ביום ראשון הקרוב דיון חדש

לביא4

New member
אבולוציה לא הוכחה מדעית

אין שום חיבור בין אבולוציה לבין יהדות כמו שנכתב יפה בשירשור, הקב"ה ברא את האדם כבן אדם ולא קוף, ואת האישה יצר מצלעו, הדבר היחידי שאפשר לומר זה על מימדי האנשים באותה תקופה שהיו שונים משל היום, אבולוציה היא תיאוריה ותו לא, אין שום "הוכחה" לתיאוריה זו, מי שחושב שהמדע הוא אמת מידה להוכיח דברים, טועה, המדע "מתאר" תהליך אבל לא "מבאר" אותו אפשר לקרוא את הספר של קורמן על "אבולוציה ויהדות" ושם הוא מראה בצורה הברורה ביותר איך שכל האבולוציה מופרכת. מדוע אנחנו צריכים לאמץ תיאוריות כאבולוציה ולא לפתוח את המקרא ולקרוא שם פשוטו של מקרא? ודרך אגב, מדוע גם היום לא ייווצרו בני אדם מקופים? מי החליט שהאבולוציה זה דבר חד פעמי וזהו....?
 

Mr Adam

New member
האדם נברא בדמותו ובצלמו של אלוקים

רק שהבורא יצר אותו כדרך הטבע שלנו נראית כמילירדי שנים ולבורא ההרי אין הגדרה של זמן לכן ששת ימי הבריאה מסמינים את התפתחות הקודמת לאדם הראשון שהגיע להשגת ה' . אני לא סתם הסתיגתי מתורת האיבולציה עצמה בעיקר בגלל שיש אנשים שלא מבנים שגם אם התורה הזאת נכונה לגמרי..מי שמסובב וסובב את הכל זה תמיד היה אלוקים..ככה שזה ממש לא משנה אם האדם נוצר מבחינה פיזית מהקוף או מהפרה הבורא הוא זה שהחליט את זה רק שהוא נתן לדברים לקרות בצורה טבעית . והכתבים שאני ויוסף הבנו לכאן מאשרים את הטענה ההגיונית והנכונה הזאת . "מדוע אנחנו צריכים לאמץ תיאוריות כאבולוציה ולא לפתוח את המקרא ולקרוא שם פשוטו של מקרא?" כי אנחנו לא קראים או נוצרים שהולכים רק לפי הפשטים בלבד לנו היהודים יש פרד''ס כאשר לומדי הקבלה שיכים לבחינת סוד שזאת הבחינה הרביעית שכוללת את כולם . "ודרך אגב, מדוע גם היום לא ייווצרו בני אדם מקופים?" פשוט מאוד,כי הבורא לא רוצה בזה "מי החליט שהאבולוציה זה דבר חד פעמי וזהו....? " אבולוציה עצמה מבחינה טכנית קורת כל הזמן..החיים לא מפסקים להתפתח,למה זה צריך לסתור את האמונה בה' אחד ?? האם אתה בכלל שייך ללאום שלנו או שכמו חלק מהגולשים בפורום הזה אתה נוצרי או יהודי משיחי ?? אתה מקבל את האמונה באל אחד ? לי באופן אישי מתחיל להמאס מכל המסיונרים שמתחזים ליהודים ומדברים בשם הדת הקדושה שלנו.. ואם אתה עוד אחד מהם אז אני פשוט יתעלם מכל מה שאתה כותב .
 

לביא4

New member
דמות וצלם זה לא גוף

והבורא ברא גם את המושג שנקרא "זמן". הקב"ה לא ברא את העולם והאדם באמצעות אבולוציה, אם אבולוציה קיימת כל הזמן לדעתך אז איך אתה אומר שזה דבר חד פעמי? בוודאי שאני יהודי מאמין, רק אני רואה כאן בשירשורים כל מיני נוצרים או משיחיים שונים שכותבים דעות אחרות.
 

Mr Adam

New member
תקרא את כל מה שכתבתי שוב ושוב

עד שיפול לך ההסימון . הנוצרים והמשיחים ואת האמת שגם הקראים טוענים בידיוק את מה שאתה אומר ..איזה הבדלים יש בניכם כבר ??
 

לביא4

New member
לא דעה אלא דיון על אבולוציה

הוא מתייחס לאבולוציה עצמה ולא דעות יהדות, אחרי שהוא מפריך את תורת האבולוציה הוא מביא מדי פעם את האמונה היהודית.
 

ינוקא1

New member
עם כל הכבוד להפרכות

שלו את תורת האבולוציה , הוא לא איש מקצוע בתחום , וההסכמה הכללית של אנשי המקצוע היא שכן יש אבולוציה. חוץ מזה שהוא מביא דיעה אחת באמונה היהודית ומתעלם מדעות אחרות. אני מביא לך כאן קטע מתוך הסיכום של הרב שלמה לוי על ספרו של הרב גדליה נדל (שהיה מתלמידי החזו"א) , ואמר כך : "ישנן הוכחות מדעיות רבות לכך שתהליך התפתחות העולם התרחש על פני מיליוני שנים. טעות היא לחשוב שהכול שקר. בענייני פיקוח נפש – העניינים החמורים שבתורה – אנו סומכים על המדענים ללא פקפוק. כשרופא נותן תרופה שייצרו לפי נוסחאות מדעיות, או מנתח את העין או את המוח באמצעות מכשירים מתוחכמים – אתה סומך עליו. אין אתה חושש שאולי הוא משקר. גם לגבי קביעת גיל העולם אין סיבה לחשוב שהמדענים משקרים. ובאמת, גם הסברה הפשוטה נותנת כך. אנו רואים שכל שינוי בטבע לוקח זמן. כל דבר המשתנה ומתפתח, משתנה לאט לאט. אם כך מסתבר שגם המעבר מתוהו ובוהו, מן ההיולי (החומר הראשוני), להתגבשות החומרים שבטבע, ואחר כך היווצרות כל היצורים הבאים אחריהם, הכול היה בתהליכים ממושכים. האמונה בבריאת העולם היא האמונה שהיתה התחלה, שהזמן התחיל פעם. לשאלה כמה זמן עבר מההתחלה אין משמעות עקרונית. המסורת שבידינו שלפיה מניין ימי עולם הוא 5769 שנים, היא ברורה ואמיתית, וצריך רק לדעת מהיכן המניין מתחיל."
 

deathcaster

New member
מקורות לא מהימנים שכן אף מאמר שם לא נכתב ע"י

מישהו שאי פעם היה בקיא באבולוציה... סתם לדוגמא... זה כמו ששמים עכשיו בוגר תואר שלישי בביולוגיה ואומרים לו לפסוק הלכה, או לדון בבית דין רבני. סתם לדוגמה... המאמר הראשון "התא האנושי – מבנהו ותפקודו" נכתב ע"י ערן בן ישי, שאין כל מושג מה הכשרתו לכתוב מאמר כזה. הוא אינו מצטט שום מקורות שהביאו אותו לכתוב את המאמר שזה כבר מדליק נורה אדומה..... ואם זה לא מספיק, אז הוא מצטט את פרופ' מייקל ביהי, שהוא אחד ממשיחי השקר של ארגון ה-DISCOVERY, ארגון החזרה בתשובה נוצרי אוונגליסטי, שהוכח בבית משפט שהוא ארגון שרלטן ושקרי שלא פעם סילף עדויות מדעיות במטרה לקרב אנשים אל הנצרות, וזו בושה שאתר הידברות לוקח תכנים מנוצרים שקרנים. לא זו בלבד, אלא שב"משפט דובר" המפורסם, עמד פרופ' מייקל ביהי על דוכן העדים ולא היה מוכן להודות תחת שובעה שהוא שולל את האבולוציה. לא זו בלבד, אלא המוסד האקדמי שבו ביהי עדיין מלמד, מכבד את ביהי בתחום המדעי והאקדמי שביהי עוסק בו, אך מוצא שדיעותיו על האבולוציה ועל התכנון התבוני חסרי ביסוס מדעי וזה כתוב בפירוש באתר של אותו מוסד (במילים אחרות, ביהי הוא בדיחה מהלכת בעיני הקהילה המדעית)
 

לביא4

New member
לכן הביאו כמה מאמרים

רוב המדענים האבולוציוניים הם לא יהודים, וגם אלו השוללים אותה. כדי לא להאמין באבולוציה אני לא צריך להיות מדען עם תואר שלישי בפיזיקה.
 

deathcaster

New member
ושוב

אני הראיתי רק דוגמא לאחד המאמרים שהוא מגוחך, אם תרצה אני יכול להראות זאת לגבי כולם. "רוב המדענים האבולוציוניים הם לא יהודים, וגם אלו השוללים אותה"- עוד לא מצאתי אף מדען שעוסק באבולוציה ושולל אותה כתיאוריה המסבירה את התפתחות החיים (שים לב, לא את הייוצרותם, רק את התפתחותם כי האבולוציה אינה עוסקת בהיווצרות החיים כמו שהיא לא עוסקת בתיארוך גיל העולם)..... כמובן מלבד אותם "מדענים" מטעם הארגון הנוצרי שמקבלים משכורת בשביל לשקר, אך גם הם, לא יעזו לכתוב אף כתב עת מדעי (למעט BIOLOGIC- כתב עת מגמתי ולא מדעי שממומן ומפורסם ע"י אותו ארגון נוצרי) שהם מתנגדים לאבולוציה כתיאוריה מדעית. "כדי לא להאמין באבולוציה אני לא צריך להיות מדען עם תואר שלישי בפיזיקה."- אבולוציה היא תאוריה מדעית, ולא דת, אי אפשר להאמין או לא להאמין בה. צריך רק ללמוד אותה. בדיוק כמו שאתה לא מאמין או לא מאמין ש- 1+1=2, אתה לומד את זה. אם אינך יודע מה אבולוציה אומרת, אתה באמת לא צריך להיות ד"ר לפיזיקה, אתה יכול להיות גם קבצן נדבות ולהתנגד לה, אבל ההתנגדות שלך לא תהיה רלוונטית.
 

deathcaster

New member
פינוקי

כמה פעמים הצגת את הרשימה השקרית הזו ? והובהר לך שאתה מסלף את האמת? א. היא לא מהימנה כי גם האתר הזה שפרסמת שייך לארגון הנוצרי השרלטני שלך ב. לא רשום שם "שלילת האבולוציה" , אל תסלף , כהרגלך, את האמת. אתה צריך להתבייש... (הבעיה היא שאין לך טיפת כבוד עצמי ולא בושה) אגב, אני עדיין מחכה להוכחה ישירה לקיומו של מתכנן תבוני, מדוע אתה מפחד להציג אותה בפומבי ורק למשתמשת בודדת בפורום אחר אתה מוכן למסור אותה במסר פרטי? האם זה סוד?
 

deathcaster

New member
ידידי היקר

פינוקי הוא שקרן פתולוגי, זה לא לשון הרע, זו עובדה, לא בכדי הוא מוזהר ונחסם מכל פורום שהוא כותב בו (גם פורומים דתיים) הוא עושה עוול לדתיים, ועוול למדע עם השקרים שהוא מפיץ... אז אתה טוען: "לשון הרע"? אני טוען: "וביערת הרע ומקרבך" להזכירך, "לא תענה רעך עד שקר" הרבה יותר חשוב מלשון הרע, ומתן עדות על דבר שקר היא דין חובה.
 

ינוקא1

New member
מסכים איתך מהשורה השניה והלאה.

ובכל זאת : תזכור שיש בן אדם מאחורי הניק. לילה טוב !
 

deathcaster

New member
תגובה

זכרתי וגם זוכר, והוא קיבל אינספור הזדמנויות להשתדל להפסיק לפרסם שקרים, זה לא עבד. אתה רואה אותו כמשתמש חדש בפורום ולכן נותן לו חסד. אני מכיר אותו כבר כמה שנים.
 
למעלה