להדפיס כלי דם מלאכותיים

פולספגן

New member
איך בדיוק אדע שזה אתה לפי העיתון?

אז יופי, כפי שמצאת ברשת את הגליון ציונים, כך גם תראה לי כתבה שכתוב שם משה. טוב, אני שמחה שהתקדמנו שאתה מודה שההסכם המקורי היה שקודם תענה ורק אח"כ אשיב. לאחר מכן, שאלתי אותך שאלה וטענת שזה לא מופיע בתוכנית הלימודים שלך ועל כן בקשתי ממך להציג לי סיליבוסים לקורסים שבחרתי לשאול אותך את שאלותיי העתידיות. אתה טענת שזה לא מתפקידך, כאשר זה בהחלט תפקידך לאור טענתך בשאלה הראשונה. לאחר מכן התנת את מתן הסיליבוסים ברשימת דרישות שלך החדשות שנוספו ובלית ברירה הסכמתי, כי רציתי להראות שגם בדברים הרשומים בסיליבוסים לא תצליח לפתור, אלא אם כן תמצא את אותו אחד שגנבת ממנו ללא רשותו את גליון ציוניו. הואיל וכבר הוכחתי את מה שהייתי צריכה להוכיח שפיברקת סתם גליון וזה רחוק ממך כמו שמים וארץ, אז עכשיו הכדור בידים שלך להראות שאתה כן יודע לפתור את השאלות לאחר שאישרת שהן קבילות לפי הסיליבוסים שלך. אני מחכה ...
 
בכתבה כתוב שאני מנהל פורום יוצאים בשאלה

מספיק טוב לך? מעולם לא חלקתי על מה שהוסכם מראש, ואני שמח שכעת את גם לא חולקת עלי ומודה בכך שהסכמת לתנאי ההמשך. כיוון שאת מודה בכך שאת לא עומדת בהתחייבות שסיפקת, אין לי אלא להמתין לכך שתעשי זאת.
 

פולספגן

New member
שתשיב על השאלות שהתחייבת עליהם

כי זה שקוף שאתה מוכן לעשות הכל ורק כדי לא להשיב עליהם
 
אז יאללה

עשי את מה שהסכמת לעשות לפני שאהיה אמור להשיב על השאלות, ומיד אשיב עליהן בשמחה (או להערכתך - אכשל ואעשה לעצמי בושות). אל תתני לאגו שלך שנפגע מכך ש"סחטתי" ממך הבטחה, לעמוד בפני הזדמנות לעשות ממני צחוק.
 

פולספגן

New member
אתה לא מבין שלא יצליח לך

אתה עכשיו בשפל של לוזריות שכולם כאן ראו שאתה לוזר וחובת ההוכחה עליך. יש לך את ההסכם הראשוני שאישרת אותו, אז נא כבד אותו ...
 

Gidi Shemer

New member
תודה למשיבים

אכן נראה לי שמדובר בשילוב של 2 ו- 4, פשוט עם השקעה גדולה יחסית לנסות ולהבין (או אולי יותר נכון לאמר "לנסות ולצטט") כמה מונחי יסוד בביולוגיה. אני מודה שאני אישית בדרך כלל נמנע או משתדל להימנע מקריאת הדיונים עימו כי זה גורם לי לדגדוג קל באצבעות שכמעט ומובילות אותי להגיב, מה שמאוחר יותר יסתיים בתסכול כי הוא כמובן פשוט יסטה מהנושא, רק כדי לשוב לאותה שאלה מקורית בדיון אחר. אישית, אותי הוא שבר בדיון בו הוא הציג את רעיון ה"רובוט האורגני" והוכחת האפשרות של רובוט שכזה לקיום מתכנן תבוני. אני פשוט מסרב להאמין שהוא מאמין בטעון של עצמו.
 
אז אתה מוזמן לפורום שלנו

לראות איך עושים את זה נכון. האתגר הראשון: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=292&MessageId=149992718 האתגר השני: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=292&MessageId=153494575 התוצאה של ניסיון ההתחמקות שלו: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=292&MessageId=153494575 כך הוא לא יכול לטעון (כלומר - יכול, אבל לא בצורה אמינה) שחוסמים אותו משום שמפחדים ממנו, ומאידך הוא לא מצליח לזהם את הפורום בשטויותיו.
 

Gidi Shemer

New member
תודה על ההזמנה, אבל אני כבר מזמן

קורא שם. העולם שלכם מרתק אותי. קשה לי לחשוב על שינוי מקביל שהוא כל כך דרמטי, גם מבחינת ערעור מוחלט של העולם שגדלת עליו וגם מכוון ההתמודדות והקשרים עם המשפחה אחרי התהליך.
 

Gidi Shemer

New member
הייתי שמח להגיע

חוששתני שהפרשי השעות ועלות הטיסה מצפון קרוליינה לתל אביב קצת מגבילים אותי.
 
אני מתכוון למודל שהוא עצמו הציע

הוא טען שבאוכלוסיה גדולה מאד, אם מוטציה נותנת יתרון של 1% אז אחרי 100 דורות הוא יצפה למצוא שהתדירות שלה עלתה פי 2. איך אומר גורדון שאמויי? Eeeeeee! Wrong (משחק המילים מכוון, כמובן).
 
אני די בטוח שגם את זה הוא לא ניסה לחשב

זה מה שהוא חשב שהוא מבין מתוך מאמר כלשהו שהוא מצא, מתוך תקווה שאם אחלוק על הטענה שלו הוא יוכל לשלוף בצהלת ניצחון את הציטוט המתאים(?). זו הסיבה שביקשתי ממנו את הנוסחה הכללית, ולא חישוב עבור מקרה פרטי.
 

xianghua

New member
המודל שהצעתי בזמנו היה שגוי

כיון ששכחתי פרמטר חשוב ועמדתי על כך בעצמי לאחר כמה הודעות. בכל אופן, אתה מוזמן לחשב בעצמך ולראות שבכדי שיצטברו להן 3-4 מוטציות ניטרליות ספציפיות ביצורים דיפלואידים מפותחים, יש צורך ביותר מגיל היקום. רוצה לראות איך?
 

xianghua

New member
נו, קח

ואם יש פה מישהו החושב שאני טועה מוזמן לתקנני. ראשית, מחקרים מראים שנדרשות לפחות כמה מוטציות בכדי ליצור איזו פעילות חדשה, אפילו הומולוגית: http://www.nature.com/nature/journal/v461/n7263/full/nature08249.html מה שאומר שצריכות להצטבר איזה 3-4 מוטציות *ניטרליות* עד לקבלת המוטציה האחרונה. הסיכוי של מוטציה ניטרלית לעבור פיקסציה בדיפלואידים הוא אחד לגודל האוכלוסיה, וכך גם מס' הדורות לפיקסציה: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK26836/ בהינתן גנום קטן באורך 9^10 בסיסים(קטן פי שלושה מגנום האדם), ובהינתן כ100 מוטציות בכל לידה ובהינתן שדור הוא שנה, ואם ניקח בחשבון גודל אוכלוסיה ממוצע של 1000 פרטים, בהינתן כל אלה תווכח שידרשו למעלה מגיל היקום לשינוי שניים-שלושה בסיסים ספציפים על גן ספציפי בדיפלואידים מפותחים. איך אתה פותר זאת? כולי אוזן...
 
למעלה