B

yehudit4god

New member
B

אני לא נוטשת את הבורא והאמונה שלי חזקה מאי פעם. ביקשתי הוכחה וקיבלתי, הוא נתן לך לדבר במקומו והייתי מספיק חכמה להקשיב ולעשות מה שאתה מבקש כי ידעתי שזה הוא שמזיז את הקלפים כשכל נשימה שלי כאבה, כשלא נשאר בי כח ורציתי למות. אפילו דמעות כבר לא יצאו ומשום מקום הגעת והקול שלך היה המילים שלו והפנים שלך כמו של מלאך מגן עדן. היית קול אלוהים, מלאך שציוה, דרש ממני לשנות את המסלול והראה לי את הדרך החוצה.

חיבקת אותי והחזרת לי אויר לריאות. כמה שזה היה אסור בזמן ובמקום ההוא אני חושבת שאפילו אלוהים הבין שזה היה פיקוח נפש והוא היה חייב לשבור את הכללים שהוא בעצמו המציא כדי להשאיר אותי בחיים אז.

הייתי בטוחה עוד אז, ואני עדיין חושבת שלא זורם בך דם רגיל. אלוהים חי בתוכך בצורה כל כך חזקה שזה מסנוור, למי שבאמת מנסה להסתכל פנימה. אתה נמצא בדרגה רוחנית מטורפת.
אני לא יודעת כמה מהסובבים אותך מזהים את זה או בכלל אכפת להם.

בכל מקרה, סתם עשינו הפסקה קטנה אני ואלוהים, יש לנו יחסים כאלה אתה יודע...
אני עדיין שומרת שבת, חופרת לו כשצריך.
איך אפשר לוותר על הדבר היחיד שעוד לא נטש אותי., אלוהים.
אני לא אוותר עליו לעולם.

אין עוד מה להוסיף... נאמר כבר הכל.
תודה על המילים היפות. קרנתי מאושר כשקראתי את זה.
אתה תמיד יודע איך להכאיב ממש טוב ואיך לגרום לזה להעלם בשנייה. אתה חייב להבין שיש תופעות לוואי שמגיעות עם התגובות העצבניות שלך כמו זה שאני מוחקת חוסמת כשאתה פוגע בנקודות מסויימות. אני לא מכירה דרך אחרת להתמודד. זה בדרך כלל עובד לי ממש ממש טוב עם אחרים, שולחת את כולם לעזאזל וחוזרת לענייני. אבל במקרה שלך גם המחיקות והחסימות לא עוזרות כי עד שאני לא חיה בשלום ובטוב עם הקיום שלך ואיתך אני לא רגועה וכל יום גהנום אמיתי. גמרת אותי לגמרי הפעם.

באמת עשיתי לך טובה. לכולם בעצם.
זה כמו איזה פאזל מבולגן שאלוהים החליט לעשות בו סדר ולשים כל חלק במקום שאליו הוא שייך. כשתסתכל אחורה עוד 20 שנה נדמה לי שתשמח עם הבחירות שלי, עם הבחירות שלך.
כי כל החיים לפניך.
ולמרות שהחיים שלי כבר נגמרו.
אין לי to do list; או תכנית מוגדרת לטווח הארוך או הקצר. הייתי כן שמחה אם היו לי איזה אחד אט שני חברים לשתף אבל אין לי אמון באף אחד.
ואני לא מחפשת זוגיות ולא רכבות הרים.
מבלה את אחר הצהריים בדשא על הגב, מסתכלת לשמיים כשהשמש מפסיקה לסנוור ומחפשת רמזים בצורות שהעננים יוצרים כמו פעם, כשהייתי קטנה.בכל מקרה אין לי משהו טוב יותר לעשות עם הזמן עכשיו כשהכל בא על מקומו חוץ מלשכב בשמש אולי יום אחד אני אצליח לפתור את התעלומה הגדולה של הקיום והבריאה עד אז כל יום סתם עוד יום .

אני מקבלת את רוע הגזירה בשלום והבנה, וגם מתחילה לחשוב שצדקת. אנחנו באמת לא יכולים להשאר חברים. חוץ מנזק אין לי תפקיד או תועלת בחייך, הלוואי שזה לא היה המצב אבל בכל מקרה יש לך כבר מליון חברים מכל הסוגים והמינים.. משוגעת אחת פחות או יותר זה לא יעשה הבדל כזה גדול בחייך. אני כבר די רגילה שמנתקים אותי, רק שבדרך כלל אנשים פשוט ממציאים תירוצים וגורמים לי להבין לבד שאין לי מקום.. לפחות אתה אומר את האמת

אני תמיד אחשוב עליך, אחייך לעצמי ואזכור שכל הבריאה אמת...כי אתה ההוכחה הבלתי מעורערת שאלוהים, ללא כל ספק, בודאות קיים.

אוהבת אותך, תמיד.
תודה שסלחת לי
 
למעלה