גניבת זכויות יוצרים

simash1

New member
גניבת זכויות יוצרים

בס"ד
שמי שמשון מיאל – אומן יוצר
בשנת 1977 הוצאתי תקליט בשם "פרדס הגחלים הלוחשות" - מוסיקה יהודית אותנטית אותה כתבתי, הלחנתי הפקתי וביצעתי בעצמי. החומר הוקלט באולפן הקלטות "קולינור" ועלה לי כ- 30,000$.
התקליט הקדים את זמנו ולא פורסם כראוי ולא עסקתי בהפצתו.
בשנת 2007 מצא די ג'יי מפורסם בשוק הפשפשים בלונדון את התקליט שלי במחיר סטרלינג אחד והתלהב מאד ופירסם כתבה בעיתון "גארדיין". התעורר ענין גדול בארץ ובחו"ל אודותי. קיבלתי הצעות להפצה וחתמתי חוזה למשך שנתיים
בלבד להפצת 1000 דיסקים של המוסיקה שבתקליט - עם עוזי עזרתי שהציג עצמו כבעל חברת תקליטים.
עד עצם היום הזה הוא מוליך אותי שולל ולא ראיתי ממנו אגורה אחת. הוא ממשיך להפיץ את הדיסקים שלי ועושה ביצירה שלי כבשלו. והגדיל לעשות שהדפיס את התקליט עצמו שהיה עד כה בעותקים בודדים ברשותי ומכרתי אותו לאספנים במחיר של 700 שקל בזכות היותו מקורי משנת 1977 , והוא מוכר ב-eBAY
כל תקליט במחיר מופרז על בסיס שבועי של "כל המרבה במחיר"- בסכום התחלתי של 299 $, והקונים חושבים שזהו התקליט המקורי מאז ומשלמים סכומים גבוהים. כמו כן הדיסקים עצמם נמכרים בחנויות ובאתרי מכירות שונים בארץ ובעולם ללא ידיעתי או הסכמתי ובהיותו מציע אותו בחנויות מזה כ- 10 שנים ב-"cut out" (חצי מחיר) שבין כה וכה משתלם לו, כי הכל הולך נטו לכיסו.
הנוכל הזה - צוחק כל הדרך אל הבנק, בעוד שאני נשאר בלי פרוטה נמוכה בכיס כל השנים האלה, ובהיותו מסתיר ממני שהנגינה שלי היא בעצם סיפור הצלחה ואין ברשותי אינטרנט כדי לעקוב אחר המכירות ובכך... "כיבה" את גחלת חדוות היצירה שלי ולא פירסמתי שום דבר חדש, וגם לא יצאתי להופיע מאז.
והרי זו גניבת זכויות יוצרים ופגיעה בקנין רוחני, ונגרעו ממני רווחים שמגיעים לי עפ"י דין, ומיותר לציין עד כמה כל זה זה גורם לי עוגמת נפש וכו'.
בברכה – שמשון מיאל
המייל- - [email protected]
נ.ב.- הוא מסרב לשלם לי ואחרי תכתובות איתו אני נאלץ לפרסם את הנ"ל באתרים חברתיים.
 

yehudit4god

New member
היי שמשון

לא מכירה אותך ואותו וסביר להניח שתפוז ימחקו לך את הפוסט מפני שיש פה עניין משפטי וצריך להזהר בדברים.

בתור יוצרת בעצמי, איפשרתי לאחרים לשמוע רק יצירות בודדות מתוך אינסוף שכתבתי. אתה אמיץ ומוכשר שיצאת לדרך ופירסמת יצירות כל כך מדהימות.
רציתי רק לומר שהרגע שמעתי את אחד השירים שלך בפעם הראשונה ועברה בי צמרמורת. במיוחד בשיר מסויים.
אל תפסיק לכתוב וליצור ובטח ובטח אל תאפשר למישהו אחר לשבור את רוחך. כספך יבוא ויילך ומה שישאר בסוף זה שמי שגזל יתמודד עם מעשיו מול בורא עולם. אל תחפש נקמה ומשפט בעולם זה כי אין צדק פה וחבל על הנפש והצער.
אם תצליח תסלח לו.. זה לא קל לסלוח אבל חייבים לנסות.
ואם זה מנחם ולו במעט..דע שזכית בכשרון אדיר ותהנה ממנו גם אם זה עם עצמך, צור מוסיקה בשביל הנפש והנשמה הבוערת, בשביל לתקשר עם הבורא בצלילים. כך אני עושה...
חפש את הטוב והחיובי.

ביצר הנקם יש רק מחלות ועצב. שחרר את העבר ואת הגזלן שכח.
עברו הרבה שנים.
אני מתארת לעצמי שאתה נמצא בשליש השלישי לחייך. תהנה מכל יום. תמשיך ליצור ולחבר תווים ותשתף אותנו בעוד יצירה אלוהית שלך. ולו רק בשביל היופי שבדבר.
 
למעלה