שותפה יקרה

מירב189

New member
ממש לא, אני לא אשת מקצוע ולא מתכוונת להיות אשת מקצוע

למרות שאני מטפלת כסומכת בפגועי נפש בדיור מוגן, למעשה התעודה לא משנה, העיקר מה המטופל מרגיש וגם בפורום, מצער שרק את מרגישה ככה ולא שאר המגיבים שאני מגיבה להם.
המילים שאני כותבת, זוהי פניה מכבדת וישירה ובסוף מברכת את אותו הפונה באיחול שיקבל שינוי באיכות חייו, אין בזה שום דבר גורע, אלא רק מבורך וכמובן תוכנה של התגובה שמאוד נוגעת בדרך כלל לפונה.
זוהי דעתך, אך היא לא עונה על הרוב.
 

irit irit

New member
אני מבקשת

להפסיק את הדיון הזה.
כל תגובה כזו גוררת 4-5 תגובות של מירב, בהן יש חשדות שאת ואני אותה אחת בניק שונה.
למרות שמחקתי אתמול תגובה אחת מהשרשור, שלחתי מסר וביקשתי להניח לויכוח הזה, אני רואה שזה ממשיך.
נכון, אין בתגובות שלך שום דבר העובר על חוקי האתר ואני אפילו מסכימה עם כל מילה, אבל אני מבקשת להפסיק עם זה.

תודה והמשך גלישה מהנה
 

מירב189

New member
בנוסף אני מקבלת המון הבעות תודה וגם חושבים שאני אשת מקצוע

הן בפורום הזה והן בשאר הפורומים שאני תומכת ונוגעת לליבם, במסר פרטי.
לכן, העובדות מדברות בעד עצמן ומצער שלך זה לא נגע ואני מקבלת זאת והן לא משקפות את רוב הפונים בפורומים.
&nbsp
 

yehudit4god

New member
שותפה יקרה

אני מפחידה אותך? אני ישירה מדי? אמיתית מדי? כל מה שאת לא רגילה ולא מסוגלת להיות? להגיד את האמת בפנים? האם זאת הסיבה שכך התהפכת ופיזית עליי שקרים? וכל מה שאמרתי וכל מה שאי פעם עשיתי היה רק כדי להיות לצידך ולעזור לך כשקרסת. הרגשתי רע בשבילך יותר משהרגשת רע בעצמך כשהיית לבד ויצאת לדייטים כושלים, וכל בוקר הגעת עם סיפור חדש וגברים התייחסו אלייך רע וכאב לי איתך. התפללתי שיגיע בחור מושלם בשבילך והוא הגיע אחרי שבוע והתחתן איתך מיד.. יותר מושלם ממנו בשבילך לא הייתי יכולה לבקש. וכשהיית צריכה עזרה וירית עליי חיצים לכל עבר נתתי מזמני וכוחי עד הרגע האחרון אבל את.. תקפת,פיזרת שקרים. אני כמעט והתחלתי לפקפק באמונה הבלתי מעורערת שלי שבכל אחד שיש משהו טוב. תמיד האמנתי שאת טובה מבפנים למרות שהמעשים שלך היו הפוכים.. העיניים שלך היו טובות. אז לא ויתרתי עלייך.. חיכיתי בסבלנות שתחדלי ותהיי טובה אליי כמו שאני טובה אלייך. הגענו עכשיו לשיא, את כבר לא מדברת איתי ולא מסתכלת עליי בעיניים. יש בינינו מרחק פיזי ונפשי.. את בשלך ואני בשלי. אבל אני רואה דרכך גברת ג׳. את פשוט פוחדת ממני. אני יותר מדי אמיתית בשבילך. אז בחרת ותמשיכי לבחור את האנשים המתאימים שימלאו את חייך בשקר. באמת שלא חיפשתי ולא רציתי ממך כלום חוץ משיהיה לך טוב ותתנהגו אליי בכבוד. אבל למרות שחייך התהפכו מן הקצה אל הקצה ואלוקים שלח לך סוף סוף את החצי השני שלך אחרי כמעט 40 שנה של יסורים עם כל הגברים הכי דפוקים שיש, למרות שאת עכשיו בפסגת העולם והוא מחייך אלייך.. את עדיין בוחרת להתנהג אליי בחוסר כבוד. או להתעלם לחלוטין. אני לא יודעת להיות אחרת. כזו אני. חבל שלא יכולת גם את לרצות בטובתי כמו שרציתי בטובתך. את הנזק כבר עשית לי וזה לא בר תיקון. אני צריכה לחיות עם הנזקים שגרמת לי עם פיך הגדול. לשון רעה שלא הצלחת לקשור. אני אחיה עם הנזקים ואני מספיק חזקה ורגילה לחיות ככה לבד. לרגע אחד קטן האמנתי מכל הלב שאת ג׳ , יש בך משהו טוב למרות הכל. אני נאחזת ברגע הזה למרות כל מה שעשית לי וסולחת לך. שלך, הקולגה הכי טובה שאי פעם תהיה לך
 

irit irit

New member
אני קוראת פה את כל המכתבים

לא תמיד אני מגיבה, זה כי אני מעדיפה להיות כנה וישירה. לחבק ולכנות זרים כ"יקר" או "יקירה" נשמע לי לא אמין בעליל.
אני מספרת לך את זה כי אני מעריכה מאוד כנות וישירות, תכונות נדירות בימינו.
ממרום שנותי למדתי שלא כולם אוהבים כנות וישירות, לכן עצתי לך, אם החברה\קולגה הזו שלך יקרה לך, נסי להיות דיפלומטית איתה.
מה שאינך חייבת לומר פשוט דלגי. אל תאמרי.
מעבר לזה, אני חושבת שחברות אמיתית צריכה להיות הדדית ובמקרה שלכן זה לא נראה ככה. יש מקרים שעם כל הצער אני פשוט מוותרת. משחררת את החברות באהבה והשלמה.
 

מירב189

New member
לאירית היקרה


&nbsp
אני מאמינה שכן אפשר לקרוא לזרים יקר או יקירה, כי את מכבדת את הפונה אליך והוא יקר בפני עצמו, בכאב, "בסיפור החיים" שהוא כותב ועצם העובדה שהוא כאן ומשתף ומדגיש את כל כולו כאן בפורום, הוא יותר מיקר וראוי להיקרא בשם מכובד שכזה.
את מכבדת את האדם שנותן לך כבוד ומשתף אותך במסתורי הנפש הכמוסים שלו.
לכל אדם יש דרך לתת כבוד לאדם אשר נמצא באינטרקציה עימו ולא משנה אם לא מכירים אותו אלא שותפים לכאבו, כך אני רואה זאת והרבה אנשי מקצוע ומנהלי פורומים מתייחסים ומגיבים לפונה בצורה כזו, בכבוד הדדי ושותפים לכל מה שהוא חווה.
כמובן שאת יכולה לבחור בוודאי לא להאמין בדרך זו, אך היא בהחלטת כנה וישרה ומכבדת את הפונה המשתף אותך במה שהוא בוחר לספר.
&nbsp
בהצלחה בשינוי איכות חייך,
&nbsp
מירב
&nbsp
 

irit irit

New member
יקירה

עושה לך טוב לאחל שיפור או שינוי באיכות החיים?
גורם לך להרגיש מכובד או מכבד לכנות זרים מוחלטים יקירה?
לכי על זה

בהצלחה.
 

מירב189

New member
עושה לך טוב לא להגיב לפונים כי את כנה וישרה, לכי על זה ונראה

באמת איך הפורום "יפרח כאן"
גם להערכתי אני חושבת שאת ו"יקירה" זה אותה אחת, לפי הניסוח.
אם עד כה לאנשים לא הפריע התגובות שלי ורק מקבלת פידבקים טובים לתגובות שלי ובקשות לסיוע והתייעצויות הן על גבי הפורמים והן במסרים, אין לי מה לשנות, זוהי כתיבתי ומי שלא מרוצה שלא יקבל.
בכל מקרה, אני משאירה לך כעת את הפורום, לא מתכוונת להגיב אם זה היחס של מנהלת הפורום.
כל אחד רשאי לכתוב איך שנוח לו, רק שמה שקצת "לא נוח", אז מגיבה בצורה מוזרה כמו אל מילקי והשבחים שכתבה עלי, זה עדיין על גבי הפורום והיא מכירה אותי שנים רבות מכל מיני פורומים.
&nbsp
 

irit irit

New member
לילה טוב מירב

אני מבינה שנפגעת ולכן לקחת את דבריי ועיוותת אותם כלבבך. חבל.
לא התכוונתי לפגוע בך, את מוזמנת להגיב כראות עינייך. כל עוד אינך עושה אאוטינג לאף אחד ואינך עוברת על חוקי האתר - את יכולה לכתוב מה ואיך שבא לך.
אם תחליטי, כפי שכתבת כאן, שלא להגיב כאן יותר - זה עניינך.
לפני שאני מניחה לעניין הזה, אני מבקשת להבהיר כמה דברים כי נראה שלא הובנתי כראוי:
ראשית, איני מגיבה כאן בשמות בדויים ו\או ניקים מזדמנים, זה פתאטי בעיניי לנהוג כך.
שנית, איני מגיבה לפוסטים שאין לי מה להגיב עליהם ולו בכדי להיות נאמנה לעצמי, זה בכלל לא קשור לניהול הפורום - אין אף חוק בתפוז המחייב אותי לענות לכל כותב.
לסיום, ישנם פורומי תמיכה מקצועיים המסומנים בהתאם, הפורום הזה הינו פורום ותיק ומיוחד אבל אינו פורום תמיכה מקצועי ואני מאוד מקווה שזה מובן וברור, זה עלול להיות מסוכן כשהתגובות מתיימרות להיות מקצועיות כשהן לא. זו עיצה ולא ביקורת.

לילה טוב והמשך גלישה מהנה.
 

מירב189

New member
מי אמר שהתגובות שלי מקצועיות אם אני לא אשת מקצוע

אני תומכת מניסיוני, מהידע שרכשתי בחיי ואין בזה שום פסול, לפי מה שאנשי מקצוע רק משבחים אותי וגם אנשי הפורומים השונים ורק מעודדים אותי לתמוך ולעזור בדרכי האצילה והכל כך נוגעת לליבם של הפונים, משבחים, מודים הבעות תודה על גבי הפורמים ובמסרים, בניגוד למה שאת חושבת, לכן זה תגובתך אינה נכונה.
בנוסף, את תמכת בי כאשר אחד הפונים אמר למה את לא מגיבה ורק אני ולא אמרת שום פסול בתגובתי, לכן תגובתך ממש לא מובנת ולא מתקבלת.
אי אפשר להגיב פעם ככה ופעם ככה, זה נשמע לא אמין.
 

מירב189

New member
בנוסף מנהלת הפורום שפרשה בשם "נעמה טיפול הוליסטי", רק ביקשה

ממני שאני אתמוך בפונים ושיבחה את תגובותיי, מכאן, שלתגובתך אין שום בסיס הגיוני כלל.
מצער מאוד הפגיעה באחת שבאמת הרימה כאן את הפורום ותרמה מזמנה לפונים, עם הרבה אמפתיה והבנה למצבם כפי שחלקם מוצגים על גבי הפורום וחלק העדיף להודות ולהתייעץ עמי במסרים.
&nbsp
 

מירב189

New member
ליהודית היקרה


קוראת מבין השורות שוב את הכאב, הסבל, הגעגוע לקשר טוב עם שותפתך.
ניכר, היו יחסים טובים ביניכם ואת דאגת לה תחילה מתי שהיתה במצוקה ועכשיו שיש לה את הבן זוג היא לא אמיתית כלפיך ואומרת שקרים ולא מתייחסת אליך, שינתה פנים.
מבינה את הכעס שאת מעניקה לאדם את כל כולך והוא כאשר מצא את האחד שלו, פתאום משנה פאזה ולא מכיר בך.
נראה שאת בהחלט מאוכזבת ופגועה מאנשים, מעין אחת שתמיד סולחת, נמצאת ומבקשת את כל הטוב לאחר, אך הם בשלם ולא בשבילך.
קשה לחיות במצב כזה, זה מכעיס, נותן תחושה של דחיה, חרדת נטישה וכל זה לא מגיע לך.
יקירה, אם זה המצב ואם היא לא מדברת איתך, למרות שאת מבקשת ממנה ליצור שיחה, אזי גם את אל תצפי ופשוט תחיה את חייך, למרות הקושי ותמציאי לעצמך אנשים אחרים בחייך, למרות האי אמון שאת מקבלת מאנשים הכי חשובים לך.
מאחלת לך שתהיה בהרמוניה ובאיזון עם הסובבים אותך ותוכלי להנות עם הביחד בכל דרך שתבחרי, לו יהי אמן ואמן סלע, ממש מגיע לך מלאכית.
את מוזמנת להמשיך לשתף אותנו עוד על מחשבותיך, הרגשותיך ונשמח לתמוך בך בהתאם.

בהצלחה בשינוי איכות חייך,

מירב

 
למעלה