על דר ואורין

matan59

New member
על דר ואורין

השירים שהן מבצעות זה הכי יפה בעולם, ההרמוניה שלהן כובשת את כולנו אבל.....

ביוטיוב שלהן (צירפתי 2 סרטונים) רואים איך הן מבצעות Coverים לשירים שביצעו באודישן ובסופר באטל, ב-Tainted Love (שזה 'קצת' יציאה מהקופסא שלהן) הן הסתבכו לגמרי.

אני לא צופה להן עתיד רחוק בתכנית כי נראה שיהיה להן מאוד קשה אם יצטרכו לבצע שיר שהם לא יתנסו בו (לדוג' אם מוש ילביש עליהן איזה שיר בעברית), יש סבירות גבוהה שהן יהיו בנות ששרות מקסים, יודעות לבצע Coverים בצורה יפה, אבל לא יצליחו כי הן לא כותבות שירים ונראה שהם לא רוצות לצאת מה-Zone שלהן.

אני מקווה שיפתיעו אותי כי זה יכול להיות הכי יפה בעולם, נחכה ונראה... :)



 


ראיתי גם את הביצועים ביוטיוב עכשיו- הן באמת מבצעות מעולה את רדיואקטיב, ובאמת שפחות טוב בעיני את השיר
מהסופר באטל.
שלומי צדק בניתוח שלו נראה לי - הרבה יותר קשה להרשים בצמד והן צריכות לבחור שירים
באמת יוצאי דופן שיתאימו להן.
&nbsp
כשזה מצליח זה מדהים, אז נקווה בשבילן שיצליחו למצוא את *זה*.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בינתיים הן בחרו שני שירים שהתאימו להן וביצעו אותם מעולה

ואני לא מאשימה אותן בביצוע הגרוע בדו-קרב בשיר כי מוש בחר שיר בשביל דנה וכפה אותו עליהן אף שלא התאים להן כלל. למוש היו בחירות די גרועות של שירים בדו-קרב וזה נכתב כאן וגם נאמר אפילו בתכנית (הוא הודה בכך לפחות פעם אחת, זכור לי) אז אני לא חושבת שזו דוגמה מייצגת.

אני חושבת שכל עוד יבחרו שירים שמתאימים להן הן יצליחו ויגיעו רחוק מאוד ואני לא חושבת שתהיה להן בעיה לשיר בעברית כל עוד השיר יהיה טוב (על הבחירות של מוש אני לא כ"כ סומכת...
). אני לא חושבת שהן צריכות לצאת מהאזור שבו נוח להן; יש להן אחלה אזור, זה הסגנון שלהן... זה לא "נולד לרקוד" שבה כל רקדן צריך להוכיח שליטה בסגנונות שונים... לגיטימי שלזמר יהיה סגנון מסוים והוא ידבק בו, זה המצב בד"כ בשוק המוזיקה.

לגבי כתיבת שירים, אני לא יודעת אם הן כותבות או לא, אבל גם אם לא זה יכול להיות זמני בלבד; יש אין ספור אמנים שהחלו כזמרים בלבד והחלו לכתוב בהמשך. אפילו הביטלס הגדולים החלו את דרכם כלהקת קאברים, ועברו לכתוב שירים עצמאיים כדי להתבלט מבחינת הרפרטואר... (ועדיין באלבומים הראשונים שלהם היו לא מעט גרסאות כיסוי). גם בישראל אני יכולה לחשוב על דוגמאות כמו חוה אלברשטיין, עפרה חזה, הכל עובר חביבי...

לסיכום, בינתיים היו להם שני ביצועים מצוינים בעיניי, ואחד מאוד לא טוב בנסיבות שמבחינתי לא היו צריכות להתקיים מלכתחילה (ולא סביר שיקרו אם וכשהן ינסו לפתח קריירה מוזיקלית). אני חושבת שבהינתן התנאים המתאימים (וזה היה די מכעיס אם מוש יקלקל) הן יגיעו רחוק, להערכתי גם עד הגמר, בקלות. הן מוכשרות מאוד, שילוב קולות מצוין, הפקת קול טובה, מחזיקות הרמוניות בצורה מדויקת ומקצועית – זה ממש לא בסיס של מה בכך.
 

kobyz21

New member
לטעמי מבצעות ילדותי, שטוח ובנאלי

בינוניות גם מבחינת הרמוניות שכולם משבחים אותן... הגימיק, הבוסר, העממיות שלהן משום מה עושה רושם על אנשים אבל אין שם כמעט איכות ...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מה ילדותי ובינוני בהרמוניות שלהן? מה זה בדיוק אומר?

מה "שטוח" בביצוע שלהן? אני לא מצליחה להבין איך התואר הזה קשור למשהו.
&nbsp
לגבי "עממיות" אני לא חושבת שזה נכון אבל גם אם כן זה ממש לא רלוונטי (הן ממש לא ביצעו שירי "שכונה" וזה אירוני להאשים אותן בעממיות בביצוע כשיש אין ספור מתמודדים עממיים פי כמה).
&nbsp
אני חושבת שהביצועים שלהם כן איכותיים ומקצועיים, לכן הם הרשימו אותי (ולא "משום מה").
&nbsp
הבנתי שהן לא לטעמך (לגיטימי) אבל זה נשמע פשוט כמו אוסף קטילות ותו לא. אתה יותר ממוזמן לפרט ולנמק.
 

kobyz21

New member
השירה שלהן מתחנפת וחסרת כוונה

תשמעי איך הם הרסו את השיר של לורד, הוציאו כל משמעות מהשיר, שיר מרתק עם כאב הם הפכו לממתק גועל נפש...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני לא מסכימה שהן הרסו אותו, לא חושבת שהשירה חנפנית

רק כי היא נעימה לאוזן. זה עניין של טעם... אבל יש הבדל בין להגיד "זה מתוק לי מדי ולא מדבר אליי" לבין שיפוט שמנסה להישמע מקצועי אבל הוא, סלח לי, בעיקר גיבוב של מילים שמתאמצות לקטול מכל הכיוונים אבל לא מתגבשות לביקורת קוהרנטית ברורה.
 

kobyz21

New member
מצטער שלא יצאה לי ביקורת ברורה

אבל אני לא קוטל אותן סתם...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ברור לי שזה לא "סתם" מהבחינה שבא לך לקטול מישהו נפלת עליהן

אלא שלא אהבת; אבל מעבר לחוסר הבהירות, זה נראה כמו ניסיון לצרף כמה שיותר מילים שליליות, שחלקן לא ממש קשורות לביצוע עצמו ולא ברור מה ניסית לומר בהן (מלבד שלא אהבת את הביצוע, זה ברור לי לחלוטין). יש הבדל בין לא לאהוב לבין לטעון שהביצוע לא מקצועי או שהן "עממיות" (ביקורת מאד לא עניינית בעיניי).
 

kobyz21

New member
הביקורת שלי היתה בצד המקצועי

ניסיתי להסביר ללא הצלחה מה חלש באופי ואיכות הביצוע שלהן בלי קשר לזה שהקולות שלהן אכן לא לטעמי... עממיות לא היה חלק מהביקורת על השירה, זה היה להסביר למה יש הרבה שמתלהבים מהן באופן מוטעה ולא ענייני, שבגלל הגימיק ובגלל שהן נראות בחורות עממיות שבאופן לא צפוי שרות באנגלית וסגנון כאילו מודרני, הרושם החיצוני הזה גורם לאנשים להעריך לא נכון את התוכן החלש...
 
למעלה