אם גבאי רוצה לנצח את ביבי בבחירות הבאות הוא צריך לכוון ימינה

סטילהוק

New member
אם גבאי רוצה לנצח את ביבי בבחירות הבאות הוא צריך לכוון ימינה

אני יודע שכוונותיו של גבאי ליצור צעדים בוני אמון עם אבו מאזן טובות וישרות ומגיעות ממקום טוב, אך חייבים להיות פרקטיים, אבו מאזן הרי לא יפסיק את ההסתה כנגד ישראל בגלל שהיא משרתת אותו, ומחזיקה אותו ואת הרשות הפלסטינית ביו"ש בשלטון.

ובכלל, גבאי צריך לנצל את המומנטום של בחירתו ולכוון את המפלגה שבראשה הוא נבחר לעמוד ימינה ולא שמאלה. זאת אם ברצונו לנצח את ביבי ומושחתיו בבחירות. אך אם אין לו כוונה לנצח את ביבי אז שיכוון שמאלה, זה יבטיח את הפסדו בבחירות ומיד אחר כך גם תקיעת סכין בגב על ידי חבריו למפלגה, כמו שעשו לכל יו"ר שנבחר ולא זכה בבחירות.

כבר אמרתי ואני חוזר ואומר, את ביבי אפשר לנצח רק מימין, ולא משמאל. ומי שלא מבין את זה פשוט יפסיד לו בבחירות ויוכל להאשים אחר כך אך ורק את עצמו.

הגיע הזמן שמפלגת העבודה, או איך שלא קוראים לה היום, בראשותו של גבאי, תתנער מהאשליה שניתן לעשות שלום עם הפלסטינים, אי אפשר לעשות איתם שלום, ולא רק בגלל שהם לא באמת רוצים לעשות איתנו שלום ורוצים את כל המדינה שלנו לעצמם, ולא רק את הגדה והרצועה שבה הם חיים כיום, אלא גם בגלל שברגע שמישהו מהם יחתום איתנו על הסכם שלום שאינו כולל את זכות השיבה וחיסולה בהדרגה של מדינת ישראל, הוא יקבל כדור בראש או סכין בלב, ותמיד הרי יש את החמאס או ארגון קיצוני אחר שיבוא במקומו ויתפוס את השלטון. תראו מה קרה במצרים, מדינה ריבונית שעשתה איתנו שלום והנשיא שלה סאדאת נרצח זמן קצר אח"כ. אז אמנם סגנו מובראק עלה לשלטון במקומו וכיבד את הסכם השלום שסאדאת חתם איתנו, ולא היתה מלחמה עם המצרים מאז, למרות שזה היה שלום קר ויותר מתוך אסטרטגיה מאשר מתוך רצון אמיתי מהלב. אך זה לא יהיה אותו הדבר עם הפלסטינים, כי פה מי שיחליף את שלטון אבו מאזן שירצח מיד אחרי שיחתום איתנו על הסכם שלום ויקרע לנו את ההסכם בפנים, יהיה החמאס ואולי אף גרוע מזה, דאעש, או אולי ארגון טרור יותר קיצוני אפילו ממנו, אם בכלל אפשרי כזה דבר.

כך שלעשות שלום עם הפלסטינים אי אפשר, זה חלום באספמיה שלא יתגשם לעולם, ואני מציע לכם פשוט לשכוח ממנו, וכמה שיותר מהר יותר טוב. אך לנצח את ביבי ומושחתיו בבחירות ולהילחם בשחיתות ובמושחתים מלחמת חורמה עד למיגורה מעל פני האדמה במדינתנו אפשר גם אפשר. וכנ"ל בטרור.

ישנם כרגע שני איומים מרכזיים על מדינת ישראל שיש להילחם בהם בכל הכוח ובכל האמצעים, ללא פשרות וללא מעצורים, ולא בדיבורים, כי שבענו מהם, אלא אך ורק במעשים: השחיתות והטרור. בעיקר מאז שביבי שיחרר לחופשי אלפי מחבלים מרצחים שחזרו לבצע פיגועים בעיר בירתנו וברחובות ערי ארצנו, ואף מתכנן לאור 'ההצלחה' המטאורית שלו בשחרורם, (זוכרים איך הוא עלה בסקרים אחריהם?) שחרור נוסף של עוד כמה אלפי מחבלים מרצחים שכולנו הרי יודעים מה הם יחזרו לעשות....

וזה בדיוק מה שגבאי אמור לעשות או לעזור לעשות בכל דרך אפשרית: מלחמת חורמה חסרת פשרות וחסרת מעצורים בשחיתות ובמקביל מלחמת חורמה חסרת פשרות וחסרת מעצורים בטרור, עד למיגור שני האיומים האלה מעל פני האדמה בארצנו.

אני יודע שיש כאן שמאלנים שלא יסכימו איתי ושאולי אף יקראו לי ימין קיצוני, לאור דיעותיי אלה, אך דווקא בגלל שאני לא ימין קיצוני, אלא ימין אמיתי, לא המשיחי, לא המתחזה המושחת של נתניהו, ובטח ובטח לא ההזוי של החרדים שרוצים להפוך את מדינתנו למדינת הלכה חשוכה נוסח איראן, אלא הימין הפרקטי, זה שחושב על טובתה של מדינת ישראל ושל אזרחיה, זה שמבקש להילחם בשחיתות שמאיימת לא פחות מהטרור על מדינתנו, על ביטחונה ועל חוסנה הלאומי, זה שנגד הפיצול והפילוג שבקרבנו, כי אני מאמין באחדותנו ולא בפילוגנו שמחלישנו אל מול אוייבנו וכוונתם הזדונית לראותנו מפולגים ומפוצלים ואי לכך חלשים ומוחלשים מולם, אני לא רואה בכם אוייבים ולא חושב כמו הימין הקיצוני והמשיחי שכוונותכם ומטרותכם רעות ונועדו לפגוע במדינה ובביטחונה, נהפוכו, אני בטוח שכוונותכם טובות ושאתם באמת רוצים שלום, שלום אמיתי, שלום בר קיימא שיחזיק מעמד הרבה מאוד שנים ואולי אפילו לנצח. ואולי תתפלאו, אך גם אני רוצה שלום, מי לא רוצה שלום? הרי עם ישראל הוא עם של שלום ולא עם של מלחמות שמאז הקמת המדינה נכפו עליו בלית ברירה.

את המשפט הבא מכיר כל יהודי שנאלץ לאמר קדיש על הוריו או על מישהו מיקיריו שהלכו לעולמם: "עוֹשֶׂה שָׁלוֹם בִּמְרוֹמָיו הוּא יַעֲשֶׂה שָׁלוֹם עָלֵינוּ וְעַל כָּל יִשְׂרָאֵל וְאִמְרוּ אָמֵן". משפט יהודי שנכתב הרבה מאוד שנים לפני שבכלל נולדנו כולנו. משפט שמלווה אותנו היהודים כל ימי חיינו ועד מותנו.

אבל שלום אמיתי, שלום בר קיימא שיחזיק מעמד שנים רבות ואולי אף לנצח, אי אפשר לעשות עם מי שלא רוצה שלום, וגם אי אפשר ולא מעשי לכפות שלום על מי שלא רוצה שלום וכלל לא מעוניין בו. והפלסטינים לא באמת רוצים שלום, הם רוצים בחיסולנו והשמדתנו, והם רוצים את המדינה שלנו כולה, מדן ועד אילת, מהנהר ועד הים, מדינה שהם קוראים לה פלסטין ולא ישראל, ורובם בכלל לא מוכנים להכיר בקיומה של מדינת ישראל, היא בכלל לא קיימת במפות שלהם. אז איתם אתם מצפים לעשות שלום? שלום בר קיימא, שלום שיחזיק מעמד שנים על גבי שנים, או אפילו שלום קר כמו עם מצרים? אם כך תשכחו מזה, זה לא יקרה, זה פשוט לא יקרה, לא יהיה לעולם שלום איתם, פשוט לא יהיה. וככל שתבינו ותפנימו זאת מוקדם יותר, למרות שאני יודע שקשה לוותר על החלום הזה שלא יתגשם לעולם, ככל שיהיה טוב יותר ויהיה אפשר להתמקד בסוגיות הרבה יותר פרקטיות וברות השגה במדינתנו ולהפוך אותה למדינה טובה יותר, מדינה שנעים לחיות בה ללא פחד וללא חשש, מדינה נקייה מטרור ושחיתות, מדינה ששווה להילחם עבורה ואף למות למענה, מדינה שתשרת את אזרחיה ולא ההיפך. מדינה שעוד הרבה מאוד שנים אחרינו הילדים של הילדים והנינים שלנו יישארו בה ויקימו בה את ביתם, ולא ינטשו אותה לאנחות ויתפזרו לארצות ניכר, אלא יראו במדינת ישראל שבירתה הנצחית ירושלים לעולם ועד מולדתם.
 

SupermanZW

Well-known member
גבאי לא ינצח את ביבי, לא משנה מה יעשה

הבית היהודי מפלגה ימנית יותר מהליכוד וקיבלה פחות מנדטים מהליכוד, זו ההוכחה שלנצח את ביבי אי אפשר גם מימין. ביבי ניצח כי זה מה שמגיע לעם, הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם, זה הכל.
 

shershku

New member
נתניהו לא יקים את הממשלה הבאה

זו נקודת המוצא.
השאלה למי יעמוד הכוח להקים במקומו.
 
למעלה