עוד נזכרת בך לפעמים

עוד נזכרת בך לפעמים

לפעמים, במיוחד בתקופות כאלו שהגוף לא בשיא הבריאות, כשיש כאב או החלמה מניתוח כפי שקורה עכשיו, אני עוד נזכרת בך ותוהה מה היית אומר על המצב, איך היית מייעץ ועוזר כפי שתמיד ידעת.
אז אתה כבר לא כאן ולא יודע שעברתי ניתוח כריתת רחם ושבמהלך תקופת ההחלמה עשיתי קצת שטויות שלא הייתי צריכה לעשות ועכשיו יש כאבים מהסוג שלא אמורים להיות בשלב הזה.. רק כי לא נזהרתי מספיק. וכאשר לפני יומיים פניתי לרופא שהעלה חשד לבקע מפשעתי, כהרגלי חיפשתי בין היתר גם מידע באינטרנט ובין היתר גם מידע על מה שיש ליוגה להציע בעניין.
החיפוש בגוגל הביא אותי להודעה ישנה שכתבת לפני המון שנים בפורום יוגה אותו ניהלת כאן בתפוז. הודעה ארוכה ומפורטת. מצד אחד זה שימח אותי "לגלות" שוב שגם במצב כזה יש ליוגה פתרונות.
מצד שני שוב הרגשתי צער על כך שאתה כבר לא כאן. כמו בהרבה מקרים דומים אתה חסר כדי לפנות אליך לייעוץ ועזרה. אפילו שבינתיים כבר עברתי דירה ואני גרה אפילו רחוק יותר מאיפה שהיית מלמד, אם היית עדיין בחיים, הייתי מגיעה אליך גם מהמרחק הזה.

עדיין זוכרת שבעצם דרכך הגעתי אל המרכז ליוגה שהפך לי בית שני ואני מגיעה אליו כבר כמעט 12 שנה. וכמובן זוכרת את התקופות שבהן עזרת לי כל כך בכל מיני מישורים.
ולא יכולה שלא לזכור את ההלם של אותו הרגע, אותו יום שהתכוונתי להגיע לשיעור בהנחייתך ואז פתאום באמצע היום, אני רואה את ההודעה של הנהלת תפוז בפורום שניהלת שכותרתה: "פטירת מנהל הפורום"..
רגע שאי אפשר לשכוח, את ההלם הזה והקושי להאמין. איך אדם שהיה כל כך מלא בחיוניות, בריאות ומרץ פתאום הולך ככה.. עד היום בעצם איני יודעת מה גרם למותך הפתאומי ועברו כמעט 4 שנים.

יכולה רק לזכור, להתגעגע ואם אתה קורא את זה מאי שם מלמעלה, רק להגיד לך תודה על מתנת היוגה הנהדרת שנתת לי שמלווה את חיי עד היום.
 

irit irit

New member


המון בריאות.
 
כואב הלב

את נשמעת מקסימה ואני מקווה שתוכלי למצוא שקט נפשי או התמלאות והכלת הכאב הבלתי נתפס הזה והלא פייר הזה
אני כאן אם את תריכה
 
למעלה