מצפה לתגובה

GIOVANINI

New member
אם הליכוד עולה ל37 מנדטים כנראה שזה לא מפריע

לאנשים, שחרדים לא עובדים וממשיכים לקבל כסף, כי הרי הליכוד עם מי ישב?? קודם כל עם המפלגות החרדיות!. אז כן גם קדימה והעבודה חטאו בזה, אבל הגיע הזמן שהמצביעים הן מהימין והן מהמרכז ומהשמאל יגידו עד כאן!!! אנחנו לא רוצים שהחרדים ישבו בקואליציה עד שעניין התרומה למדינה(צבא או שירות לאומי) ויציאה לעבודה(דיי לפרזיטיות!, הרי החרדים בברוקלין עובדים! מה ההבדל בניהם?)
 
כנראה,

או שאנשים מטומטמים.... שמע, העם צריך לאכול את הדייסות שהוא מבשל לעצמו... אולי פשוט עמנו הוא מזוכיסטי, הוא אוהב לפצוע את עצמו...
 
אוי ואבוי החרדים מקבלים 0.00003 אחוז

מתקציב המדינה, נורא ואיום (הגזמתי קצת עם המספרים) אבל המספרים אינם עולים על חצי אחוז מה עם הערבים? מה עם כל מיני אוכלוסיות בעם שצורכות יותר כסף מהחרדים? די כבר איפה הצדק?
 
לחרדים בברוקלין מותר לעבוד לפי החוק

לחרדים בישראל - אסור, כי אחרת הם לא יוגדרו יותר כמי שתורתם אמונתם. זה החוק בישראל! והחרדים שכן רוצים לעבוד ולכן עוזבים את הישיבה {כי אסור לעבוד וללמוד בישיבה בו זמנית- זה כאמור מנוגד לחוק!}, לא מתקבלים לעבודה גם אם יש להם תואר ראשון, ובגרות מלאה- מנכ"ל חברה גדולה אמר לפני כמה חודשים לעובד דתי שלו- "אם הייתה לבוש כמו חרדי, לא הייתי מקבל אותך לעבודה כי היית משבש לי את החיים פה".
 
לא מסכים עם זה

אני חרדי וחברים שלי עובדים בכל מקום עם תואר ובלי תואר ובכל עבודה אני עובד במקום חילוני ברובו ולא משבש לאף אחד כלום
 
השאלה את מי את מגדיר "טפיל" ?...כי

יש הטוענים והרואים את הנכים והחד-הוריות והאלמנות ואת ניצולי השואה והחרדים והאתיופים והרוסים והערבים וכו' וכו' כ"טפילים"... ויש שטוענים מתכוונים ורואים בטייקונים ובאוליגרכים של ישראל מודל שנות האלפיים כטפילים המתעלקים על העם (באמצעות הבנקים וכלים פיננסים) ועל אוצרות הטבע של המדינה וזאת בחסות תעל/מולני האוצר חבריהם ובמסגרת חוקי "ההפרטה"... ושבמקביל הם גם מעסיקים את רוב עובדיהם באמצעות חברות כ"א ובתנאים מינימליים ואף פחותים מכך... אז מי כאן בעצם ה"טפיל" ?!... ומי כאן "העול הכלכלי הכבד" יותר מבין השניים ?!... ועל צוורו של מי רובץ ה"עול הכלכלי הכבד" הזה ?!...
 

מתכNET

New member
הגדרה שלי למדיניות מונחית צדק חברתי:

"כלל הפעולות והמדיניות שבה נוקטת המדינה על מנת לצמצם עיוותים הנובעים משיטה כלכלית מסוימת בלתי משוכללת דיה" אין פסול בלהיות עשיר,אין פסול בלהיות קפיטליסט,אין רע בחתירה למצוינות ובולטות, שוויון כלכלי אינו ערך במיוחד בגלל שלא מודדים את הסיכון וההשקעה של האדם שצבר ממון ואינו מטרה כלל וכלל. עד עכשיו אין לי מושג מה מטרת המחאה דיור בר השגה? בסדר? כמה? למי? לפי אילו קריטריונים? איפה? המחאה הזאתה היא אוסף של ססמאות ובחורה לא חכמה במיוחד עם כובע,שמתייחסת לראש הממשלה בצורה מבזה.
 
כל מה שאתה מספר לנו

טוב אולי רק בתאוריה במעשה הממשלה עושה הכל למען הגדלת רווחיהם של בעלי ההון והופכת אותם לעשירים יותר כל זה בא על חשבון הציבור לדוגמא: רפורמת בכר שעשקה את בעלי קופות הגמל ע"י שזרקה את כספם שהיה מושקע סולידי לשוק הון בלתי יציב והכי גרוע, נתנה אור ירוק לשודדים המנהלים אותם לקחת גם עמלות מטורפות עוד דוגמא: חברות כוח האדם שללא בושה הממשלה משתמשת בשרותיהן כדי לא להבטיח תעסוקה הוגנת לחלשים החברות הללו עושקות את העובדים בהן ללא בושה והממשלה לא עושה כלום בנידון!
 

erezor

New member
לא יודע אם שמעת...

אבל אין כמעט אף מפלגה היום בכנסת שלא נגועה בשחיתות. נגד ראש תנועת ישראל ביתנו, אם אתה לא יודע, מתנהלת כבר תקופה ארוכה חקירה פלילית. ישראל ביתנו גם שמה את המצע שלה לחוכא ואיטלולא כשהסכימו לשבת ביחד עם ש"ס באותה ממשלה. בכל מקרה, נתת לנו דוגמאות לשני מקרי קיצון. אני אדם מתון, ולא מרצ ובטח לא ישראל ביתנו, עונות על הצרכים שלי, או מייצגות את הדעות שלי. הייתי שמח לא לראות אף אחת מהן - לא בכנסת, ובטח שלא בממשלה. הפתרון הטוב ביותר הוא שינוי שיטת הבחירות, כדי שהנציגים שלנו בכנסת באמת ייצגו אותנו, ולא ייבחרו על ידי איזה מיעוט הזוי שלא ברור מי הוא.
 

זמרה

New member
מהם הקריטריונים לבחירת ממשלה בעלת

נטיה לצדק חברתי?.... מהם המאפיינים האישיים שיבטיחו את מחוייבות הנבחרים לבוחריהם?...
 

זמרה

New member
להכריז אפשר על כל אחד...

קרא שוב את מה ששאלתי...זה הולך קצת יותר מעבר לזה..אם זה לא מובן אז אני אסביר..
 
נמאס כבר מהעם הזה!

העם דורש צדק שידרוש! נמאס כבר לשמוע את זה, ברור שצריך צדר השאלה על חשבון מי זה מגיע, ואין להם שום הצעה נורמלית להציע אלא רק לעמוד ולעוק. לגולש שכתב את ההודעה הזאת אתה באמת חושב שמלפגה אחרת בשלטון תשנה את המצב? טעות חמורה. כי אין מינימום מושחתות, כולם מושחתות ככל שהם נהיות גדולות יותר ככה השחיתות גודלת. אין שום צדק בצעקות שלהם, יוקר המחיה? הורדה של הדלק? יופי הורידו מחירים על הדלק את המרווח טיפה קטנה, דלק הלכה פיטרה 200 עובדים, אורנג ראתה צועקים עליה יותר מידי פיטרה 150 עובדים תנובה הבאה בתור. זה צדק??? על חשבון מי זה מגיע??? דפני ליף וחבריה והבני משפחות שלהם בטח לא עובדים בחברות האלה
 
יופי אז שכל אחד יחליט לעצמו מה שצריך במקום לצ

לצעוד כמו חבורת ילדים מפגרים זה מה שאני אומר תמיד מישהו הכריח מישהו לצרוך מותגים? לא ואהבת לרעך כמוך? איך תנחיל את זה על איזה בסיס בדיוק? אם זה לא יבוא עם קטע של דת אז זה לא יבוא. והרי שונאים את החרדים בכל הקשור לצדק חברתי אז זה בטח לא יקרה. שכל אחד יחיה את החיים שלו בלי לפנטז שבמקומות אחרים יותר טוב במקומות אחרים הכל בדיוק אותו דבר אני לא יודע מה פתאום כולם נזעקו לקרוא צדק צדק בזמן שהחיים שלנו כאן דבש יחסית למקומות אחרים בעולם כמה שכתבתי למישהו כאן בסקר של מינה צמח אחרי ראש השנה המצב החברתי, הכלכלי, והביטחוני כאן הוא מהטובים ביותר שהיה אי פעם אז איך זה שכולם מתלוננים???
 

זמרה

New member
זאת נקודה חשובה...

נראה לנו שאנשים מתלוננים על זה שהחיים שלהם לא משהו אבל בעצם הרבה מהמוחים מגיעים ממעמד הביניים..זאת אומרת שיש להם איפה לישון ויש להם מה ללבוש ומה לאכול...הצעקה היא לא על הכסף (למרות שככה זה נראה כלפי חוץ) - הצעקה היא על יחסי הניצול שקיימים בחברה רק שכרגע מאמינים שזה נמצא רק למעלה בכנסת ובטייקונים....
 
אני לעומתך חושב

שהזעקה והמחאה של שכבות הבניים היא כן על כסף !!!!... ובפרוש.... כי שכבות הבניים שחיו עד כה בצורה סבירה פחות או יותר,,, מתדרדרות אל עברי פי פחת והן (השכבות האלה) רואות ומרגישות את התדרדרותן הכלכלית ואת החגורה ואת החבל שסוגרים על מותניהם וצווארם... וזאת בנוסף ובגלל יחסי הניצול שקיימים בחברה בעידוד מסיבי ואגרסיבי של תעל/מולני האוצר האוליגרכים הטייקונים והלוביטים שלהם בכנסת ובחסות הממשלות "החוקיות" למינהם... ויחסי הניצול אינם "נמצאים רק למעלה בכנסת ובטייקונים" כדברייך... שכן יחסי הניצול "נמצאים" ומתקיימים על ידי הטייקונים והממשלה באמצעות הכנסת והם עושקים גוזלים ו"מנצלים" את כל שכבות החברה שמהם ומטה... ולא "רק למעלה"... אלא מלמעלה כלפי מטה... או אם נרצה אז:..העליונים מנצלים את התחתונים... או שהאדונים מנצלים ועושקים את המשרתים ומשאירים אותם גם בלי תחתונים... יום נפלא לכולנו.
 

זמרה

New member
זה לא רק על הכסף...

זה על תחושת הניצול המתבטאת במקרה הזה דרך הכסף. המערכת הכלכלית היא הצורה הכי גלויה של הקשרים הנצלניים שקיימים בין בני האדם - לכן לא ניתן להתעלם ממנה, ולכן המחאה קמה ממנה.
 
אני מבין מדברייך שאם

שלא ניתן להתעלם מ"הניצול" ו/או "מתחושת הניצול" הנובעת מ"הקשרים הנצלניים שקיימים" אצלנו עקב "צורת" ו/או אופן "המערכת הכלכלית" בה אנו חיים... מכאן אני מסיק שאם תפתר הבעיה "הכלכלית" אז תפתר בעית ה"ניצול" ו/או "תחושת הניצול"... ואז יבוא סיום גם למחאה... והואיל ומכוון ש"כלכלה" זה "כסף"... (אגב..הכסף הוא גם להקלה וגם קללה וקלקלה).... אז שוב חזרנו להתחלה... וזאת אומרת שמסתבר מדברייך שהמחאה היא כן על "כסף"... ו/או על "ביטול הניצול ו/או תחושת הניצול" שנובעת מהכלכלה שהיא בעצם "כסף"... ולדעתי צריך לקרוא לילד בשמו ללא כחל ושרק !!!...לאמור:.."הבעיה היא כסף" !!!... ולבוא חשבון עם השלטון ברחל ביתך הקטנה... ועד רמת השקל... יום טוב לכולנו. הברווז המכוער.
 
למעלה