאחזים לא חוקיים לרצח ערבים. וגם מנע מיהודים להיכנס לבית בחברון שהם קנו בכסף. באזריה הוא איבד את רוב הימין סופית, למרות שגם יהודה גליק שהוא תומך בתפילת יהודים על הר הבית גינה את המעשה של אזריה ואמנם תמך בחנינה אבל רק לאחר הבעת חרטה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אמנם אני וותרן עם פנתרית אבל מעולם לא חסמתי מישהו

על שהחזיר לה באותו המטבע. ונגד סטילהוק יצאתם לציד מכשפות בגלל שהוא מתחזה לאיש ימין, אגב עכשיו הוא כבר טוען שהוא מרכז ואתה נטפלת אליו כמו בולדוג שלא מסוגל לשחרר את שיניו מהקורבן ולכן גם כאן אתה משתמש בו כדי לתקוף אותי ומנצל את העובדה שהמנהלת שעל פי עדותה מצביעה כבר שנים ארוכות למפלגת העבודה מאוד ליברלית ומקלל בסגנון הפנתרית. אולי עשיתי לך טובה כי אולי אם היית ממשיך איש פשוט או הכל היו חוסמים אותך לצמיתות.
 
למעלה