למה עדיפה רבייה מינית על רבייה א-מינית?

deathcaster

New member
או במילים אחרות

דמיינת משהו וקשה לך להתנתק ממנו, כרגיל כמו הרבה הזויים אחרים בתפוז, ע"ע פינוקי, אינך נותן לעובדות לבלבל אותך. הנה רעיון, תפתח בלוג, שם תוכל לרשום את כל השטויות שלך ואפילו להרוויח מזה כסף, רק תעזוב את הפורום בשקט
 

aetzbar

New member
יפה , תציע גם פתרונות , והנה דוגמה

קו עגול - הקו שמצוייר בעזרת מחוגה מבט - מעשה שבעקבותי מושגת ידיעה, ששמה המוסכם היא צורה א.עצבר
 

deathcaster

New member
תגובה

"קו עגול - הקו שמצוייר בעזרת מחוגה"- בהגדרתך אתה מתייחס גם לפרבולה כקו עגול, פרבולה אינה יכולה להיות משורטטת ע"י מחוגה "מבט - מעשה שבעקבותי מושגת ידיעה, ששמה המוסכם היא צורה" - מה זה "מעשה"? מהי "ידיעה"? מי קבע ששמם המוסכם היא צורה? האם כל מה שאתה מביט עליו הוא צורה? כשאתה מביט בחושך מוחלט על קיר, האם יש לו צורה? כאשר אתה מביט מקרוב על קיר שצבוע בצבא אחיד, האם יש לו צורה? והרי קיבלת הפרכות להגדרות שלך.
 

aetzbar

New member
הרחבה

קו עגול - הקו שמצוייר בעזרת מחוגה צורה, צבע, תנועה, שמות של ידיעות טבעיות, המושגות על ידי מבט מחוגה - שם של מכשיר (מצביעים עליו ואומרים זו מחוגה ) קו - עם סדרה של מעשים מבינים מה זה קו ויודעים כי לקו יש צורה. שרוך מתוח ממחיש קו בעל צורה ייחודית שרוך רפוי ממחיש קו בעל צורה ייחודית קו וצורתו אינם נפרדים זה מזה כאשר חסידי המתמטיקה החליטו שקו זה אוסף של נקודות, הם הפסידו גם את הקו וגם את צורתו. הם גם הפסידו את גילוי הגיאומטריה של הקווים העגולים, שלכל אחד מהם יש צורה ייחודית משלו. המשך יבוא א.עצבר
 
אבל ראשית אתה צריך להגדיר

את המושגים הבאים: מחוגה ידיעה ולא נשכח שטרם הגדרת את המושגים: פשוט גיאומטריה
 

deathcaster

New member
אני מבין שעצבנתי אותך?

מעניין מדוע? בגלל נעלי הגומי? אז תלבש נעלי בד אם אתה לא אוהב גומי. בסה"כ ביקשתי ממך את אותה הוכחה שהבטחת לנו... האם שיקרת? ומדוע אינך משיב לשאלתו של "רוקד עם שבלולים" ? חשבתי שאתה לעולם לא מתחמק משאלות שמציגים לך. "אם מכונית על מאדים מבחינתך אינה הוכחה למתכנן, אין לי מה להוסיף"- ואיך זה קשור לדת התכנון התבוני? זו בסה"כ מכבסת מילים שמנסה לחזור שוב ל"טיעון השען" של פיילי, שהוא כמובן טיעון ולא הוכחה ובוודאי אינו ראייה, או שמא אתה צריך ללכת למילון ולברר לעצמך את משמעות המילים: "טיעון/ראייה/הוכחה"? בוודאי שמכונית ע"ג מאדים אינה הוכחה לקיומו של מתכנן תבוני, האם קיימת כזו מכונית? אם כן.... הראה לי ראייה לכך, אם לא... זה טיעון... טיעון עם כשלים לוגיים. שכבר לעסנו אותם ביחד פעמים רבות והתעלמת מהם בכל פעם. "רק תדע שאתה חולק על כל פיסיקאי או אסטרוביולוג"- לא, אני לא ואתה משקר ובטח תביא לי שוב את הרשימה המפורסמת שלך שערכה שווה לקליפת השום ואינה מוכיחה דבר. אני עדיין מחכה להוכחה שלך לקיומו של מתכנן תבוני. אני אמתין בסבלנות, בינתיים אתה מוזמן להגיב לטור החדש של ד"ר מיכאל אברהם ב-YNET, הבנתי שהוא מעצבן אותך (מר א ב
) תזכור, הצום היום נכנס בערך ב-8 בערב, קוראים את מגילת איכה. צום מועיל שיהיה לך.
 

xianghua

New member
נשאלת: "האם מכונית על מאדים היא הוכחה למתכנן"

ותשובתך היא : "בוודאי שמכונית ע"ג מאדים אינה הוכחה לקיומו של מתכנן תבוני" אם זה לא היה מצחיק, הייתי צוחק. "תזכור, הצום היום נכנס בערך ב-8 בערב, קוראים את מגילת איכה"- אפילו אני לא ידעתי את זה
. מעניין מה זה אומר...
 

deathcaster

New member
פינוקי, הבנת הנקרא, תתמקד בבקשה

הצעת תרחיש דמיוני והוא: "האם מכונית על מאדים היא הוכחה למתכנן?" תרחיש דמיוני אינו יכול להיות לעולם הוכחה. האם אתה מבין זאת? אנחנו יכולים להניח הנחה שלכאורה אנו נמצאים במאדים, ואם נראה שם מכונית אזי נטען טענה שהיא נוצרה ע"י מתכנן. האם זו הנחה? כן האם זו טענה? בוודאי! האם זו הוכחה? לא האם זו ראיה? בוודא שלא! הדבר היחיד שמצחיק הוא שאינך מבין זאת (שנינו יודעים שאתה מבין זאת מצוין אבל כבריאתן טיפוסי ממשיך לשחק אותה שלא). "תזכור, הצום היום נכנס בערך ב-8 בערב, קוראים את מגילת איכה"- אפילו אני לא ידעתי את זה. מעניין מה זה אומר..."- זה אומר שאתה צריך להתחזק, כי המתכנן התבוני לא מרוצה ממך שאינך עושה את מה שהוא אמר. מה זה באמת אומר? שאני אתאיסט שיודע ובקיא בשטויות שאני לא מאמין בהן, בניגוד אליך שאינך יודע ובקיא בשטויות שאתה כן מאמין בהן.
 

xianghua

New member
רק שהתרחיש הנ'ל אינו דמיוני

אמנם לא מצאנו מכונית על מאדים, אך כן מצאנו אובייקט המקביל לה במורכבותה, ודין אובייקט זה כדין מכונית. אני שואל שוב: נניח לרגע שמצאנו מכונית(או אובייקט בעל רמת מורכבות זהה לה(להלן אדם)) אורגנית משתכפלת על מאדים. האם קיומה של מכונית שכזו היא הוכחה למתכנן שיצר אותה? אם ענית ב "לא", אז מבחינתך מכונית יכולה להווצר מעצמה. אם תשובתך היא "כן", הרי שאתה מסכים עם טענת התכנון התבוני.
 

מנווה

New member
ותוספת מתוך שיעמום-

לרשימת הטעויות שאדון פינוקי חוטא בהן בהודעתו הכ"כ קצרה: - "אמנם לא מצאנו מכונית על מאדים, אך כן מצאנו אובייקט המקביל לה במורכבותה, ודין אובייקט זה כדין מכונית." 1. היכן "מצאנו" את האובייקט הזה? כיצד אתה מגדיר "מורכבות"? על סמך מה החלטת ש"דין אובייקט זה כדין מכונית"? 2. טעות שנייה- הסיבה שאדם שיראה מכונית על מאדים לא יחשוב שהיא נוצרה מעצמה לא קשורה כלל ל"רמת המורכבות" של המכונית אלא למטען הקודם שיש למכונית מבחינת אותו אדם (כלומר הידע שלו על המכונית,או אם להשתמש בשיטה שלך-באובייקט הזהה לחלוטין למכונית). כמובן שזהו הכשל העיקרי שלך וארחיב: מצד אחד אתה מבקש מאיתנו להתעלם מכל מטען כלשהו על מכונית שקיים אצלנו,ומשנה את הדברים הבסיסיים בהגדרתה של מכונית (כפי שהרחבתי בשרשור שקישרתי למעלה). משום שמכונית (מעצם הגדרתה) <אינה> משתכפלת ו"מכונית אורגנית" (שוב,כפי שכבר הרחבתי רבות בשרשור המקושר) הוא משפט סותר כמו "קירח עם קוקו" ולכן אי אפשר למצוא "מכונית אורגנית משתכפלת" וגם לא "אובייקט זהה למכונית" משום שהדברים המהותיים שהופכים אותו למכונית (מכונה שנוצרה ע"י האדם וכו') אינם קיימים. ולכשל הבא שלך שדווקא האדם שהגדיר את הכשל הזה בצורה מדוייקת הוא אתה: " אם ענית ב "לא", אז מבחינתך מכונית יכולה להווצר מעצמה. אם תשובתך היא "כן", הרי שאתה מסכים עם טענת התכנון התבוני." שים לב-מצד אחד אתה מדבר על מכונית <שאיננה> מכונית (ומכאן הכשל שפירטתי למעלה ובשרשור המדובר) בשום צורה שהיא (מלבד,אולי,דימיון חיצוני שהוא חסר כל משמעות) ומבקש להתעלם לכאורה מההקשר ומהמטען התרבותי של המילה "מכונית" אך לאחר שאתה מקבל תשובה אתה חוזר ומקשר באופן ישיר ל<מכונית> במובן של פרארי,פיאט או רנו. לשון אחר-אתה מגדיר מכונית באופן <שונה לחלוטין> ושואל האם המכונית הזאת,שאותה הגדרת באופן שונה לחלוטין וסותרת לחלוטין את הגדרת המכונית הקיימת (מהסיבות שפירטתי באריכות)-יכולה להיווצר מעצמה ועל התשובה הזאת אתה מסיק לאותה מכונית ארצית בהגדרה הידועה והמקובלת (כלומר פרארי או פיאט פונטו). וזהו כמובן מהות הכשל שלך. אם זאת טענת התכנון התבוני-הרי שהיא כושלת מיסודה כפי שביארתי כאן ובשרשור המקושר. מעבר לכך כשל נוסף קיים כאן והוא כמובן העובדה שהטיעון של התכנון התבוני <אינו> "מכונית שתימצא על מאדים נוצרה" אלא "האדם מורכב מכדי להיווצר מעצמו ולכן יש לו יוצר" ומכאן שלשאלת המכונית אין שום משמעות לגבי הוכחת ID. לשון אחר-עלייך ראשית כל להוכיח באותות ובמופתים שמכונית ואדם קשורים זה לזה. הניסיון שלך להפוך "מכונית" ל"מכונית אורגנית ומשתכפלת" כאמור מוביל את הטיעון שלך לכשל לוגי ולכליה (כפי שביארתי כבר).
 

deathcaster

New member
התרחיש הנ"ל הוא כן דמיוני

לכשיתרחש במציאות ואדם ידרוך על מאדים, וימצא שם מכונית, הוא יחדל מלהיות דמיוני. שאלתך חסרת ערך שכן אנו מדברים על הוכחה ואתה מתחיל את שאלתך עם "נניח", זו אינה הוכחה.... שוב, אני מאוד ממליץ לגשת למילון ולעמוד על ההבדלים בין המילים.
 

deathcaster

New member
מניסיון אישי אני מבין.... רק שים לב

3 אנשים כאן מצביעים על חוסר ההבנה שלך, מבקשים ממך להתמקד, ולא להתחמק.... לעמוד על הבדלים בין מושגי יסוד בסיסיים. והמיטב שאתה יכול לעשות הוא מה שרשמת בכותרת? כנראה זה מה שקורה שאתה נאחז בקרנות המזבח ולא נותר לך משהו מחוכם לרשום. היכן כעת אותם משיחי שקר שלך? מדוע הם לא נחלצים לעזור לך? [אולי בגלל שגם הם באותה סיטואציה כמו שלך, שנים ע"ג שנים הם מקשקשים, אך שמגיע זמן האמת וצריך לספק הוכחה (ולא טיעון או הנחה).... אז הם נאלמים דום, מתחמקים... או נגררים לפסים אישיים]
 
למעלה