היי

היי

התחלת להופיע בחלומותיי לפני שנים, ביום בו שכחת אותי והמשכת בחייך בלעדיי. מאז אתה שב ומבקר אותי בין הצללים, תמיד אותו חיוך, אותן עיניים מהפנטות. תמיד אותו ילד-פיטר-פן שאני לא יכולה לעמוד בפניו. תמיד מושלם.
לפעמים אנחנו יוצאים למסע ביחד ולפעמים אני פוגשת אותך במקרה. לפעמים אני שלך ולפעמים של מישהו אחר. לפעמים רוצה, ולפעמים מפחדת.
בכל החלומות הללו אתה גורם לי להרגיש כמו שתמיד גרמת. מן תחושה שאתה קורא את כולי. יודע על מה אני חושבת ולמה מייחלת. מכיר את החולשות שלי ויודע איך לנגן עלי. כמו תמיד, יש לך מעין השפעה אל-טבעית עלי, מן כישוף שכמו עוצר את הזמן ומצמק את כל העולם סביבך.
בכל בוקר לאחר חלום שכזה, אני נזכרת בעמימות החלום והבושה עולה בי. איך יכול להיות שכל כך הרבה שנים הכוח שלך עלי לא נעלם? אני יודעת שלך האמיתי אין מושג ששוב ביליתי איתך את הלילה, ששוב מילאתי את הפנטזיות שלי בך. יודעת שזה סוד שיישאר רק איתי ובכל זאת, אני מסמיקה כולי כאילו נתפסתי על חם מכניסה לחדרי בחור שלא צריך להיות בו.
בכל בוקר מחדש, אני יודעת שהבחור שביקר אותי אמש, הוא לא אתה. הוא לא יהיה אתה לעולם ולמעט מראהו, אין בינו לבינך דבר. הבחור ההוא בחלום רוצה בי. הוא מודע לקיומי וחושק בתשומת ליבי. הבחור בחלום לעולם לא ינסה לפגוע בי, הוא רק ינסה לעשות אותי מאושרת. הבחור בחלום רגיש ואמפאטי, בתוך העיניים הירוקות והעמוקות שלו מופיעה חמלה וכאב. ובשלך, מה מופיע?
הייתי צעירה ותמימה ואתה היית ההתאהבות הראשונה שלי. ראיתי איך הסתכלת עלי, הפשטת אותי במבטך המלגלג, צוחק לי. מבחין בכל אי נוחות שחשתי עם הגוף שלי. מבחין כמה אני אבודה, כמה אני נבוכה מהשינויים שחלו בי. החזה שהופיע פתאום, הילדה-אישה שהפכתי להיות והמיניות הבתולית שלי. גרמת לי להרגיש קטנה. ראית ילדה יפה ומבולבלת והבדיחה הייתה על חשבוני. שיחקת בי.
אבל היום אני כבר במקום אחר. אני כבר לא כזאת תמימה. חוויתי ועשיתי וידעתי. אני כבר לא נרתעת מבחורים, לא חוששת מהמבטים. כבר לא נבהלת מתשוקה ולא פוחדת להשתמש בה. אבל החלום עדיין פועם בי. חלום שיום אחד תרצה בי. שיום אחד אהיה חזקה מולך ואהיה מסוגלת להראות רק מה שארצה להראות. ואז אהיה אני זאת ששולטת, אני אכתיב את הקצב ואני אקבע את התנאים. ואתה תהיה המום מהבחורה שאף פעם לא טרחת להכיר. ואתה תצטער שפגעת בי, ותתחנן למחילה כי סוף סוף תבין מה היה לך בידיים ומה השלכת בהתנשאות.
אני יודעת שהחלום הזה שייך לי והוא יתגשם רק בעולם שלי. אני יודעת שאני צריכה לשחרר אותך כי אתה שייך לחיים אחרים. אני יודעת שמה שאתה חושב או עושה כבר לו נוגע לי. אבל בלילה כשאני קבורה מתחת לשמיכה, אתה מצליח להסתנן לתת הכרתי. והכעס והכאב שגרמת ניצתים מחדש. הלוואי שיום אחד אצליח לכבות את הגפרור שמשאיר אותך דולק ואמחק אותך מחיי. בינתיים אמשיך לאחל לך ערב טוב, כבכל לילה.
 

irit irit

New member
לילה טוב

קראתי יותר מפעם.
הצלחת לגעת בי ולרגש אותי מאוד. אני חושבת שאין בחורה או אישה שלא הרגישה כך באיזושהי תקופה בחייה
ואת כתבת את זה נהדר.
 

A לוןA

New member
אקסים מיתולוגיים

הם כאלו בדיוק בגלל זה- כי הם מיתולוגיים. דמויות אגדתיות גדולות מהחיים ומושלמות.
הרבה מאוד אנשים סוחבים איתם אקסים מיתולוגיים- לחלקם זה עובר עם המפגש עם האהבה האמיתית והגדולה שגם נשארים איתה- לחלקם זה לא עובר אף פעם והם תמיד משווים את ההווה הפגום עם העבר הנוסטלגי והמושלם- ותמיד ההווה יוצא נפסד מההשוואה הזו.
מאחל לך השתחררות מהירה מהאשליה, ופתיחות למה שהעולם (הלא מושלם) יביא אלייך.
 

irit irit

New member
ברוך הבא


יש כאלה שעובר להם לגמרי? אפילו אם פגשו באהבה אמיתית גדולה ומופלאה, איך אפשר לגמרי לשכוח או לעבור הלאה?
נראה לי שזה יותר קטע של נשים להשאר עם מחשבות\צלקות\זכרונות מהאקס המיתולוגי.
 

A לוןA

New member
בהחלט שיש

מכירה את ההרגשה הזו שאת מכירה מישהו חצי שנה (נניח) והכל כל כך מושלם ונהדר שאת לא זוכרת את החיים לפניו? נראה כאילו הוא תמיד היה שם? אז כשנתקלים בכזה, הדמות של שמיתולוגי מיטשטשת. אם מצליחים גם לתחזק את זה, היא דוהה ונעלמת.
אם לא, היא תחזור ותתפוס מקום.
בקשר לנשים מול גברים- נשים (בהכללה לא מחייבת ורק לצורך הדיון) הרבה יותר רגשניות, ולכן הרבה יותר מושקעות רגשית בקשרים. לכן הפגיעה הרגשית (וגם ההפיכה של האקס למיתולוגי מתוך אותה פגיעה) אולי נפוצה יותר שם. חוצמזה שלנשים יש כר פורה של חברות לחפור איתן את הנושא ולהעמיק את הצריבה של המיתולוגי בתודעה. אצל גברים, אחרי תקופת ה"אבל" המקובלת הגבר עלול לקבל תגובות של "מה אתה מתבכיין, יא נקבה. אלף כמוה יש בחוץ"- אז גם פנימית- הוא מפסיק באיזשהו שלב לחפור על זה.
&nbsp
מצד שני- הכרתי גברים נשואים עם 3 ילדים וכלב שעדיין מפנטזים (לאו דווקא מינית) על ההיא ששברה להם את הלב אחרי 3 חודשים של טירוף חושים.
&nbsp
&nbsp
ותודה :))
 
מי אמר שהוא אקס?


&nbsp
זאת אכן פנטזיה אבל היא לא זוגיות, יחסים, קשר ארוך וכו'. היא בעיקר פנטזיה להכרה. בחור שאף פעם לא טרח להכיר אותי, אף פעם לא באמת רצה *אותי* אבל כן שיחק בי והרשה לעצמו לנהוג בצורה מסוימת מתוך אגו. מתוך ידיעה שהוא יכול. הפנטזיה היא שיום אחד הוא יגלה שזה לא ככה. שהוא לא יכול ושאני הרבה יותר חזקה ממה שהוא חשב. שיום אחד הוא ירצה בי אבל אני לא אהיה שלו, אני לא אהיה זמינה ולא נתונה להשפעתו.
 

A לוןA

New member
ואני אומר-

רגשות כאלו, של "אני אראה לו מה זה" הן בנות דודה קטנות ומרושעות של נקמה. ונקמה היא רעל. עדיף שתתרכזי בלמצוא את האחד שיגרום לך להכיר בכמה נהדרת את, וכמה הוא רוצה לעשות אותך מאושרת- מאשר לחשוב על "הוא ירצה אותי ואז אני אראה לו מה זה"
&nbsp
רק דעתי.
&nbsp
נ.ב.
אקס מיתולוגי יכול להיות כזה גם בלי שהייתם ממש במערכת יחסים. תחשבי על זה.
 
אבל כבר מצאתי

ואהבת חיי עושה אותי מאושרת. והוא מכיר אותי ומקבל אותי. הוא החבר הכי טוב שלי והינה הווידוי, החלומות ממשיכים לתקוף אותי. אני ישנה במיטה לצידו, מחבקת את הכתף שלו ומרגישה כל כך בטוחה ובכל זאת, מחכה לי ביקור בחלום.
&nbsp
לפעמים אני רואה את הבחור מרחוק ושוב אני נבהלת, שוב אני מרגישה כל כך קטנה וחסרת חשיבות.
והוא בכלל לא יודע שיש לי מישהו, שאני מנוסה וכמה יותר, שעשיתי וראיתי. הוא יודע רק את מי שהייתי.
&nbsp
כולנו קצת דפוקים...
&nbsp
 

irit irit

New member
המשפט המסכם שלך

מסביר את כל העניין כולו

את ממשיכה לחלום עליו ושומרת לו מקום בלב ובמחשבות שלך, כי כמו שאמר אלון את מחפשת סוג של נקמה,
את רוצה אותו גם אם את לא מוכנה להודות בזה וגם אם יש לך מישהו אחר מדהים ואהוב, עדיין חלק ממך נמצא עם הבחור ההוא.
לי זה נראה כמו רצון לסגור מעגל כדי להמשיך הלאה.
לא יודעת עד כמה את מאמינה בדברים האלה, אבל שמעת פעם על חלומות צלולים?
חלומות צלולים הם כאלה שאת "מזמנת" לעצמך בחלום סיטואציה, בה את יכולה להתמודד עם מצב או עם מישהו שבמציאות אין לך אפשרות כזו.
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?forumid=27#177355771[/URL]
 
למעלה