ביום ראשון הקרוב דיון חדש

Mr Adam

New member
אני לא יודע אם הוא התפתח מחידק

אבל חוכמת הקבלה מלמדת אותנו של כל דבר יש סיבה ותוצעה,הבורא ברא את העולם והמציאות בהשתלשלות מלמטה,לכל מה שקורא למעלה יש תוצעה למטה לבורא אין הגדרה של זמן מקום ותנועה..ומהסיבה הזאת מה שהגיוני בשבילו לא הגיני בשבילנו . למה אני צריך להביא לך ראיה של מדענים ?! המחלוקת שיש לך היא אם האר''י בעצמו ועוד הרבה רבנים אחרים,תקרא שוב מה שהם רשמו . אם כל הכבוד אתה בטוח לא יותר חכם מהאנשים הגדולים האלה ! אותי אישית לא מעניין אבולוציה או לא אותי מעניין מה אמת ומה שקר,אם אתה רוצה להמשיך להאמין בפשטים של התורה בלבד כמו 'יהודי קראי' אז תעשה את זה..בעיה שלך. אם שמת לב דעת הקבלה שונה מדעתך והבאנו לך לכאן מספיק ראיות מן הכתובים ...וכאן גם מסתיים הדיון מבחנתי .
 

Mr Adam

New member
** תיקון

הבורא ברא את העולם והמציאות בהשתלשלות מלמעלה למטה.
 
בא לא נשכתב את הקבלה והיהדות בגלל המדע

המקובלים האמיתיים לא אומרים שום דבר וחצי דבר לגבי האבולוציה, לא עוד לפני דרווין כדבריך, ולא לאחריו. גם הציטוט שהבאת מהאר"י הקדוש לא אומר בשום אופן שבגלל שהקוף הוא הממוצע בין מדרגת החי למדרגת המדבר, אז האדם ח"ו התפתח מהקוף כדברי ההבל של האבולוציה. וגם הרב אשלג שחי אחרי דרווין והתיאוריות שלו (שדרווין עצמו לא האמין בהם, ואמר שיצטרכו לפרק מהם כמה מוקשים משמעותיים כדי להוכיח אותם, שכמובן מעולם לא פורקו), הביא את הקטע הזה של האר"י בתע"ס כפי שצינת, ובהסבר שלו (של הרב אשלג) על דברי האר"י בעניין הממוצעים בין הדרגות השונות של הדצח"מ, הרב אשלג לא אמר דבר או חצי דבר בכך שזה רומז לתורת האבולוציה או כל שטות מדעית אחרת שמתיחסת לבריאת העולם, שכל מהותם הוא רק למצוא תחליף כופרני לבורא העולם הקב"ה. וכן הזוהר אומר במפורש במספר מקומות שהאדם הראשון נברא מהעפר ומהרוח שהבורא נפח בו, ולא ח"ו מקוף או עמבה כל שהיא כדברי התיאוריות האבולוציוניות האלה.
 

Mr Adam

New member
כתבים היו ברורים מאוד אין כאן מקום לויכוח

אני שם לב שיש הרבה אנשים שעושים אם הכתבים מה שבא להם,מתי שזה נוח להם הכתבים נכונים ומתי שלא הם לא נכונים או לא ברורים חוץ מזה אני לא אמרתי תורת אבולוציה רק אמרתי שמה שהחכמים האלה אומרים לא סותר את תורת האבולוציה תגיד מה שתגיד זאת האמת . אני רק רוצה שתסביר לי למה הם התכוונו שהם כתבו : "רואים אנו, שהאמצעי בין בהמה לאדם, הוא הקוף. האמצעי בין צומח לבהמה, הוא אדני השדה. בין דומם לצומח, הם האלמוגים וכן הלאה" אתה יכול להסביר ????
 
הכתבים מאוד ברורים ואין ביניהם לאבולוציה כלום

וכבר הסביר לך מוטילו בצורה יפה ונכונה מה הם אומרים, כך שלא אחזור על דבריו שנית, עין שם. לגבי דבריך: "רק אמרתי שמה שהחכמים האלה אומרים לא סותר את תורת האבולוציה תגיד מה שתגיד זאת האמת." זו הפך האמת לצערי, כי מה שחכמי הקבלה והתורה אומרים לגבי בריאת העולם והאדם בהחלט סותר את תורת האבולוציה, מאחר שהיהדות והקבלה טוענים שהאדם נברא מהעפר ומהנשמה שהבורא נפח באפו, ולא מהקוף שנוצר משרשרת שמתחילה מאמבה, שמקורה בפיצוצים מקריים.
 

Mr Adam

New member
אני אמרתי שמשהו קרה במקרה ?

אתה מבין את הדברים כמו שאתה רוצה ולא כמו שהם באמת ..אבולוציה זה בסה''כ מילה ...האמת הרבה יותר גדולה . הבורא הוא זה שברא את העולם רק שהוא ברא אותו כדרך הטבע ...אם את לא מקבל את זה,זה כבר עינין שלך ושל הבורא . דעת הקבלה היא שלכול דבר יש סיבה ותוצעה..ושדברים לא יכולים לקרות ככה סתם מעצמם כמו שאתה טוען והדברים שהאר''י ובעל הסולם ועוד מקובלים כתבו בלתי ניתנים לויכוח בלי הקשר לדרווין ותורתו . אין שום סתירה בין עיקרי תורת האבולציה לבין התורה הקדושה גם אם יש בשיטה הזאת פגמים וחסרונות..זאת האמת בלי שום קשר לעניין של ויכוח על עניני דתי וכ''ו .
 
למה לסלף את הקבלה ?

בס"ד הנה השלבים של בריאת הדומם צומח חי ומדבר עפ"י היהדות והקבלה כפי שכותב הזוהר הקדוש: (זוהר תזריע מ"ח.): "וכל שיח השדה טרם יהיה בארץ וגו'. א"ר אבא בוא וראה שכל מה שנברא בעולם לא נברא אלא בשביל האדם. וכלם בעבורו מתקיימים. ולא נתגלו בעולם. אלא כלם נתעכבו עד שבא זה שנקרא אדם. זש"כ וכל שיח השדה טרם יהי' בארץ וגו'. טרם. עד לא. כתרגומו. לפי שהצורה העליונה לא נתגלה. זש"כ ואדם אין. כלומר כולם נתעכבו בשביל אותה הצורה. עד שנתגלה." אז על איזה שלבים לאט לאט אחד מתוך השני אתה מדבר בשם האבולוציה ? (זוהר תזריע מ"ו.): "וייצר ה' אלקם את האדם עפר מן האדמה. וייצר בשתי יודי"ן. בשני יצרים. יצר טוב ויצר רע. אחד נגד מים. ואחד נגד אש. ה' אלקים שם מלא. את האדם. כולל זכר ונקבה. עפר מן האדמה. זו העפר של ארץ הקדושה שמשם נברא. והוא המקום של בית המקדש" (זוהר ויגש ר"ה:): "ויפח באפיו נשמת חיים ויהי האדם לנפש חיה. א"ר יצחק בוא וראה כאשר ברא הקב"ה לאדם כנס עפרו מארבע רוחות העולם. ועשה את גופו במקום בית המקדש למטה. והמשיך עליו נשמת חיים מן בית המקדש שלמעלה." (זוהר ויקרא י"ט.): "ובשעה שנברא אדם ונגמר גופו. נזדמנו על גוף ההוא אלף רוחות מצד בחינת שמאל, זה בקש לכנוס בו וזה בקש לכנוס בו. ולא היו יכולים. עד שגער בהם הקב"ה. ואדם הי' שוכב גוף בלי רוח. ומראה שלו ירוק היה. וכל אותן הרוחות היו סובבים עליו. בשעה ההיא ירד ענן אחד ודחה לכל אותן הרוחות. הוציא רוח ההוא של נפש חיה העליונה לנפוח בו באדם. ...וכאשר עמד אדם היתה נקבתו דבוקה בצדו. ...אח"כ נסר הקב"ה לאדם ותיקן לו נקבתו. זש"כ ויבן ה' את הצלע וגו' ויביאה אל האדם בתיקון שלה ככלה לחופה." אז איפה אתה רואה או לומד ביהדות ובקבלה על אדם שבא מהקוף ולפני זה מאמבה ולפני זה מפיצוצים ???
 

Mr Adam

New member
בבקשה

"דע כי טרם שנאצלו הנאצלים ונבראו הנבראים היה אור עליון פשוט ממלא את כל המציאות ולא היה מקום פנוי בבחינת אוויר ריקני וחלל, אלא הכול היה ממולא מן האור הפשוט ההוא...והנה אז צמצם את עצמו אין-סוף בנקודה האמצעית אשר בו באמצע ממש, וצמצם האור ההוא ונתרחק אל סביבות הנקודה האמצעית ואז נשאר מקום פנוי ואוויר וחלל ריקני. ואז המשיך מהאור אין-סוף קו אחד ישר ובמקום החלל הוא האציל וברא ויצר ועשה את כל העולמות כולם." (עץ החיים, חלק א', פרק א') ואין כאן שום סילוף זאת טענה ריאלית שהייתה קיימת ביהדות מאז ומתמיד בלי קשר לתורת האבולוציה..לפי הגישה הזאת אין סתירה בין התנ''ך לבין רוב טענות המדע המודרני בקשר להתפתחות העולם והאדם אני חושב שיש מספיק ציטוטים של מקובלים ורבנים שמאשרים את זה . תשאל אפילו את הרב זמיר כהן מה הוא חושב על הגישה הרציונאלית ביהדות .. בקשר לתורות האבולוציה עצמה,יש בה פגם גדול שהיא לא לוקחת בחשבון את האפשרות שכוח אחד עליון יזם את כל התהליך ומפקח עליו לפי רצונו.
 

ינוקא1

New member
קודם כל, אם אפשר לשאול - מאין השם הסיני ?

לעצם העניין , אף אחד לא טוען שכל השאלות באבולוציה פתורות , אך רואים באופן די עקבי בשכבות קרקע קדומות יצורים יותר קדומים , בשכבות קרקע מאוחרות יצורים יותר מאוחרים. אם מצאת יוצא מהכלל אחד של נעל אנושית לצד טרילובייט , זה בהחלט משהו שראוי לחקירה , אבל קודם כל יש כלל. היוצאים מן הכלל אחר כך. (ניתן לומר , למשל , שאולי לא כל הטרילובייטים נכחדו לפני 200 מליון שנה. אם נהיה שערוריתיים מספיק נוכל אפילו לומר שזוהי נעל מהעתיד של מישהו שחזר בזמן . . . עשו על טביעת הנעל הזו אפילו סרט !
). לגבי השורה : "גם עמידות חיידקים לאנטיביוטיקה מושגת על ידי מוטצית נקודה על האתר המותאם לאנטיביוטיקה, או העברת גנים שלמים מחידקים אחרים.שום חלבון חדש לא נוצר כאן" - דבריך אינם מובנים. שינוי בד.נ.א. של מוטציה , יוצר חלבון חדש. העניין הוא מאוד פשוט - הוא יכול להיות לא פוטנטי כפי שקורה ברוב המוטציות (מהסיבה שהסברת יפה מאוד בסוף דבריך) והוא יכול להיות גם פוטנטי ולעזור לאותו יצור בברירה הטבעית. זה שישנו לעיתים דמיון מורפולוגי ליצורים עם מוצא אבולוציוני שונה - עובדה ידועה , לא חידשת בזה. לגבי התנגדויות לדארווין והתשובה לדבריך בסופם - גם אני לא מקבל את תיאורית האבולוציה כפי שדארווין הציג אותה , למרות שכלל הדברים נכון - התפתחות איטית , לאורך זמן בצעדים קטנים. וכנ"ל רוב המדענים חולקים על דארווין באי אלו נקודות , למרות שמקבלים אותה בכלל הדברים. הנקודה המרכזית בה אני חולק על האבולוציה של דארווין זה שבאבולוציה הקלאסית הברירה הטבעית היא עיוורת. ונוצרת מוטציה אקראית הנותנת יתרון לאותו היצור. אני טוען בדומה לדעת ז'אן לאמארק כי הרצון שלנו משפיע ויוצר בעצמו את המוטציות. לדוגמה - לפי האבולוציה הקלאסית , נוצר לג'ירפה במשך הדורות צוואר ארוך כי היה יתרון הישרדותי לג'ראפות עם צוואר ארוך באיזור בו הן חיו. לפי לאמארק - מכיוון שהג'ירפה "רצתה" שיהיה לה צוואר ארוך בגלל האיזורים שהיא חיה בהם , אז במשך הדורות נוצר לה צוואר ארוך. יש לכך ראיה מיעקב אבינו - סיפור הצאן במקלות. כנ"ל עם רבי עקיבא במדרש תנחומא (נשא פרשה ט): "שאל מלך ערביים את רבי עקיבא: אני כושי ואשתי כושית, וילדה בן שהוא לבן. אהרגנה שזינתה תחתי? אמר לו צורות (אנדרטאות בדמות אדם) ביתך שחורות או לבנות? אמר לו, לבנות. אמר לו, כשהיית מתעסק עמה נתנה עיניה בצורות הלבנות וילדה כיוצא בהן. ואם תמה אתה בדבר, למד מצאנו של יעקב אבינו שמן המקלות היו מתייחמות. והודה מלך ערביים לרבי עקיבא." כלומר בניגוד לאבולוציה הקלאסית , בה מתבצעות המוטציות באופן אקראי , קיימת גם האבולוציה של לאמארק בה המוטציות נוצרות בגלל הרצון של היצור שחושב על כך. וזה מתאים לתורתינו הקדושה. (ובפרט מתאים לחוכמת הקבלה !) כיום האבולוציה של לאמארק נכנסת יותר ויותר לתוך הקונצנזוס , למרות שבעבר היא היתה "מוקצה". גם חיברו על כך את הספר "אבולוציה בארבעה מימדים" לא מזמן. ועם זאת - בכלל הדברים דארווין צדק , המדובר בתהליכים איטיים של שנים רבות צעד צעד , ויש לכך ראיות רבות.
 

ינוקא1

New member
תיקון

כמובן אין משמעות ל'שינוי בדנא של מוטציה יוצר חלבון חדש" התכוונתי לומר ששינוי בדנא יוצר שינוי בחלבון וממילא יש מוטציה ויכול להיווצר חלבון בעל תכונה שונה.
 

xianghua

New member
השם לקוח ממשחק וידאו פופולארי

ולשאולתיך- " אך רואים באופן די עקבי בשכבות קרקע קדומות יצורים יותר קדומים , בשכבות קרקע מאוחרות יצורים יותר מאוחרים."-נכון עקרונית. למשל, כעקרון מוצאים יצוריים ימיים בשכבות נמוכות יותר. אבל הנה כמה אפשרויות אחרות המתאימות דווקא למתכנן: א)ראשית, נמצאו קרוב ל200 ממצאים שלא במקומם, תוכל לקרוא על כך בהרחבה בספר "Forbidden Archeology"- הנה כמה מהממצאים מוצגים על ידו-http://www.youtube.com/watch?v=aX2NOK-xKQQ&feature=related ב)המאובנים שנמצאים בשכבות הנמוכות דווקא מציגים יצורים לא פחות מורכבים מאלה שבשכבות העליונות. ג)הדג "סיליקנת" נעלם מתעוד המאובנים לפני 70 מליון שנה. ועובדה שהוא חי כאן כיום. מכאן שחוסר במאובני אדם בשכבות נמוכות אינו מעיד על כך שהאדם לא היה קיים גם בתקופות קדומות. ד)יש קורלציה בין סוג היצורים המאובנים לבין מקום מחייתם. מה שמראה שאולי מדובר דווקא במקום מחייתם, ולא בזמן קדום כלשהו.ולכן הם נמצאים בשכבות נמוכות(דגים הרי חיים בים,שזה מקום נמוך). ה)גם אם שללנו את כל אלה. מה הבעיה? המתכנן יצר כמה יצורים בכמה תקופות שונות. אין מכאן עדות לכך שיצור התפתח ליצור אחר. "אם מצאת יוצא מהכלל אחד של נעל אנושית לצד טרילובייט , זה בהחלט משהו שראוי לחקירה "-ומסתבר שנמצא ממצא כזה-http://www.sqlspace.com/viewtopic.php?f=111&t=21603 התשובה האבולוציונית היא שאולי קיים תהליך טבעי היוצר טביעות נעליים. אך איש אינו מכיר גורם שכזה. "דבריך אינם מובנים. שינוי בד.נ.א. של מוטציה , יוצר חלבון חדש. "-לא. חלבון, אם תשנה אותו קצת, ישאר עדיין אותו חלבון, עם אותה פעילות. הוא לא יבצע תפקיד חדש.כך לדוגמא את האנמיה החרמשית. למרות שהיא שינתה את צורת חלבון ההמוגלובין, הוא עדיין מעביר חמצן. "גם אני לא מקבל את תיאורית האבולוציה כפי שדארווין הציג אותה , למרות שכלל הדברים נכון - התפתחות איטית , לאורך זמן בצעדים קטנים."-שינויים קטנים כן. אבל שינויים מסוג "מורכבות בלתי פריקה" ממש לא. וזו כל חולשת התיאוריה אבולוציונית. "אני טוען בדומה לדעת ז'אן לאמארק כי הרצון שלנו משפיע ויוצר בעצמו את המוטציות."-האמת שכיום חוקרים מצאו מנגנון דומה-קרא על תחום האפיגנטיקה. כלומר בניגוד לאבולוציה הקלאסית , בה מתבצעות המוטציות באופן אקראי , קיימת גם האבולוציה של לאמארק בה המוטציות נוצרות בגלל הרצון של היצור שחושב על כך. וזה מתאים לתורתינו הקדושה."-אבל תדע שרוב הביולוגים חולקים על כך. "כיום האבולוציה של לאמארק נכנסת יותר ויותר לתוך הקונצנזוס , למרות שבעבר היא היתה "מוקצה". גם חיברו על כך את הספר "אבולוציה בארבעה מימדים" לא מזמן."-אני מכיר את הספר (של חוה יבלונקה).האמת שהאבולוציה דווקא נחלשת עם כל מחקר שיוצא חדשות לבקרים.לא מזמן יצא מחקר שהפריך אבלוציה של אנזים בבקטריה. " בכלל הדברים דארווין צדק , המדובר בתהליכים איטיים של שנים רבות צעד צעד , ויש לכך ראיות רבות."-אין ראיה לכך שיצור יכול להפוך ליצור אחר.למשל עכבר שיהפוך לחתול.
 

ינוקא1

New member
ככה :

1. הבחור עליו אתה מסתמך טוען כי היו בני אדם על פני כדור הארץ מאות מליוני שנים (ותומך ידוע של כת הארי קרישנה בשמה הוא בא לטעון כך). למיטב ידיעתי אינך יכול להביא מכאן ראיה לסיפור הבריאה בתורה אם תבינהו כפשוטו , משום שזוהי דיעה שלישית. אולי בסוף תשכנע אותי להצטרף להארי קרישנה ? 2. נכתבו לא מעט ביקורות על הספר הזה - למשל כאן וכאן . 3. מה הקשר לזה שמצאו את הדג סילקנת ? אם היום ימצאו דינוזאור , זה לא אומר שלא היתה התפתחות איטית והדרגתית. זה אומר בסך הכל שחלק מהיצורים שרדו. 4. אתה יכול למצוא מאובנים ימיים גם במקום בו יש היום יבשה ואפילו מדבר. 5. לגבי הנעל - אני זוכר גם את הגמיק בזמן הצונאמי של מציאת בת ים . .. עם כל הכבוד לתמונות הללו , עיין בהערה 1 ^^^ בניגוד אליך , שכנראה עוסק בתחום קרוב , אני לאחרונה למדתי אבולוציה לפני כ6 שנים. כך שאולי אני קצת חלוד בהגדרות מדעיות. למרות זאת , מעבודתי כהילר ומההבנה שלי בתורה ובקבלה - האבולוציה של למארק נכונה ומתאימה לתורה שלנו. מי שמבין כיצד הנפש מתלבשת בגוף , ואיך היא פועלת - יבין למה הוא התכווין.
 

xianghua

New member
אוקיי

דווקא קראתי את הביקורות על הספר. הן ממש לא משכנעות. למשל, המדענים שחלקו על עקבות הטרילובייט(ממצא אמיתי אגב, שגם אבולוציונסטים לא מכחישים), פשוט טוענים שתהליך חריג ובלתי ידוע גרם לכך להראות כמו עקבות נעליים. כלומר הם מודים בעצמם שזה חריג. ועובדה שהם לא מכירים גורם שכזה. כמובן שקרמו מציג עוד מאות ראיות אחרות. וכמובן שאין להם תשובות לכל הממצאים הנ'ל. לדעתי הם פשוט מתעלמים.הנה הראיון איתו-http://www.youtube.com/watch?v=TPsx0NQd7go&feature=related וכמובן שיש עוד בעיות רבות באבולוציה. שלא אפרטן כרגע.
 

ינוקא1

New member
תשמע ידידי ,

יתכן שיש ממצאים כאלו ואחרים הנתונים למחלוקת. אבל הדבר הכי פשוט הוא ללכת אחר הכלל. יהיו אולי מי שיגידו שחייזרים מהחלל הם שאחראים לעקבות הללו , או מישהו שחזר בזמן או אנליודע מה. אבל מכיוון שהמדובר בממצא אחד חריג ,אז קודם כל נבין את התמונה בכללה אחר כך נעבור לכל זה. התמונה בכללה היא שיצורים מפותחים פחות נמצאים בשכבות עמוקות יותר , שהתארוך הוא יותר מ5000 שנה , ורוב המדענים (גם כאלו שחולקים על האבולוציה) יסכימו על כך. עכשיו : אילו היה זה עקרוני לחלוק על האבולוציה כחלק מיסודות הדת , אולי הייתי איתכם. אבל הרבה מחכמי ישראל לא הבינו כך , ואין שום הכרח להבין כך. כפי שכתבתי כאן , מעשה בראשית הוגדר בפירוש כ"סוד" , ומהסיפור עצמו על נחש שמדבר רואים שהדברים לא כפשוטם. ההתעקשות להבין כאילו יש סתירה בין אבולוציה ליהדות , מעמידה אותנו בעימות חזיתי עם רוב המדענים הקיימים כיום. כולל עם אלו שלא בדיוק מסכימים עם התיאוריה הדרוויניסטית. גורמת לוויכוחים אינסופיים , שלא בצדק. אז למה לנו העימות הזה ? ? ? אם נניח מחר יקומו כל המדענים ויגידו "טעות היתה בידינו , העולם בן 6000 שנה , ונברא בשישה ימים" - לא תהיה לי בעיה להסכים איתם. אבל כל עוד רוב המדענים חושבים אחרת , חכמי ישראל גדולים מהדורות הקודמים חשבו אחרת , אז למה לנו כל הבלגן הזה ? ? ? זוהי התעקשות מיותרת על הבנה לא נכונה ! תשאל את עצמך בכנות - אם לא היית דתי האם גם אז היית מתנגד לאבולוציה ? ? ? אם אתה עושה עניין מאיזושהיא טביעת נעל , אני יכול להראות לך "הוכחות" דומות למליון ואחד דברים מוזרים - מחייזרים וחלליות ברוזוול , ועד לדרקונים וכישופים. אז נאמין לכל דבר ? אין זיופים בעולם ? - מפוטושופ ועד כל מיני קומבינות ? אפילו מומחים לפעמים מתבלבלים מדברים כאלו. הדבר הפשוט הוא ללכת אחר הכלל , ואחר כך לנסות להסביר את הפרטים. זו גם דעת התורה. בנוגע לאבולוציה וגיל העולם - נתחיל מעזריה מן האדומים , שסבר אחרת בשאלת גיל העולם. נמשיך לבעל תפארת ישראל על המשניות , שהיה מוכן לקבל גם את האבולוציה. משם לרב אליהו בן אמוזג , משם לרב קוק. משם לרב גדליה נדל - כל אלו רבנים גדולים ומכובדים שהיו בקיאים בכל מכמני התורה נגלה ונסתר. המדובר בדיעה לגיטימית ! למה אתה צריך לעמוד על הרגליים האחוריות , להגיע עד תומכים של הארי קרישנה כדי להתאמץ לדחות את זה ? ? ? חוץ מזה שדעתי היא באמת שכאשר מבינים איך הנפש מתלבשת בגוף לפי הקבלה , מבינים שיש לאבולוציה של לאמארק בסיס אמיתי לדעתי על זה כיוון הרב קוק כשאמר : "תורת ההתפתחות ההולכת וכובשת את העולם כעת, היא מתאמת לרזי עולם של הקבלה יותר מכל התורות הפילוסופיות האחרות." זה ספציפית שיטתו של לאמארק , ולא דווקא של דארווין. (טעותו היחידה של לאמארק שלדעתו יצורים לא יכולים להיכחד). לא רק זה , כאשר מבינים קבלה ניתן לתרץ בקלות את כל השאלות שיש על שיטתו. בברכה יוסף. אבל רבים
 

xianghua

New member
קודם כל איני דתי

שנית-לא כל המדענים תומכים באבולוציה, למעשה, ישנם מאות מדענים, גם ביולוגים ,השוללים אותה. "אם אתה עושה עניין מאיזושהיא טביעת נעל , אני יכול להראות לך "הוכחות" דומות למליון ואחד דברים מוזרים - מחייזרים וחלליות ברוזוול , ועד לדרקונים וכישופים. אז נאמין לכל דבר ? אין זיופים בעולם ? "-מדובר במאות ממצאים שנמצאו ונבדקו על ידי גאולוגים ופלאנטולוגים. כולם עבודה בעיניים?.הרי הם עברו תארוך רדיומטרי. אי אפשר לזייף דבר כזה.
 

מנווה

New member
שגוי. אדוני הטרול.

(בוא נראה אם תכתוב גם הפעם "אז עכשיו אני טרול?!") אין שום מדען ששולל אותה. לראיה-שום מדען לא היה מוכן לעלות על במת בית המשפט ותחת שבועה לשלול את האבולוציה. היחידים שמתנגדים לה (וגם הם בבית המשפט אמרו שהם רק "מטילים ספקות") הם אותם נוצרים פאנטיים שאחד מהם (וולס) הודה כי הסיבה היחידה שלמד ביולוגיה היה כדי להילחם באבולוציה (ע"מ שיהיה ביולוג שיתנגד לאבולוציה),השני נתפס משקר בבית המשפט ונתגלה במלוא מערומיו ובעיקר בעיקר-כל אלו הם נוצרים בריאתנים פאנטיים שקבלת האבולוציה תגרום להם לנטוש את דתם. "מדובר במאות ממצאים שנמצאו ונבדקו על ידי גאולוגים ופלאנטולוגים. כולם עבודה בעיניים?.הרי הם עברו תארוך רדיומטרי. אי אפשר לזייף דבר כזה." האם אתה יכול להציג מאמר אחד שעבר ביקורת עמיתים המציג מאובן שעבר תיארוך רדיומטרי המפריך את הטענה האבולוציונית?
 

xianghua

New member
אני שמח שנתת שרשור זה

למען יראו מה טיב ראיותיך וטענותיך.
 
למעלה