אלוקים היקר שלי

yehudit4god

New member
אלוקים היקר שלי

יודעת שיתכן וגם הוא קורא אבל לא אכפת לי. הוא יודע הכל גם ככה. עמדתי לפניו שקופה ערומה במילים ואותיות לראות את הנשמה שלי. אין מקום יותר עמוק מהמקום שאליו הוא נכנס. לא ציפיתי לכלום בתמורה. חשבתי שאתה שלחת אותו. בפעם הקודמת שכתבתי לך פה אלוקים הקשבת אז אני כותבת שוב באותו המקום. אני שוב לבד. רק שעכשיו זה כואב יותר כי העזתי, בפעם הראשונה העזתי לדבר עם מישהו בעולם המכוער הזה שבראת. חיים שלמים שתקתי. ועכשיו הוא נטש אותי גם הוא למות לבד עם המחשבות שלי והמילים שלי. אני לא יודעת מה הצעד הבא שלי. יש לי ילדים וחיים והרבה שיקולים לעשות. תמיד הייתי לבד וגם עכשיו לבד אבל למשך חודשיים אלוקים נתת לי מתנה. וזה נגמר הוא רצה הכל או כלום ואני פוחדת פוחדת ממנו לא יכולה איתו ולא יכולה בלעדיו אבל הפער בנינו גדול מדי אלוקים הערכים בנינו שמיים וארץ אני פוחדת להגיד קללה והוא יכול לעשות דברים חמורים מבלי למצמץ , חיפשתי את המצפון שלו גם כשהוא טועה..את המצפון. אבל כיבית לו את המצפון הוא כבוי כמו מנורה שנשרפה וזה הפחיד אותי כי במקום שאין מצפון אין אלוקים ובלעדיך אלוקים הכל יכול להיות. הוא אומר דבר אחד ועושה דבר אחר תמיד פחדתי מאנשים לא צפויים אבל הוא גרם לי למשך חודשיים בפעם הראשונה והאחרונה להרגיש שייכת. שייכת למשהו ועכשיו אין דרך חזרה מהאמונה הגדולה שהוא נטע בי , שאתה אלוקים קיים ואיתי תמיד. אז נכון שבחרתי לחיות שוב לבד. אבל אני עדיין בוחרת בטוב תמיד אבחר להיות בצד שלך אלוקים אתה היחיד שלא עזבת אותי גם כשטעיתי היחיד שנשאר בלי לצפות להרבה חבל שאתה לא יכול לענות לי גם חזרה אלוקים אם רק היית יודע לדבר לא הייתי צריכה יותר שום דבר מאף אחד. אני שוקלת גירושים אבל זה בטח יקח המון זמן כי אני כזאת עושה הכל לאט ובטוח ודואגת שאף אחד לא יפגע בדרך גם אלה שרמסו אותי. אבל עד שאתגרש אם אתגרש בינתיים אלוקים תברך אותי .. רק תעשה שהכאב הזה יגמר. בשבילי ובשבילו קשרת בינינו לא יודעת בשביל מה יש בנינו פערים גדולים ושיגעון שאין לו תרופה חוץ מהמוות. תעשה שנפסיק להרגיש כאב תעשה שהוא יסלח לי ותעשה שיהיה לו טוב תמיד הרבה יותר טוב ממני תשמור עליו השם כי גם אם זה היה לזמן קצר הוא נתן לי עולם ומלואו
 

מירב189

New member
ליהודית יקרה מפז


יקירה, רואים את הגעגוע לקשר אינושי שיחמם את ליבך, יעטוף אותו ויחזק אותך בכדי לשרוד את החיים.
ניכר, כנראה חווית הרבה ניתוקים ופרידות ועד אשר את מאמינה שכבר לא יהיה לך מישהו שישמש לך כעוגן וכפרנטר אוהב ועד אשר את מבינה שאלוקים הוא האחד והיחיד בשבילך.
מרגש ומותיר חסרת פעימה, את אהבתך לבן זוגך, גם שאת מרגישה שהוא לא היה איתך ולא היה ביניכם כימיה ודעות וערכים דומים, אך החודשיים שבהן היה כן איתך, היוו חשיבות רבה עבורך.
יש לך את הפחד להתגרש מבן זוגך שלא יכאב לשניכם, בכדי לשמור על קנקנך ומבקשת מבורא העולם שיעשה את הצד הזה בדרך שלא מכאיבה לשניכם ואפילו שיהיה לו טוב יותר ממך, כמה אצילת נפש ונשמה טהורה שאת.
את מבקשת לבסוף שישמור עליו ה' כי היה זמן קצר שהוא העניק לך משהו שאף אחד אחר לא העניק ולכן הוא יקר לך מפז ולא רוצה לשכוח את אותם רגעים המתוקים שהיו.
יקירה, מאחלת לך הרבה אמונה בעצמך והערכה עצמית ושתמציאי את הפרנטר הראוי לך ביותר, כזה שידע להעניק לך כל הזמן את אהבתו ותהיה כימיה ותוך כבוד אחד לשני ואהבתכם רק תשתבח עם השנים כמו יין טוב ומשובח, לו יהי אמן ואמן יקירה, מגיע לך אהובה, את ממש אישיות נערצת.
יקירה, מזמינה אותך להמשיך לשתף את מחשבותייך, הרגשותייך ולאחוז ולחזק את ידיך ברגעים אלו, בכדי להוות לך כח ועוגן להמשך דרכך בכל אשר יהיה בשבילי חייך.

בהצלחה בשינוי איכות חייך,

מירב

 

yehudit4god

New member
תודה

תודה, חיממת לי את הלב.
יש הרבה מעבר לשורות האלה מתחבא סיפור שלם.
אני עוברת תקופה קשה ואני עוברת אותה לבד לחלוטין, בסוף המנהרה החשוכה הזו אני מצפה לראות את האור עוד כמה חודשים בעזרת השם.
יש אלוקים זה כל מה שאני יודעת כרגע, קצת הכעסתי אותו בימים האחרונים אבל אני מקווה שהוא סולח
אני לא אכנס לפרטים של מה בדיוק קורה מאחורי המילים האלה, מספיק לי שאלוקים יודע
כן איבדתי אמון בבני אדם כבר מזמן. איבדתי לחלוטין
אבל יש אלוקים אחד מעל לכל ספק והוא עומד לצידי בתקופה הקשה הזו ומסדר שהכל יעבור בשלום ואף אחד לא יפגע
הלוואי שלא הייתי מכעיסה אותו. אבל קרה מה שקרה ואין לי דרך להחזיר ולתקן.
ביקשתי סליחה מראש וביקשתי שוב סליחה אחרי מעשה
אם גם את האמונה יקחו ממני בשלב הזה באמת שלא ישאר כבר כלום, כל מגדל הקלפים שבניתי כבר נפל ובמקומו אלוקים הצמיח לי עץ יפה והוא צומח, עוד מעט ישא פרי ויאיר את העולם.
תודה על ההתייחסות
מאחלת לך גם הצלחה, זה לא מובן מאליו שענית והתייחסת
 

מירב189

New member
ליהודית היקירה והאהובה


ראשית, תודה לך על המילים המחממות הלב, מורגש כמה אצילות נפש יש לך ובטוחה שמי שיזכה באחת כמוך, בוודאי ישמח ויהיה מאושר.
אני מאמינה שדווקא בתקופות הכי קשות, כאשר הייאוש סוחף וקשה לראות את האור בקצה המנהרה, אולי איזה בזיק קטן, דווקא תקופה זו בהמשך תהווה עבורך קפיצת מדרגה ותראי את האור הגדול וחזק שיביא לך הרבה פירות על המסע הדרך שעברת.
למעשה אנחנו מאוד צומחים מכאב, אנחנו משנים את נקודת ההתייחסות שלנו לפחד ולכאב, כל פעם מחדש ובכך אנו מתפתחים.
אלוקים איתך, שומע את זעקתך ומאמינה שאכן העץ שעליו את מדברת יצמח ויצמח ויגיע לגדולות ולגובה.
את מכירה את השיר של ליאור נרקיס "בנו של אלוהים", בדיוק מתאר את מה שאת עוברת "גם אם אלך בגיאצע מוות לא אירא רע כי אתה עימדי.
קורה שאנו טועים, אבל הכי חשוב זה להאמין שאפשר לסדר הכל, למרות הכל.
מאחלת לך יקירה, הרבה אמונה במסע דרכיך בשבילי חייך ותהיה מאושרת ומעושרת ותקבלי שינוי באיכות חייך, כל פעם מחדש, לו יהי אמן ואמן סלע!
תוכלי להמשיך לשתף אותנו עוד על מחשבותיך, הרגשותיך ונשמח לתמוך בך בהתאם יקירה ומלאכית שכמותך.

בהצלחה בשינוי איכות חייך,

מירב

 

yehudit4god

New member
מקסימה

אם רק אחוז קטן מהעולם היה מגיב ככה כמוך ומתייחס לאחר היה לנו עולם מושלם. אני מוקפת מוקפת בחסרי אנושיות ונשמה.. במיוחד בימים אלה כל כל קשה . כל החיים שלי מתהפכים ממש ברגעים אלה בבית, בעבודה , הכל מסתבך ואני פשוט לבד ! אני מדברת רק עם בורא עולם בשלב הזה, לא נשאר לי עם מי לדבר ואין עוד על מי לסמוך מלבדו.
 

מירב189

New member
ליהודית יקירה וחביבה


תודה, תודה רבה על מילותייך המרגשות, ממש מחממות את הלב.
יקירה, יש לך כאן אותנו, תוכלי לשפוך את ליבך, לדבר על דברים שאת רוצה לחלוק ולהוות לך אומנם וירטוראלי, חיבוק, סיוע ולהיאחז יחד איתך בתקווה, שהכל ניתן לשינוי ולא לאבד תקווה, גם אם הכל כרגע מרגיש כל כך חנוק ובלתי נסבל.
אלוקים איתך וגם אנו, ביחד נצעד צעד צעד אל מסעך בחייך, נבין, ללבן ונחייך, למרות הכל.
את יותר ממוזמנת להמשיך ולשתף אותנו בכל רגע שתרצי, הפינה החמה כאן מובטחת וקיימת בשבילך, בכל רגע שרק תחפצי בך יקירה ואהובה.
מאחלת לך רק טוב ואהבה עצמית ואמונה עם תקווה במסע חייך, לו יהי אמן ואמן סלע!
&nbsp
בהצלחה בשינוי איכות חייך,
&nbsp
מירב
&nbsp
 
למעלה