להדפיס כלי דם מלאכותיים

פולספגן

New member
זה בסדר הוא גם זייף גליון ציונים ועשה איתי

עיסקה שאשאל אותו 5 שא' ואז הוא יענה, כי הוא חשב שלא אהיה לי את הידע לשאול אותו שאלות. שאלה ראשונה היתה בתרמודינמיקה‬ שהיתה אמורה להיות
לחימום הקנה, אך הוא טען שהוא לא למד את זה בסמסטר האחרון, אך הוא יודע להשיב
אמרתי בסדר ונתתי לו עוד הזדמנות ושאלתי אותו עוד 2 שא' (שאלה שניה בגלים ושאלה שלישית באלגוריתמים) שהתאמתי לפי הסיליבוסים שהוא צרף ואז הוא ראה שלא מסוגל להשיב וניסה להמציא עוד התניות למה הוא לא יענה (ראו מטה בכתובות אינטרנט נלוות) .
 
אני עדיין ממתין להודעה שהתחייבת להעלות

ובה תעני על השאלות שלי עליהן התחייבת להשיב, ותעלי את השאלות שלך. ברגע שתעשי את זה תקבלי תשובות מפורטות לשאלות שלך, אלא שמשום מה את העדפת להיעלם מהפורום. אדרבה, אני מזמין אותך להעלות את ההודעה הנ"ל, ולקבל את התשובות אליהן את מייחלת. ההודעבה הוגדרו ההתחייבויות שלך: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2254&MessageId=157117815 והתחייבותך: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2254&MessageId=157118089
 

פולספגן

New member
הפלא ופלא קבלת את השאלות ביום למחרת ולא 4

ימים כפי שבקשת. לאחר שלא השבת על אף אחד מ-3 שאלות, כבר לא טרחתי אפילו להעלות את השאלות של אינפי. גם במקרה
השמטת את ההסכם הראשוני שעליו התחייבת
אתה ממשיך להיות שקרן ולטעון שנעלמתי בעוד תגובתי האחרונה אליך היתה ללא מענה (קושרה בתגובתי הקודמת ואקשר שנית עכשיו
).
 
אני בהחלט לא משתמט מההתחייבות שלי

וכאמור - אני יותר מאשמח למצוא כבר את ההודעה שסיכמנו שתעלי (את לא באמת מצפה שאמלא את כל החלקים שלי בהתחייבות, כאשר את מתעלמת מכל מה שאת היית חייבת לעשות), ולהשיב לשאלות שלך בתגובה אליה. עדיין לא קיבלתי התחייבות לתאריך בו תעלי את ההודעה, ו/או הסברים לגבי ההאשמות הקודמות שלך בקשר למבנה הקורסים באינפי', לגביהן הוכח מעל לכל ספק שטעית. ברגע שזה יקרה, אני אשמח להשיב לשאלות שלך.
 

פולספגן

New member
קרא את ההתחייבות שלך שוב -

אם תרצה, אני גם אצטט אותה. ברגע שתענה על כל השאלות, אני צריכה להעלות את הדיפלומה שלי ללא שום קשר לתאריך יעד או להפסיק לכתוב כאן בפורום. רק לי
יש הרגשה שתמצא תירוץ למה אינך יכול להשיב על השאלות כאשר עכשיו כבר ראית שזה כלול בסיליבוסים שצירפת. תמציא תירוצים, תנסה להוסיף התניות, כפי שדרשת שאכתוב את השאלות במקום אחר בכדי למצוא סיבה למה לא לפתור את השאלות. לא רוצה להישמע גיזענית, אך ההתנהגות שלך מזכירה את ההתנהגות של החמאס בעיסקאות שלהם ואפילו התנהגותך גרועה משלהם, כי בסוף הם שיחררו את גלעד בעוד אתה כבר תמצא תירוץ למה לא להשיב על השאלות. כרגע, אתה מורח זמן, כי אתה מצפה שאולי מישהו אחר יפתור לך את השאלות האלה. מה לעשות, אך סוניק לא יכולה לעזור לך כאן וכנראה גם שאר חברי הפורום, למעט אולי uzi2 שאולי יוכל לפתור לך חלק מהשאלות.
 
הערת אגב

באיזשהו שלב, השרשור שלכם זז כל כך שמאלה, שאני לא יכולתי לקרוא אותו בכלל. ראיתי שמילטון ביקש לפתוח תת שרשור חדש בימין. אולי ראוי לחשוב על זה אם הטופיק עדיין פעיל.
 

פולספגן

New member
כל השאלות שורשרו לאותה תגובה ולכן אפשר לראותם

היו גם תגובות שהיו ממש שמאלה, אך הם היו ממש שוליות ורק ביני ובינו כאשר אנחנו יכולים לראות אותם עפ"י הקישור מהמסר או/ו דוא"ל שמקבלים כאשר יש תגובה.
 
כל מה שאת אומרת נכון

אלא שבהמשך|סדגש אחרי ההתחייבות הזו, את התחייבת לעשות כמה דברים לפני שאהיה אמור להשיב לשאלותייך. ההתחייבות הזו נוסחה על ידי במילים: "(1) את מתחייבת שלא לבקש יותר שום בקשות לפני שתתחילי לשאול את השאלות שלך, (2) את קובעת דד ליין לתאריך שבו תסיימי לשאול את השאלות ולהציג את התעודה שלך (שימי לב. עברו ארבעה ימים מאז שהעליתי את גיליון הציונים, ועדיין לא שאלת אותי שאלה אחת על הקורסים), (3) תעלי את השאלות שלך כתגובה להודעה אחרת כי השרשור הזה עוד רגע נעלם, ו-(4) תשיבי לשאלה שלי לגבי ההאשמה שהפנית כלפי לגבי מבנה הקורסים." ונענו במילים שלך: "אני מסכימה, אך תן גם את הסיליבוס של גלים." אני נתתי את הסילבוס של גלים, וממתין כעת לכך שתמלאי את חלקך בהסכם, כדי שיגיע תורי סוף סוף לענות לשאלותייך.
 

פולספגן

New member
לא תתחמק מהתחייבותך ואל תנסה להוסיף התניות

שסחטת ממני בדרכי מירמה. התחייבת להשיב על השאלות ותצטרך לעשות זאת או להודות שפרסמת סתם גליון ציונים שמצאת ברשת ואין לו שום קשר אליך אגב, לא קשור לדיון בינינו, אך לא ברור לי איך בן אדם שהתחביב שלו זה אבולוציה כבר מס' שנים, דן על זה בפורומים השונים של
ונותן עצות לאחרים מאחד שדיבר עם יותר ממחב"ת אחד וייעצת כדלקמן:- "הבנת המדע אינה מושגת על ידי קריאה של ספר מדע פופולרי וחצי, שעה של מחשבה על הנושא ושתי שרשורים בפורום בתפוז. זהו מסע רציני, שמחייב קריאה של חומר מקצועי רב, בדיקה של פרטים קטנים רבים, והתמקצעות דה פאקטו בכתחומים שונים, לפני שניתן להתחיל להביע דעות מבוססות"
אז מה, הסנדלר הולך יחף? איך אתה עדיין לאחר כ"כ הרבה שנות וותק עדיין צריך את סוניק לכל דיון שזז מ"מ ממה שאתה מדקלם מבלי להבין? איך אתה מתחמק מלהשיב על שאלות ששאלתי אותך בעקבות הגליון ציונים שמצאת ברשת, גם בתחום שאתה טוען שהוא לימודך ומנסה להתחמק וכמובן להיעלם? (זאת שאלה רטורית והתשובה אליה, כי לא מצאת עדיין מי שיפתור בשבילך אותם) רק שיהיה לך ברור, שאתה תראה קישורים אינסופיים כל פעם שתציק למישהו כאשר יש לך גיבוי מאחרים (מה קרה חברך נטשו אותך עכשיו?
) אגב2, אני רואה שאתה כבר מאוד מאוד עצבני לפי ההדגשות שלך
 
אז רק שאני אבין

את מודה שהתחייבת למלא אחר הדרישות הנ"ל, אבל טוענת שהן "נסחטו ממך בדרכי מרמה". אולי תספרי לי איך בדיוק הצלחתי לסחוט ממך התחייבויות בלי להכיר אותך אפילו? בכל מקרה, בניגוד אלייך - אני לא נהנה מהתכתשויות ילדותיות מעל גבי הפורום. אם את רוצה להעלות את ההודעה שהתחייבת להעלות (כמובן אחרי ש"סחטתי אותה ממך בדרכי מרמה")- את יותר ממוזמנת, עד אז אני ממתין בסבלנות.
 

פולספגן

New member
אמרת שלא תתן לי את הסיליבוסים אם לא אתחייב

הקישור הוא להודעה שעשית עליה העתק והדבק ורק
השמטת את איום הסחיטה שלך כאשר כתבתי לך בפירוש בתגובות הקודמות לתגובה זאת, כמו למשל כאן שהדגשתי "שאתה מסתיר סיליבוס מפחד שאשאל אותך שאלות משם" ולהזכירך חובת ההבאה של הסיליבוס היתה מראש שלך, כי הלנת על כך שאת שאלתי הראשונה לא למדת בסימסטר האחרון. לא תצליח להתחמק ...
 
רק לוודא

ה"סחיטה" הייתה שלא אטרח לבצע בשבילך חיפוש בשנתון של האוניברסיטה, אלא אשאיר את המשימה הזו לך. אני צודק? בתגובה ל"סחיטה" את התחייבת למשהו (אני לא רואה שאת מתכחשת לזה), אבל כעת לא חשה מחוייבות לעמוד בהתחייבותך, בגלל שלטעמך היא "נסחטה" ממך. כמה שאת משעשעת... נ.ב. את משקרת. מעולם לא התחייבתי בשום מקום להציג סילבוסים. זה שאת לא יודעת לקרוא הסכמים זו לא בעיה שלי. נ.ב.ב. חשבתי על רעיון יותר קצר להוכיח לך שמדובר על הגיליון שלי. אני יכול להעלות אותו עם השם ולהוכיח לך שזהו השם שלי, ובכך לזרז את הרגע המאושר בו נזכה לראות את התעודה המופלאה שלך. אם את רוצה שזה יקרה, תאלצי קודם להתחייב על תאריך יעד שבו תציגי את התעודה, ואני אוכל להציג את ההוכחות שלי מיד.
 

פולספגן

New member
מה קרה? הבנת שאתה לא מסוגל לקבל עזרה בפתרון

השאלות? או ליתר דיוק הבנת שאף אחד לא יפתור לך?
הרי, לא מפליא אותי כלל שאתה אפילו לא יודע מאיזה צד להסתכל על הדף של השאלות. בקיצור, אני לא נכנעת לטרור ותאלץ לעמוד בהתחייבות הראשונה שלך והנה התזכור אגב, אין הרבה הבדל בין ההתחייבות שאתה מתעקש עליה לבין הראשונה, אך מתוך עקרון אאלץ אותך לעמוד בהתחייבות שלך ולא לתת לך לסחוט אותי, כי טרוריסט אח"כ יימצא עוד דבר להתנות ... (אמרנו כבר חמאס
)
 
אז עכשיו עברנו מ-"סחיטה" ל-"טרור"

אני פשוט טיפוס מפחיד... אולי פשוט תעמדי בהתחייבותך ולא תיאלצי לספר סיפורי אימה על יכולותיי?
 

פולספגן

New member
לא עברנו זה תמיד היה, כי התנהגות של טרוריסט

היא סחיטה באיומים. אין לי שום סיפורי אימה על יכולתך, אלא פשוט זלזול גמור בך שאתה צריף לזייף את החיים שלך בכדי שיראו טוב. בחיים האמיתיים אתה לא יכול לעשות את זה, אז בחרת בוירטואלי. לא נורא, לוזר, אלו הם החיים
אגב, אל תחמיא לעצמך, כי אתה לא "טיפוס מפחיד...", אלא
או במילים אחרות
בית
 
איומים שלא לספק לינקים

אכן איומים נוראים. שמעתי שתחת איום כזה חטפו מטוס לפני שבוע... לא צורם לך שאת מתמקדת רק בעלבונות, בעוד אני רק שב ומבקש ממך למלא את חלקך בהסכם כדי שאוכל להשיב לשאלותייך? אם את כל כך בטוחה שאינני יודע כלום, למה את לא עושה את מה שאת אמורה לעשות, ונומנת לי הזדמנות לבייש את עצמי, בכך שאחשוף את חוסר ההבנה שלי?
 

פולספגן

New member
כי ההתחייבות שלך היא ב"ת בי

(מקווה שאתה יודע מה זה ב"ת כי גם בזה אני לא בטוחה) לכן אתה אמור למלא את חלקך בהסכם כפי שהתחייבת
אל תנסה להמציא תירוצים ולהתחמק מההתחייבות שלך
אגב, אתה כ"כ עלוב ומתבייש בכך שאתה לא מסוגל לפתור את השאלות שאפילו "הסכמת" לחשוף את שמך רק בכדי שלא תצטרך לפתור אותם.
 
היא דווקא תלויה בהחלט

את הסכמת במילים מפורשות לכך שאת תעשי את מה שאת אמורה לעשות, ורק אחר כך אניח אעשה את מה שאני אמור לעשות. לא הבנתי, אם את באמת מאמינה לכך שאני אחשוף את שמי ואוכיח שזהו גיליון הציונים שלי, איך זה בדיוק מסתדר לך עם התיאוריה שאני לא יודע כלום? את חושבת שאני לא מבין שום דבר ואיכשהו בכל זאת קיבלתי את הציונים האלה?
 

פולספגן

New member
א. אני לא מאמינה שתתן את השם שלך אלא סתם שם

של פלוני, כפי שעשית עם הגליון הציונים הזה. ב. בכדי שאתחיל להאמין לך, אתה צריך להראות לי שאתה יודע להשיב על השאלות וכרגע לא הצלחת להשיב אפילו לשאלה אחת. ג. קרא שוב את ההתחייבות הראשונית שלך שכבר קישרתי אליה כבר 4 פעמים ואם תרצה אצרף שוב שאתה צריך לפתור את 5 השאלות ורק אז אני מתחילה למלא את שלי
אז אל תכניס אותי באמצע
ד. אני שמחה שלפחות ידעת מה זה ב"ת
 
אני יכול להוכיח לך בקלות מה השם שלי

כל שאני צריך לעשות הוא להראות לך את אחד הראיונות שלי בעיתון. האם את רוצה ללכת על המסלול הזה. אכן, ההסכם המקורי היה שאענה על השאלות ורק אז תציגי את התעודה שלך, אך בעקבות הבקשה שלך לקבל ממני את הסילבוס הסכמנו על כך שבתמורה לאספקת הסילבוסים את תעשי כמה דברים עוד לפני שאשיב לשאלות, ולמעשה את הודית כבר שהסכמת לזה (כמובן תחת סחיטה באיומים...). כיוון שכך, אין לי אלא להמתין בקוצר רוח לכל שכבר תואילי לעשות את שלך.
 
למעלה