עכשיו צריך יהיה לראות

עכשיו צריך יהיה לראות

מי יהיו אלה שיפרגנו לגנץ, ולא פירגנו לביבי, ועם מי מתוכם
הוא יעדיף להקים את הקואליציה שלו.....

לפי זה נוכל לדעת אם הצבענו הצבעה נכונה או לא......

שימו לב במיוחד למפלגות הערביות, ולסמול הקיצוני.


ותחזיקו אצבעות......
 

קצה

New member
לדעתי עכשיו נראה מי יהיה נאמן לגוש הימין

סכנה זליגה מש"ס ואולי מבנט
הבעיה שביבי יודע בצורה פנטסטית לייצר אוייבים
הוא לא היה אמור להיות בשינאה עצומה עם ליברמן או שקד-בנט
גם ההתנהגות של לפיד ויעלון כלפי ביבי היא ברובה נובעת מהקשר האישי
 
יש אפשרות לממשלת מיעוט שמאלנית בתמיכת הערבים

ובהמנעותו של ליברמן.....ממשלה כזו תחזיק מעמד עד להצבעת אי האמון הראשונה בממשלתו החדשה של גנץ ובהצבעה זו ליברמן לא יוכל להצביע יחד עם הערבים ובכך יגרום להפלתה של הממשלה אשר זה עתה קמה.....

אז מדוע השמאל ינקוט באקט מעין זה ? בכדי לגרום לנתניהו להגיע לבחירות הבאות כשהוא אינו ראש ממשלה !!!

כלומר , בכחול לבן עושים הכל בכדי להגיע לבחירות חדשות או לממשלת אחדות עם הליכוד ללא נתניהו - הם יעדיפו את תמיכתם של התומכים במדינת כל אזרחיה וחורבנה של ישראל כמדינה יהודית {ערביי ישראל} על פני העדפתם הדמוקרטית של מצביעי מצביעי הליכוד וגוש הימין כולו , הם יעדיפו את הערבים על פני אחיהם היהודים חרדים...
.....כרגיל , שמאלנים
.


במקרה כזה , הבחירות יהיו ממש בקרוב שכן ממשלה כזו תיפול צ'יק צ'אק , תוך מספר שבועות ואז נתניהו יגיע לבחירות הבאות כראש האופוזיציה , דבר אשר יש להניח כי יפגע אך גם ישרת את נתניהו שכן אקט נכלולי מעין זה יזעזע את היהודים אשר גאים ביהדותם {איני מדבר על השמאלנים הבזויים} אשר סוף סוף יבינו אל מי חבר השמאל בכדי להקים ממשלת מיעוט או אז הם גם יבינו סוף סוף מהו פרצופו האמיתי של ליברמן אשר בהמנעותו הצפויה יביא לתקומתה של ממשלת מיעוט בתמיכת הערבים והסמול הקיצוני.

זהו התרחיש הצפוי {לדעתי} אם גנץ וליברמן ילכו על ממשלת מיעוט.

הליכוד יעשה מן הפארסה הזאת מטעמים לקראת הבחירות הבאות....
 
התרגיל הזה נועד לגרום למרד נגד נתניהו בשורות הליכוד....

אך הסיכויים שהתרגיל יצלח שואפים לאפס , כולם יודעים שהקמת ממשלה כזו תסתיים בנפילתה תוך שבועות בודדים......ואז כל הדרכים מובילות לבחירות חדשות.

הכל בהנחה שהשמאל בראשות גנץ יקים ממשלת מיעוט בתמיכת ליברמן ...וכשאני כותב זאת אני מתכוון להמנעות ליברמן בתמיכה במהלך שהרי אילו יתנגד ממשלת מיעוט שמאלנית לא תקום.

אני דווקא אשמח אם ממשלת מיעוט כזו קום תקום {ומיד תיפול} , זה יוסיף המון כח לימין בבחירות הבאות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא כשביבי אינו ראש ממשלה מכהן הכל נפתח מחדש

וגם גנץ ראש ממשלה לשלושה חודשים. אולי גנץ ידע להסביר שלא התכוון להקים ממשלה אנטי ציונית ולא בנה כל כהונה של אפילו חודש ללא הצבעת אי אמון עם קואליציית 44 אלא רק רצה להראות לליכודניקים שהקסם של ביבי פג וגם ליברמן אולי ידע להסביר שממשלה בתמיכת הערבים הייתה רק ליום אחד או שבוע אחד כדי לשים סוף לעידן ביבי וזאת הייתה דרך יחידה לשים סוף לשלטון ביבי והחרדים, הכל תלוי גם זה יעבור בין ההשבעה של ממשלת גנץ להצבעת אי אמון או פיזור הכנסת. הרי עדיין יש ציבור גדול מאוד שרוצה שביבי ילך הביתה ומבחינתם גם שיתוף פעולה של ליברמן והערבים הוא בגדר המטרה מקדשת את האמצעים.
 
לי נראה שאתה מייחל לנפילת נתניהו....


כל איש ימין ממוצע מבין כי כרגע נתניהו הוא תקוותו הגדולה של הימין מול כל השמאל.

המנהיג הבא של הליכוד יזדקק לתקופת "אכשרה" בעיניי הציבור , אם נתניהו נופל בסיטואציה הנוכחית מעמדו של הליכוד ינזק קשות וממש לא בטוח שהוא יהווה אלטרנטיבה שלטונית בשנים הקרובות.

בקיצור אדון evglev1 , לי נראה שאתה ימני בדיוק כמו חברך סטילהוק , כלומר שאינך ימני כלל ...לכן התגייסת למענו נגדי.

ועכשיו תכתוב לי כי לא כל מי אשר מתנגד לנתניהו הוא שמאלן וכדוגמא תביא לי כדוגמא את לימור לבנת , רוני מילוא , בני בגין , דן מרידור, ראובן ריבלין ועוד....
חחחחח


הפוסט שלך גילה את משאלות ליבך - עוד שמאלן בתחפושת , אמנם אינך רהוט כמו הנקבה בעלת העטינים "סטילהוק" אך אתה נכלולי לא פחות....בדרכך הנחבאת אל הכלים...
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מעולם לא ראיתי בפורשי מפלגת המרכז כמו רוני מילוא ודן מרידור

כאנשי ימין והשריון למנחם בגין שימש לו נורה אדומה בוהקת להתרחק מהליכוד כמו מאש לאור העובדה שביבי משריין מקום לתומך נלהב של הדיקטטורה של בג"צ. אבל אנחנו במצב הזה גם בגלל ביבי לולא ביבי היה משקר באפריל שהמפלגה הגדולה מרכיבה את הממשלה, הימין החדש שהצבעתי להם, כך שבניגוד לסטליהוק שאו ששם פתק לבן או שהצביע לשמאל אני הצבעתי הבית היהודי, הימין החדש וימינה, אז אם ביבי לא היה נכנס להיסטריה להיות המפלגה הגדולה ביותר הימין החדש היו עוברים והייתה ממשלה בלי ליברמן.

אני גם מבין את הנזק שייגרם למדינה מכך שראש ממשלה ינהל משפט ומדינה בו זמנית. פתרון הנבצרות של ריבלין הוא פתרון מצוין ולולא ביבי היה קניבל כלפי שותפיו הטבעיים הוא יכל לבחור לעצמו ממלא מקום שישמור לו על המקום בזמן המשפט מקרב הליכוד.
 
נו , כרגיל , עוד שמאלן בתחפושת של ימני....

גם מצביעי הימין החדש מודעים היטב כי נתניהו על אף מגרעותיו הוא הסיכוי הטוב ביותר עבור הימין בנקודת הזמן הנוכחית , איש ימין אמיתי היה מעביר ביקורת על נתניהו אך לא היה שוכח להדגיש כי למרות הכל הוא עדיף על כל שאר המועמדים.

בנט העביר ביקורת לא פשוטה על נתניהו אך לא שכח לציין גם את מעלותיו ואת העובדה כי כי הדחת נתניהו בעת הנוכחית תהיה מכה קשה למחנה הימין כולו...

אתה גם מוסיף ומדבר על "הנזק אשר יגרם למדינה אם ראש הממשלה ינהל משפט ומדינה בו זמנית"
- איש ימין הגון מבין היטב כי מירב הסיכויים הם שהחונטה השמאלנית תפרה לנתניהו תיקים פליליים מפוברקים , איש ימין הגון מבין את הסכנה אשר טמונה לדמוקרטיה אם אכן יודח נתניהו על ידי המזימה השמאלנית הנכלולית הזאת {לכאורה} , איש ימין הגון היה מתנגד לרצון השמאל להדחת נתניהו והיה תומך בניהול משפט בזק כשנתניהו ממשיך לכהן בתפקידו וזאת בכדי לא להעניק לשמאל פרס על נכלוליותו ונבזותו.

השמאל יודע היטב כי הדחת נתניהו מתפקידו בעת הנוכחית תקל עליו לבצע מהפך פוליטי בקרב הציבור , שינוי המשוואה מימין לשמאל , שום תחליף בעת הנוכחית לא יצליח לשבות את לב הציבור כפי שעושה זאת נתניהו ולכן מרבית הסיכויים שבמקרה של הדחה הימין לא יהווה אלטרנטיבה שלטונית בשנים הקרובות.

אך את כל זה אתה יודע , נכון evglev1 ? הרי אם היית איש ימין אמיתי היית משכיל להבין כי נתניהו הוא "האופציה הגרועה פחות" מכל האופציות האחרות ולמרות זאת אתה מצטרף להוקעת נתניהו יחד עם שאר שונאי ישראל אשר כותבים בפורום בו אתה משמש "מנהל משנה"......

אני לא מאמין לך שהצבעת לימין , אתה בדיוק כמו סטילהוק , שמאלני בתחפושת של ימני , כזבן שמאלני מתוחכם ונכלולי.....ואת כל "המחמאות" אשר אני מרעיף על סטילהוק אני משית גם עליך.

אני לא פרייאר , את הלוקשים אותם אתה מוכר לאחרים לא תצליח למכור לי....אט אט אני לומד להכיר את כולכם.

אם אתה הצבעת "ימינה" אני הצבעתי למחנה הדמוקרטי


רמאי !
 
תודה רבה לך ! היה סמוך ובטוח כי evglev1 הינו שמאלן בכל רמ"ח

אבריו .

חצאי אמיתויות , מסכי ערפל , פתלתלות , שמנוניות וצלופחיות - זוהי משנתם של אנשי השמאל וזו הסיבה שהשמאלן evglev1 חסם אותי לאחר שהצלפתי בבן בריתו "סטילהוק".

מנהל ימני עאלק
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן אני הצעתי לשלי יחימוביץ' את משרד המשפטים,

אני מציע לעמיר פרץ את משרד האוצר, אני נתתי לציפי לבני את משרד המשפטים ואת ניהול המו"מ עם הפלסטינים, אני מנעתי מליברמן לתפקד כשר חוץ והיטלתי את משימות שר החוץ על הנשיא שמעון פרס ז"ל ושר הביטחון אהוד ברק, אני יצאתי בקמפיין שמאחורי הפנים החייכניות של בנט מסתתרת מפלגת טליבאן, אני קברתי את חוק ההסדרה כשהוא הוצא בעניין גבעת האולפנה. אני נאמתי ב-2011 על נוכחות ביטחונית ארוכת טווח בבקעת הירדן ולא על ריבונות בבקעת הירדן, אני החזרתי את דן מרידור לליכוד, אני הבאתי לליכוד את את אסף חפץ ועוזי דיין ומנעתי מאפי איתם אפילו להתמודד על מקום ברשימת הליכוד.
 
תחמן שלי , אף אחד לא טען שנתניהו מושלם , נתניהו מלא מגרעות

כרימון אך כל איש ימין נאמן יודע שנתניהו הוא האופציה הגרועה פחות עבור הימין מכל האופציות הנוכחיות.....והנה צורת ההתנסחות הנפתולית של סטילהוק יוצאת מפיך , יצא המרצע מן השק ...חחחח

עלוב נפש , עוד שמאלן בתחפושת , כולנו מבינים היטב מדוע חסמת אותי , אתה שמאלן !!!

אתה כל כך מגעיל אותי...פשוט בושה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כולנו יודעים שאם אשחרר את החסימה שלך אהיה שוב ימני

 
אל תשחרר את החסימה ואל תעשה לי טובות.

אל תפעל למען הסרת החסימה , זו פחיתות כבוד מבחינתי אפילו לחשוב על כך.

העיקר שהבנתי מי ומה אתה.

התנהגותך כל כך נמוכה , כל כך לא מתאימה לאנשים בעלי כבוד.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אז נראה שהצבעת למחנה הדמוקרטי

למרות שאבא שלי ואחותי התחננו בפני שאצביע לליברמן כי פתק טב הוא פתק לביבי. אני מודע לזכויות של נתניהו אבל גם מודע לעובדה שהוא רוצה למות באופן טבעי כראש ממשלה ומתייחס למדינה כאל הממלכה שלו.

ולהזכיר רק לפני ההסכם בין הימין החדש לבית היהודי והאיחוד הלאומי, בנט ושקד רצו להתחייב להמליץ על מועמד ימין, ולא רצו להתחייב אישית לביבי, וזה רפי פרץ כפה עליהם להתחייב כלפי ביבי.

אני גם יודע שכל מה ששקד עשתה במשרד המשפטים ניסו לעשות גם בליכוד וגם בישראל ביתינו בקדנציה השנייה של ביבי וביבי הוא שבלם את זה והגן על בג"צ. לכן כשביבי שריין מקום לבני בגין ידעתי שפתק טב הוא נגד בג"צ ופתק מחל הוא בעד בג"צ.

ולידיעתך ב-2009 אפילו הצבעתי האיחוד הלאומי, אולי בן ארי נכנס לכנסת בקול שלי.

אבל תמשיך להאמין שבחירות נוספות זה טוב לימין כמו שביבי חשב במאי ש-61 מנדטים בכיס שלו, כך גם עכשיו חושבים שאחרי יום אחד של ממשלת ליברמן-ערבים ליברמן וגנץ מחוסלים והימין יינצח בגדול. תמשיכו ללכת לבחירות פעם אחר פעם בתקווה שבוחרי ליברמן יחזרו לביבי.
 
אתה אפילו מאמץ את מטבעות הלשון

השמאלניות הבזויות "מודע לעובדה שהוא רוצה למות באופן טבעי כראש ממשלה ומתייחס למדינה כאל הממלכה שלו"

תקשיב טוב חביבי , "אם זה נראה כמו ברווז, הולך כמו ברווז, ומגעגע כמו ברווז....זה ברווז" !!!

תפסיק לזלזל באינטילגנציה שלנו , יש מערכת יחסים עכורה בין בנט + שקד לנתניהו אך גם הם יודעים איזו מכה אנושה יחטוף גוש הימין אם נתניהו יודח בנקודת הזמן הנוכחית ולראיה התבטאותו של בנט בראיון אותו הביא דיברגנט.

אתה שמאלן , אם לא היית שמאלן היית מבין כי כל אופציה נוכחית זולת נתניהו גרועה לימין על אחת כמה וכמה כשמדובר בימין החדש שלו אתה טוען שאתה מצביע.


אני מקווה שסוף סוף כולם יבינו את מסע השקר והרמיה שלך...אני עוד לא שמעתי על מצביע בנט אשר תומך בממשלת אחדות בין הימין לשמאל ,,,, ממש מדהים


מספיק ילדון , תוריד את המסכה השמאלנית מעל פניך , נחשפת !

אשכרה , עוד חיקוי של סטילהוק , פשוט בושה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא שקד ובנט מדברים שבגלל שלא הושגו 61 מנדטים

צריך ללכת לממשלת אחדות עם כל הצער.

וכמובן שכחתי שמעכשיו גם אריה אלדד ונדב העצני שמלאנים כי ימני ושמלאני זה לא לפי היחס לשטחים אלא לפי היחס האישי אל ביבי וגם פייגלין היה איש שמאל עד שהחליט לתמוך בליכוד כדי להציל את קולות הימין.

ומעניין שכל בלוק הימין הסכים שגנץ יהיה שני ברוטציה, כלומר הייתה הסכמה אפילו של סמוטריץ' שבשנתיים לפני הבחירות יהיה ראש ממשלה ממחנה השמאל אלא אם כן מדובר בטריק וביבי מתכוון לפזר את הכנסת אחרי שנתיים וכל 55 הח"כים יודעים את זה ואולי זאת גם הסיבה שגנץ מסרב. אז אל תגיד בבקשה שאני שמלאני, זכותי לחשוב שמישהו אחר בליכוד היה מצליח טוב מביבי ולפי דרעי הרבה ליכודניקים חשבו ככה והתחננו לפניו שיציל אותם מבחירות שניות בשנה ויאפשר ראש ממשלה אחר מהליכוד.
 
ברור שמדובר בטריק , מה חשבת לעצמך ?

ברור שבלוק הימין הסכים לרוטציה בה גנץ יהיה שני....הממשלה תיפול הרבה לפני כן , נתניהו יטפל בתיקיו המשפטיים ולאחר מכן יפיל אותה.

הימין והשמאל לא יהיו מסוגלים לשבת יחד לאורך זמן !!!


אריה אלדד ונדב העצני הם אידיוטים שימושיים של השמאל , אנשי ימין קיצוני אשר חושבים כי מועמד קיצוני יותר מנתניהו יהיה מסוגל לזכות באמון העם כמו נתניהו....חחחחח

אבל הם אנשי ימין קיצוניים מנתניהו , לא כמוך...אתה בסה"כ שמאלן בתחפושת אשר תומך בממשלת אחדות אשר במקרה הטוב תהיה ממשלת קיפאון , במקרה הרע היא תהיה אסון לימין.

מספיק עם השטויות , נחשפת ... בדיוק כמו סטילהוק , איזו בושה.
 
אני לא מבין מדוע אתה צריך לשקר ? תקום כמו גבר ותודה שאתה

שמאלן ותפסיק להסתתר מאחורי סיפורי אלף לילה ולילה.....

תעמוד גאה וזקוף ותאמר אני שמאלני ציוני גאה ואז יהיה לאחרים הרבה יותר כבוד אליך.
 
למעלה