מחקר בעזרת בינה מלאכותית מאפשר זיהוי מוקדם של אי ספיקת לב

hnc

New member
פנוי רוב הזמן כמוך לדוגמה?...


אם אתה כל כך עסוק אז אל תקח פורום לניהול ששואלים בו שאלות ושיש בו פעילות בדיוק בתחום שלך.
הוא מגיע לכאן פעם בכמה ימים, שם איזו הודעה שאף אחד לא מגיב עליה ונעלם שוב לכמה ימים. זה לא ניהול פורום.
 

BigBadWolf

Member
אל תשפוט, בן חורין התחיל בניהול לפני שנים

לא יודע בדיוק ממתי, אבל הוא היה מנהל הפורום כבר כשהיה דוקטורנט. הזמן עובר, החיים משתנים, התארים נגמרים וצריך להתחיל לעבוד, ילדים וכו'.
אחת הבעיות העיקריות היא שתפוז קרס כבר לפני כמה שנים. הם החליטו פחות או יותר להקפיא את הפורומים כפי שהיו ולא לגעת יותר. זה אומר שבפורומים מסויימים כמו פורום טיולי תרמילאים המנהל לא ביקר כבר שנים (והספאם חוגג). דווקא פורום חדשות המדע הוא אחד השורדים החזקים.
 

ב ן ח ו ר י ן

Member
מנהל
מחקר בעזרת בינה מלאכותית מאפשר זיהוי מוקדם של אי ספיקת לב

מחלות לב הינן גורם התמותה השני בישראל. מידי שנה כ-30,000 ישראלים לוקים בהתקף לב וכ-7,000 מתים ממחלות לב. אחת ממחלות הלב נקראת אי-ספיקת לב, מחלה בה הלב, לרוב בשל בעיה בחדר השמאלי של הלב, מתקשה לספק את הדרישות המטבוליות של האיברים השונים בגוף - דבר הגורם לקוצר נשימה, עייפות ובצקת.
דימות הלב בעזרת MRI (בדיקה הנקראת CVMRI) הינו תחום מתפתח אשר נחקר רבות בשנים האחרונות. מחקר גנטי חדש, אשר בוצע על-ידי חוקרים מאוניברסיטת קווין מרי שבלונדון בראשות ד"ר ניי אוונג ( Dr Nay Aung) ופורסם בכתב העת Circulation, ביצע ל-17 אלף מתנדבים מיפוי גנטי ואז סרק את ליבם בעזרת MRI. הסריקות נותחו בעזרת תוכנת בינה מלאכותית (AI), כאשר התוכנה מיפתה במהירות ובדייקנות...לחצו להמשך קריאה
 

hnc

New member
מי אני שאשפוט? לא שופט אף אחד, רק מעיר מה שנראה לי נכון

 

hnc

New member
תגיד, בן חורין, מדוע אתה לא משתתף בדיונים כאן,

ולא עונה לשאלות שמדי פעם שואלים פה?
אתה מרגיש נעלה מעלינו או משהו כזה?
 

ב ן ח ו ר י ן

Member
מנהל
נעלה עליכם? אם היית מכיר אותי היית מבין שמדובר באדם צנוע

יש כאלו שאומרים יותר מידי. תמיד לומד מאנשים אחרים ותמיד משתהה לנוכח המדע המדהים שסביבנו. זה הכי כיף בחיים. אני כמובן מבקר וקורא, לא תמיד יש לי מה להגיב, וכן, כמו שכתבו הזאב הרע הגדול וגון דו...נוספו הרבה מטלות לחיים, הרבה ילדים (אחד אוטיסט, כן, לא מתבייש בזה), מחקר, ספר שלי שיצא בישראל בעבר וכרגע בתהליך לצאת ברחבי העולם ועוד...גם הרבה מהפעילות עברה לפייסבוק, למשל לקבוצת "חדשות המדע", ועדיין מהקבוצה כאן הכל התחיל ותפוז הוא אחד האתרים שבאמת עשו שינוי בעולם האינטרנט הישראלי לאנשים בגילאים שלי (ארבעים ומעלה).
 

hnc

New member
בסדר, עכשיו זה ברור. מצטער שחשבתי ככה.

ושירגיש טוב הילד.
 
למעלה