אקונומיקה "מרפאה אוטיזם" - עכשיו הכת גם בישראל

BigBadWolf

Member
ועם זאת גם אתה כותב מבלי להבין על מה מדובר

אקונומיקה איננה תערובת, זהו שמו המסחרי של הכימיקל סודיום היפוכלוריט. כפי שכבר נטען פה בשרשור, מדובר בטעות בתרגום ולמעשה במקרה שלנו מדובר בכימיקל כלור דיאוקסיד שהוא מסוכן אף יותר מאקונומיקה (הטעות נובעת מכך שבאנגלית המילה Bleach מתייחסת בשימוש יומיומי לאקונומיקה, אך למעשה לא מדובר בתרגום ישיר אלא למעשה בכל חומר שגורם להלבנת לבוש ושעיר).

בכל אופן, מדובר במחמצן חזק שיכול לגרום לכוויות קשות במגע. שתיית החומר עלולה לגרום לכוויות הן בראיות והן בוושת ובמערכת העיכול. הדבר מוביל להקאות, חוסר נשימה ופגיעות ארוכות טווח במערכת העיקול והנשימה ועלול אף לגרום למוות.
ממה שאני קורא, מדובר בתמיסה בריכוז 2.5M (בערך 160,000ppm), כלומר תמיסה מרוכזת מאוד מאוד. הכמות המקסימלית המומלצת לחשיפה היא 0.1ppm. ה-LD50 (כלומר הכמות שתגרום לחצי מהשותים למות, במקרה זה נמדד על עכברושים) הוא 39-113 mg/kg. בתרגום לבני אדם, שתייה של 2.7-7.9 גרם של כלור דיאוקסיד תגרום לחצי מהשותים למות. בתמיסה המדוברת (MMS) מדובר על שתייה של 16-47 מ"ל של תמיסה. כמובן שאין שום צורך להקצין עד-כדי מוות, כלור דיאוקסיד יגרום לבעיות קשות גם אם תשתה כמויות קטנות בהרבה מהתמיסה.
תמיסה שכזו אגב, אם תשאיר אותה להתאדות מעט תגרום לפיצוץ.
 

BigBadWolf

Member
תוספת קטנה

אגב, בתמיסת אקונומיקה, שהיא כאמור פחות מסוכנת מהחומר המדובר, משתמשים ביולוגים על-מנת להרוג כל דבר חי במבחנות שלהם.
 

guprnds

Active member
אני מציע שמי שמעוניין לשתות רעל - לאפשר לו.

אבל אם הוא משקה אחרים ברעל (למשל את ילדיו), אז לעוצרו באשמת נסיון רצח ולמצות עימו את הדין.
 

דיברגנט

New member
כתוב בכתבה, שהוא למעשה מורכב מתחמוצת כלור ואקונומיקה חזקה

המשמשת מפעלי טקסטיל.
 

uzi2

Active member
MMS כמו גם אקונומיקה

הם שמות מסחריים. ה-M הראשון ב- MMS מגיע מהמילה Miracle (קסם, או נס) החומר הפעיל ב- MMS הוא כלור דו-חמצני, שבדומה לאקונומיקה, משמש בד"כ לניקוי עם הלבנה וחיטוי.
אמנם האקונומיקה המקורית לא הכילה כלור דו-חמצני, אבל בסלנג אנחנו לפעמים משתמשים במונח "אקונומיקה" כשאנו מתייחסים לכלור דו-חמצני.
 

BigBadWolf

Member
אז לא רק שזה רעיל, זה גם נפיץ?

ואני אומר את זה כאחד שגרם פעם בטעות לפיצוץ כלור דו-חמצני. כל עוד הוא בתמיסה הוא מתנהג בסדר, אבל ברגע שהוא מתאדה בריכוז מעל 10% באוויר הוא מתפוצץ באופן ספונטני.
 

uzi2

Active member
אני מניח שהם נותנים אותו

כתמיסה בריכוזים נמוכים. אחרת, אפילו ההונאה/הונאה עצמית לא היתה עובדת.
 
למעלה